Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Ciska78

Ciska78

10-02-2024 om 09:19 Topicstarter

Dochter slikt nog steeds geen medicatie. Er is nu een second opinion gedaan bij het CCE voor een psychiater die gaat meekijken naar medicatie en diagnostiek.
Als dochter het euthanasie traject ingaat zullen ze daar hoogstwaarschijnlijk ook gaan zeggen dat ze eerst behandelingen gedaan moet hebben, dus we hopen daarmee opnieuw met medicatie te kunnen starten.
Ook is nu besproken om tijdelijk te gaan stoppen met de methylfenidaat om te kijken wat dat gaat doen, maar daar moeten we nog even een geschikte datum voor vinden.

Verder is voor nu uitgebreid behandelen gewoon niet handig, in ieder geval niet in praatvorm. Zo staat ze bijv wel op de wachtlijst voor PMT.
En ja, we staan echt wel achter de keuze kver het pad wat we nu aan het bewandelen zijn hoor.

Dat is fijn Ciska 

Ciska78

Ciska78

13-02-2024 om 08:52 Topicstarter

het was een weekend van2 uiterste. Zaterdag was ze vrolijk en ontspannen aanwezig. Veel samen gedaan en eigenlijk de hele dag beneden geweest.
Zondag had ze het erg zwaar, ze kon niet aangeven waar dat gevoel vandaan kwam. Ze was veel boven en moeilijk naar beneden te krijgen.
Boven een heel lang gesprek gehad met haar en uiteindelijk om 15 uur naar beneden gekregen.
Maar ze zat er niet lekker bij, ben ook mee terug gereden toen ze terug naar de groep ging (we hebben de afspraak dat ik alleen mee rijd als ze daar echt heel erg de behoefte aan heeft, ivm lichamelijke klachten bij mijzelf).
Zondagavond op de groep kreeg ze nog een naar bericht, het meisje waarmee ze eind 2022 is weggelopen is eind januari helaas overleden. Deze kwam wel binnen bij haar, gelukkig is dit wel goed opgepakt door begeleiding die avond. Maar dit doet wel wat met dochter.
Gisteren voor het eerst sinds weken weer gebeld met dochter en hebben we echt lang aan de lijn gezeten. Dit was wel even fijn.

ojeetje, wat een ontzettend naar nieuws over dat meisje. Dat moet er bij dochter inhakken, maar zal voor jullie vast ook zwaar zijn. Steeds weer die heftige en confronterende gebeurtenissen. Het is zo'n ontzettende marathon waar jullie inzitten. Een hele dikke knuffel 

Joh, wat een naar bericht van dat meisje. Ik kan me voorstellen dat dat binnenkomt bij je dochter. En bij jullie natuurlijk. Want wat gaat dit met jullie kind doen? Het lijkt maar niet te kunnen bedaren allemaal. Alles steeds zo op scherp, het lijkt me zo slepend en vermoeiend voor jullie.

Ciska78

Ciska78

13-02-2024 om 15:56 Topicstarter

in ieder geval positief nieuws voor vandaag, de meerzorg aanvraag (1 op 1) is goedgekeurd 🥳🥳
Wat inhoudt dat zodra de groep verhuisd is (volgende week) de 1 op 1 (of 1 op 2) gaat starten

Ciska78 schreef op 13-02-2024 om 15:56:

in ieder geval positief nieuws voor vandaag, de meerzorg aanvraag (1 op 1) is goedgekeurd 🥳🥳
Wat inhoudt dat zodra de groep verhuisd is (volgende week) de 1 op 1 (of 1 op 2) gaat starten

Fijn Ciska 

fijn dat de 1 op 1 gaat starten. Heeft ze dan (een paar) vaste gezichten? 

Heftig dat weekend, wat een naar nieuws van dat meisje,  hoop dat jullie dochter goed opgevangen wordt nu

Fijn nieuws Ciska, ik gun jullie nog veel meer lichtpuntjes! 

Bosanemoon schreef op 13-02-2024 om 17:26:

Fijn nieuws Ciska, ik gun jullie nog veel meer lichtpuntjes!

Ja, ik ook. 💖

Eindelijk een lichtpuntje Ciska! Na een naar bericht en alle spanning!
Houd dat lichtpuntje maar even vast, het is je zo gegund. ♥️

Ciska78 schreef op 13-02-2024 om 15:56:

in ieder geval positief nieuws voor vandaag, de meerzorg aanvraag (1 op 1) is goedgekeurd 🥳🥳
Wat inhoudt dat zodra de groep verhuisd is (volgende week) de 1 op 1 (of 1 op 2) gaat starten

Wat fijn Ciska! Heb je ook zicht op of ze het gerealiseerd krijgen? (qua personeel)

Hoe gaat het met je ?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.