Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-07-2022 om 11:20
Twee pubers hier in huis (een oude en een jonge), en vakantie. We gaan wel drie weken weg, maar o wat word ik gek van die vrije dagen. Ze hebben wel hobby’s en banen, maar dat late uit bed komen en dat gehang om me heen, die troep maken, laat thuiskomen, die telefoon en alles op z’n elfendertigst... Ik kan er heel slecht tegen hoor. Natuurlijk moeten ze opruimen, en af en toe wat meehelpen in huis, maar het gaat nooit vanzelf en hun tempo is ook niet het mijne.
Hoe gaan jullie daarmee om?
07-08-2022 om 08:32
Hoe gaat het TO/Ief? Kom je er een beetje doorheen zonder al te veel ergernissen?
07-08-2022 om 11:45
madee schreef op 08-07-2022 om 13:33:
Ik denk ook telkens aan mijn toekomstige schoonkinderen....ik wil ze toch netjes en welopgevoed afleveren
Eigen troep achter de kont opruimen is heel normaal. (Geldt dus ook voor ouders) Wat is daar onopgevoed aan?
Daarnaast is het gezond om eerst eens alleen te wonen ipv direct uit huis samen met iemand anders.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.