Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-10-2016 om 22:53
Onze 13-jarige zoon loopt de laatste tijd te klagen dat hij kleine voeten heeft (maat 38 - 38,5), vergeleken met zijn vrienden en klasgenoten.
Ik heb hem er al op gewezen dat hij zelf ook nog vrij klein is, dus dat het wel goed zal komen als hij gaat groeien. Daarnaast is hij genetisch belast, aangezien ik ook maar maat 40,5 heb.
Mijn reactie heeft hem echter niet helemaal gerustgesteld. Daarom mijn vragen: Hoe zit / zat met jullie zoon(s)? Welke maat had / heeft jullie zoon op 13-jarige leeftijd? Is zijn maat inderdaad duidelijk toegenomen toen hij ging groeien? En is zijn schoenmaat in verhouding met dat van zijn vader?
Alvast bedankt als jullie mijn vragen willen beantwoorden. Hopelijk heb ik dan wat extra stof om mijn zoon gerust te stellen.
25-01-2019 om 21:55
Maat 45 1/3
Ik ben 14,5 jaar en ik heb een schoenmaat van 45 1/3 en een handlengte van 19 cm. Mijn lichaamslengte is rond de 168 cm. Ik denk dat mijn groeispurt nog moet aankomen.
28-01-2019 om 20:03
dochter vind ook dat ze een te kleine schoenmaat heeft
hallo
mijn dochter is 13 jaar en vind ook dat ze een te kleine schoenmaat.
maar haar BFF heeft wel schoenmaat 42, misschien dat het daardoor komt.
ze heeft ook wel 3 jaar de zelfde schoenmaat gehad.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.