Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-02-2020 om 09:12
Mijn dochter van 14 gaat om met met jongens die, naar mijn mening, zich gedragen als kleine gangsters door rond te lopen met een basebalpet en daar overheen een capuchon. Nu had ik een hevige discussie met met vrouw omdat ik niet wil dat mijn dochter met dat soort types over straat loopt en rondhangt in het winkelcentrum. Voor mij zien die jongens eruit alsof het kleine criminelen in wording zijn en daar wil ik mijn dochter ver van uit de buurt houden.
Mijn vrouw vind het geen enkel probleem want wat die jongens doen is wat haar betreft slechts een ‘fashion statement’. Daar ben ik het volkomen mee oneens.
Heeft iemand die mij gelijkgestemd is een suggestie voor een artikel/video welke mijn zorgen aanhaalt zodat ik dat aan mijn dochter kan laten zien? Uiteindelijk gaat het mij om mijn dochter en niet om mijn gelijk.
24-02-2020 om 08:31
Maro
Zeker, dank voor de correctie.
Maaruh, wat is die uitzondering dan?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.