Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Paar kleine cadeautjes zoon 14 jaar

Binnenkort wordt mijn oudste zoon 14. Hij krijgt een nieuwe telefoon, waar hij een deel van meebetaalt. Omdat zijn oude telefoon kuren had, heeft hij de nieuwe telefoon deze week al in gebruik genomen. 

Ik vind het wel leuk om hem op zijn verjaardag nog wat kleins te geven, voor de feestelijkheid. Heeft er iemand nog ideeën voor kleinigheidjes voor pubers?

Axel douche en deo, telefoonhoesje,  leuk tijdschrift,  bioscoopbon, 

Zoon vond (en vindt trouwens nog steeds )de Quest erg leuk.

Iets voor zijn evt. sport wat hij niet gauw zelf koopt?
Een tegoedbon van de lokale ijssalon?

Ik gaf meestal nog een shirt, moest ie toch vaak wel hebben en dan was t meteen verjaardagsshirt.

Wat ideetjes: een pot goeie haargel, een stoere leren riem, deospuitbus, kaartje voor een voetbalwedstrijd. 

Voor mijn zoon zou ik gaan voor een Steam tegoedkaart of van de webshop waar hij altijd zijn dure gitaarsnaren koopt, een paar nieuwe plectrums, een shirt van de Large.
Deo zou mijn zoon alleen waarderen als het die dure van 30 euro is die hij af en toe gebruikt.

Lavande

Lavande

25-06-2021 om 17:41 Topicstarter

Bedankt voor de tips!

Lavande schreef op 25-06-2021 om 17:41:

Bedankt voor de tips!

Wat heb je uiteindelijk gekocht? Of ga je kopen? Ik ben wel benieuwd

Lavande

Lavande

26-06-2021 om 23:23 Topicstarter

I moet nog op pad. Maar ik vond het tijdschrift Quest een goed idee, dat ga ik doen. Vindt hij echt leuk om te lezen. En ik denk daarbij nog een grote reep chocola. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.