Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Patriesie

Patriesie

08-05-2020 om 11:17

Verjaardagscadeau meisje 16 jaar

Ik ben op zoek naar een verjaardagscadeau voor een meisje dat 16 jaar wordt. Mijn budget is rond de 25 euro.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-05-2020 om 11:51

Tja

Op die leeftijd hebben ze vaak wat duurdere wensen waarvoor wordt gespaard, dus ik zou 25 euro in een envelop doen.

Lush

Veel meiden van die leeftijd zijn gek op de spulletjes van Lush. Vaak te prijzig voor henzelf om te kopen maar voor 25 euro kan je er best een leuk pakketje voor krijgen.

skik

DamMarko

DamMarko

08-05-2020 om 15:26

Interesses

Heeft de jongedame nog hobbies waarvoor iets aangeschaft zou kunnen worden? Make-up of een sportshirt bijvoorbeeld?

Patriesie

Patriesie

08-05-2020 om 16:31

Geen hobby's

@DamMarko: haar enige hobby's zijn chillen en filmpjes kijken.

Ik heb maar gewoon voor een cadeaubon van de drogist gekozen.

Patriesie

Patriesie

08-05-2020 om 16:33

Skik

Ik heb het even opgezocht maar die winkel hebben wij bij ons niet. Is het net zoiets als Rituals?

Nee

Rituals is voor volwassenen, Lush voor meisjes. Niet officieel natuurlijk, maar vanuit het oogpunt van pubermeisjes wel. Allemaal vrij sterk ruikende meuk op natuurlijke basis met een hoop blabla er achter, maar zestienjarigen vinden dit helemaal geweldig. Een cadeaubon van de drogist trouwens ook, dus je zit wel goed.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.