Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

PlayStation 4 spelletjes voor bijna 13 jarige?

Onze zoon zal een PlayStation 4 krijgen voor sint/ verjaardag en ben aan het bekijken welke games cool zijn voor die leeftijd maar niet te verslavend of extreem gewelddadig of moeilijk.
Zoon heeft ass en adhd ( zie andere post) en moeilijkere games gaan hem nog niet zo goed af.

Natuurlijk wil ie gta en zo hebben maar dat lijkt me toch niet voor zijn leeftijd en ontwikkelingsniveau. Ook wel erg opzwepend en verslavend of niet?

Wat raden jullie aan of af?

Hoe lang mogen jullie kinderen erop spelen?

Rixt

Rixt

28-10-2018 om 19:46

Sport games

Mijn zoons, 16 en 14 jaar, spelen vooral sportgames, zoals FIFA, Nba en Formule 1, GTA talen ze gelukkig niet naar. Die van 14 heeft ook Fortnight, maar de hype is er voor hem nu af. Ze hebben weinig beperkingen, maar ze moeten zelf een tijd afspreken wie hoelang en wanneer mag spelen.

mila

mila

30-10-2018 om 08:53

Spiderman

Ik zou Spiderman aanraden, als daar zijn interesse tenminste ligt. Veel populaire spellen zijn inderdaad gewelddadig. Fortnite minder, maar dit is verslavend. Sowieso raad ik aan van tevoren duidelijke afpsraken te maken over b.v. tijden en spellen lenen van vrienden, zodat dit later geen gedoe veroorzaakt.

@nnemoon

@nnemoon

31-10-2018 om 07:16

Veel met auto's

Hier veel met auto's, Formule-1, Project Cars 2, the Crew 2, Gran Turismo sport, Need for Speed payback, Assetto Corsa, Need for Speed rivals, the Crew wild run en FIFA 18. Hij heeft ook fortnite, watch dogs en GTA. Zoon is 14 jaar en gebruikt GTA meer als een soort racespel.

Ik heb een zoon die erg veel buiten is. Voetbalt veel met vrienden, gaat ook vaak mountainbiken en/of longboarden. Dit gaat zomer en winter door. Zoon heeft dus geen schermbeperkingen. Speelt altijd even als hij thuis komt uit school om rustig te worden, school kost hem heel veel energie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.