Emma
09-09-2018 om 21:33
Slaapfeestje voor kind van 13
Hey beste mensen,
Mijn dochter die 13 wordt, gaat over 3 weken ongeveer een slaapfeestje geven, hebben jullie tips? En dan niet voor mij als moeder maar leuke dingen om te doen tijdens haar feestje. Ze is vegatarier dus geen dingen met vlees zoals BBQ en de kids eten ook thuis, er komen 3 andere meiden dus ze zijn met z'n 4en. Bij mij wordt het niet gevierd maar bij haar oma, dat leek haar (en haar oma) wel heel leuk!
Als jullie tips hebben, GRAAG!!❤
Mvg Emma
Tine Winkel
09-09-2018 om 21:42
met 13
gingen ze hier geloof ik lekker netflixen of film kijken, met popcorn erbij.
Uit je berichtje is me niet helemaal duidelijk of je ook eetsuggesties wilt. Bij ons wordt voor een groepsgrootte die jij noemt, nogal eens een gourmetstel uit de kast gehaald. Andere optie is tortilla's, met allerlei soorten rauwkost, een warme (pittige) saus, wat zure room en geraspte kaas, evt guacamole - en iedereen kan zijn/haar eigen tortilla's beleggen met wat hij/zij wil.
En een luxe ontbijtje, natuurlijk, met verse pistoletjes, croissantjes, gekookt eitje, jus d'orange, thee etc.
Flanagan
09-09-2018 om 22:27
Tot middennacht
Weet oma dat die sleepoverfeestjes tot middendag doorgaan??
Ze kunnen zelf een pizza beleggen. Als de ene wel salami wil, en de andere ananas, kan ieder naar eigen wil haar pizza samenstellen.
Daarna kadootjes uitpakken en taart of cake aansnijden.
Om dan meteen met de film te beginnen is wat vroeg.
Meiden houden van knutselen of zelf sieraden/ oorbellen maken.
Misschien heeft de action of Intertoys of kruitvat een leuke doe het zelf maken doos.
Daarna film met popcorn en twee bakken ijs waar ze zelf hun ijscoupe uit scheppen, met wat aardbeien.
Vraag aan je dichter wat ze zelf zou willen doen tussen de cake en de film in.
Misschien is in de buurt een activiteit te doen. Denk aan trampoline of discorollerskate of een ijssalon in het dorp...
FENJ
09-09-2018 om 23:14
Suggesties
Kussen)sloop (bij action), knopen, textielstiften en strijkfiguren (hema) kopen en alle meisjes een kussen laten versieren.....
Van te voren lijstje kopen, lijstje laten versieren en na afloop lijstje met groepsfoto van het feestje meegeven.
Speurtocht in het donker
Ik hou van Holland doen maar dan met vragen over de stad waar je woont
Karaoke
Chocoladefondue
Triva
10-09-2018 om 05:55
Voor eten
samen aan tafel pannenkoekjes bakken met een https://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000133123/Azura_AZ-FC50_Teppanyaki_Bakplaat.html koop bij xenos of action een beslagfles zodat ze makkelijk allerlei vormpjes kunnen maken, bakken en met diverse soorten zoetwaar kunnen beleggen.
Blondie
10-09-2018 om 13:01
Ideetjes
Bij de slaapfeestjes van mijn dochter werden inderdaad lekkere hapjes gemaakt (voor bij de film), nagels gelakt, maskertjes opgedaan, spellen gespeeld, liedjes (mee)gezongen etc.
Veel plezier!
Emma
10-09-2018 om 22:32
Eten
Het is de bedoeling dat ze thuis eten qua avondeten, maar voor hapjes en ontbijt weten ze al wel iets, dat dat hoeft niet meer, maar nog andere leuke tips om te doen of hoe je het gezellig kan maken?
Thanks alvast en nog van die andere 5 berichten!❤
Kaaskopje
11-09-2018 om 01:28
Niet teveel organiseren
Een activiteit is genoeg. Als ze pas ná het eten bij oma komen, zou ik niet ingewikkeld doen en ze lekker film laten kijken.
Als ze het toch leuker vindt om een spelletje te doen, zou je kunnen overwegen om daar Elfenland voor te kopen. Als ze dat leuk vindt tenminste.
Wij hebben een keer bij een verjaardag een muziekkwis gedaan. Zelfbedachte vragen, die ze in teams moesten beantwoorden. Misschien is zoiets ook een idee, maar in dit geval ieder voor zich.
Voor de avond gewoon wat chips met dipsausjes. Eventueel iets van kaassoufflés, of miniquiches (zelfgebakken in een muffinbakplaa of kant en klaar, maar dan een in punten gesneden quiche) voor warme snack. Misschien vinden de dames wat fruit ook wel lekker.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.