Dymphne
11-11-2018 om 17:59
Scheerapparaat zoon 13 jaar.
Zoon is 13 en begint een zwart vlassig snorretje te krijgen. Nu wilenl iwe een scheerapparaat voor hem kopen maar we hebben er totaal geen verstand van.
Man scheert zich nat dus hij weet het ook niet. Volgens mij is het handiger om elektrisch te scheren dan nat, zeker voor een beginner.
Wat voor eletrisch apparaat gebruiken jullie zoons of mannen? En vooral, zijn ze er tevreden over.?
wil40
11-11-2018 om 18:20
Wet/dry.
Zoon heeft een electrisch wet/dry scheerapparaat van Philips. Hij gebruikt hem amper volgens mij. Het vlassige begin is nu jaren verder nog steeds niet veel meer geworden.
Maar het apparaat is prima. Ik vond het draadloze wel lekker veilig boven de wastafel.
Ad Hombre
11-11-2018 om 18:27
Dymphne
Ik heb electrisch geprobeerd, destijds, maar dat beviel helemaal niet. Kreeg ik een droge geirriteerde huid van. Dus altijd nat. Gezien de aanwezige know-how (bij je man) zou ik daar maar eens mee beginnen. De investering is ook vrij groot als het mocht tegenvallen, dus ik zou het persoonlijk afraden.
Zonen zijn er nog niet aan toe...
wil40
11-11-2018 om 18:32
Droge huid.
Hier niet, er gaat een mini zakje in een reservoir waar gelijk verzorgende scheercrème uitkomt tijdens het scheren.
Mijn man scheert ook nat maar mijn zoon vond dat toch nog een beetje eng.
Ad Hombre
11-11-2018 om 19:27
Verzorgende scheercreme
Ik dacht dat we het hier over een man hadden...
Leen13
11-11-2018 om 20:05
Nat
Zoon, en ook dochter, hebben een aantal scheerapparaten geprobeerd, maar uiteindelijk is het toch nat scheren geworden.
Laat hem daar zelf eens over nadenken of rondvragen bij vrienden.
Ad Hombre
12-11-2018 om 06:53
Nog erger
Een genderneutrale verzorgende scheercreme.
Waar zou je dat in godsnaam voor nodig hebben?
wil40
12-11-2018 om 08:43
Ad Hombre.
Zorgen dat je dus geen "droge geirriteerde" huid krijgt, zoals jij. Ik dacht dat het een heel gangbaar verzorgingsproduct was, niet dus. Dat ik überhaupt ga uitleggen waar crémes voor zijn, ik ga de pot uit het zicht zetten bij andere rare spullen in de badkamer. Stel je voor dat iemand hem ziet
Samu
12-11-2018 om 11:15
Will
Will40 toch! een echte man heeft natuurlijk een droge geïrriteerde huid, geen zacht babyvelletje. Dat je dat niet weet
Vogel
12-11-2018 om 21:10
Hier ook nat
Al was zoon wel wat ouder toen hij er aan begon.
Maar kom op, die jongen is 13, geen 3. Met een normale intelligentie en dito motoriek moet dat toch gewoon kunnen? Met zo’n scheersysteem met wegwerpmesjes is het een hele prestatie om je te snijden, dat weet je man toch ook neem ik aan.
bicyclette
12-11-2018 om 21:18
gewoon nat
Hier scheren de pubers zich ook 'gewoon' nat. Waarom zou elektrisch handiger zou zijn?
Leen13
12-11-2018 om 21:23
Afval
Zelf vind ik het wel zonde van al die weggooimesjes. Een electrisch apparaat gaat langer mee.
Ad Hombre
12-11-2018 om 23:27
AnneJ
Maar verbruikt (co2) stroom....
De levensduur van die weggooimesjes loopt nogal uiteen. Sommige gaan heel lang mee.
@nnemoon
13-11-2018 om 08:30
Elektrisch
Hier scheert zoon zich elektrisch. Hij heeft heel veel eczeem in zijn gezicht en vond het met een mesje gewoon zeer doen. Hij heeft de goedkoopste van Braun met een recht scheerblad. Hij is 14 jaar en heeft alleen nog maar een vlassige snor.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.