Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Masturbatie zoon


Mijn oudste is nog niet zover, maar ik geloof niet dat ik er iets van zou zeggen.

hier is het ook nog lang niet aan de orde.
Ik zou er enkel iets van zeggen als het een troep wordt. Verder mag hij lustig, als de papa vroeger, zijn gang gaan in zijn rukbunker. 

Jong geleerd, oud gedaan.
Ik ruk me nog steeds suf elke avond.

zo is dat. Een man blijft rukken   als is het nu minder dan vroeger. Toen was het gemakkelijk 6 keer per dag.

Ja dat zeker. Vroeger spoot ik zo over mijn bureautje tegen de muur. Tegenwoordig sijpelt het er een beetje uit.

Donder op zeg, dit is niet meer grappig.

ReliableGnu63

ReliableGnu63

25-02-2022 om 11:09

Dat je zoon zichzelf masturbeert is harstikke normaal voor zijn leeftijd. echter is het niet wenselijk dat je zijn sperma tegen komt. misschien subtiel aangeven dat hij de boel ook opruimt nadat hij met zich zelf heeft gespeeld

Ik vind rukbunker altijd zo denigrerend klinken. Alsof alleen seks met andere(n) hoogwaardig is.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-02-2022 om 11:47

Beerlover schreef op 25-02-2022 om 11:26:

Ik vind rukbunker altijd zo denigrerend klinken. Alsof alleen seks met andere(n) hoogwaardig is.

[verwijderd door forumbeheer, niet nodig om zo op de man te spelen]

Beerlover schreef op 25-02-2022 om 11:26:

Ik vind rukbunker altijd zo denigrerend klinken. Alsof alleen seks met andere(n) hoogwaardig is.

Het is zeker niet denigrerend bedoeld

Masturbatie is zeker niet minderwaardig tegenover seks met anderen. Masturbatie is juist goed. Je leert zo je eigen lichaam goed kennen. Je leert wat je lekker vindt.

Maar een andere forumgebruiker gebruikte dit woord eerder en ik vond het wel grappig. 

En eerlijk, op een zekere leeftijd is een jongenskamer gewoon een rukbunker. Het duidt denk ik gewoon op de frequentie en is zeker niet minderwaardig bedoeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.