Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-07-2022 om 11:41
Voor een review van een merk in menstruatieondergoed zijn we op zoek naar meiden die dit ondergoed zouden willen testen. Het ondergoed is gemaakt voor tienermeisjes met een fijn design. Het hoeft maar 1 á 2 keer per 24u verwisseld te worden en is voor veel tieners een uitkomst tijdens hun menstruatie.
Lijkt jouw dochter het fijn om dit eens uit te proberen? Stuur dan een mail naar [email protected]
Wat ontvangen wij graag als review?
Enne, je dochter mag het menstruatieondergoed natuurlijk houden!
17-07-2022 om 20:50
MoederBarberin schreef op 17-07-2022 om 18:01:
Ik ben voor mezelf op zoek naar goed menstruatieondergoed. Had er een paar gekocht bij de Primark om te testen en ik was blij verrast. Helaas hebben ze ze daar niet meer. Heb er nu van de HEMA bij gekocht maar die hebben een veel te kleine pad. Ben helaas geen tienermeisje, maar kan voor het artikel best wel doen alsof, hoor....
Ik heb van nappy's het feeling cheeky ondergoed. https://www.nappys.nl/vrouw/menstruatie-ondergoed/cheeky-pants
Zit heel prettig en absorbeert heel goed! Ik heb een flinke menstruatie maar ik kom met 1 tampon en dit ondergoed de nacht heel goed door. Beter dan met tampon en maandverband.
18-07-2022 om 19:25
Fourtyfour schreef op 17-07-2022 om 20:50:
[..]
Ik heb van nappy's het feeling cheeky ondergoed. https://www.nappys.nl/vrouw/menstruatie-ondergoed/cheeky-pants
Zit heel prettig en absorbeert heel goed! Ik heb een flinke menstruatie maar ik kom met 1 tampon en dit ondergoed de nacht heel goed door. Beter dan met tampon en maandverband.
Dank je!
18-07-2022 om 21:04
Bedankt iedereen voor de aanmeldingen! Ik sluit dit topic nu omdat de mails binnen blijven komen. Binnenkort ontvang je een reactie van mij, helaas kunnen we niet iedereen een testpakket toesturen.