Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Dikke knuffel Ciska. Ik vind het zo verdrietig jullie situatie. Al zo lang, zo uitzichtloos, zo wanhopig en machteloos. Ik denk aan jullie.

Ciska wat een machteloosheid, verdriet en stress!!
En dan moet je maar zien dat je zelf zo de dagen doorkomt.
Blijf praten hier en alles er uitgooien. We zijn en blijven er hier voor je.

Lieverd ik denk aan jullie.

♥️♥️

Ciska78 schreef op 11-01-2024 om 23:38:


Morgen weer overleg met bc en CCE.
Maar ik zie het momenteel gewoon even erg somber in

Hoop dat ze jullie weer wat hoop hebben kunnen geven. 

🕯️Een kaarsje in de de duisternis voor jullie 
Hoe onvoorstelbaar moeilijk moet het zijn om de pijn bij je dochter te zien en niks te kunnen doen. Om haar zo snel mogelijk op de juiste plek te willen hebben en de molen zo sloom gaat.... Sterkte voor jullie 😘

ook hier brandt het kaarsje weer Ciska♥️

Ciska78

Ciska78

12-01-2024 om 20:57 Topicstarter

vanochtend gesprek gehad met CCE en helaas was dit een zeer rommelig gesprek. We zouden eigenlijk een verslag gaan bespreken van alle observaties en adviezen bij elkaar, maar dit verslag was er helaas nog niet.
De coördinator was ook nog eens 15 min te laat.
Dus nee, geen fijn gesprek, nieuwe afspraak staat nu voor volgende week, met bijbehorend verslag hopelijk.
Dochter gaf in het gesprek wel duidelijk aan waarom we haar laten lijden, dat ze dit leven niet meer wil, dat ze dit lichaam niet meer wil. En waarom moet ze dan toch van iedereen door.

Dochter schijnt het vandaag op de groep ook met meerdere begeleiders er over gehad te hebben dat ze zich wil oriënteren op euthanasie.
En eerlijk, ik snap dat ze zich zo voelt en dat ze zo denkt. En nee, ik wil haar niet kwijt, maar ik wil haar ook niet zo zien lijden.

Geen idee wat we hiermee gaan doen en welke kant we uitgaan. Eerst maar het weeekend, ze komt wel op verlof overdag maar we hebben net met haar en begeleider hele duidelijke veiligheidsafspraken gemaakt

Omg, dit is toch niet te doen als ouder. Hoop dat jullie steun krijgen of vinden, hoe of waar dan ook vandaan en dat dochter door de diepste diepte heen mag komen. Been there, heard that. Houd moed, vind hoop.

🌹

Ciska, ik schrijf niet veel mee hier. Wil je wel laten weten dat ik meeleef en aan jullie denk. Hou vol. ❤️

❤️❤️❤️🙏Ciska houd moed, ik denk aan jullie!

♥️

Ciska78 schreef op 12-01-2024 om 20:57:

vanochtend gesprek gehad met CCE en helaas was dit een zeer rommelig gesprek. We zouden eigenlijk een verslag gaan bespreken van alle observaties en adviezen bij elkaar, maar dit verslag was er helaas nog niet.
De coördinator was ook nog eens 15 min te laat.
Dus nee, geen fijn gesprek, nieuwe afspraak staat nu voor volgende week, met bijbehorend verslag hopelijk.
Dochter gaf in het gesprek wel duidelijk aan waarom we haar laten lijden, dat ze dit leven niet meer wil, dat ze dit lichaam niet meer wil. En waarom moet ze dan toch van iedereen door.

Dochter schijnt het vandaag op de groep ook met meerdere begeleiders er over gehad te hebben dat ze zich wil oriënteren op euthanasie.
En eerlijk, ik snap dat ze zich zo voelt en dat ze zo denkt. En nee, ik wil haar niet kwijt, maar ik wil haar ook niet zo zien lijden.

Geen idee wat we hiermee gaan doen en welke kant we uitgaan. Eerst maar het weeekend, ze komt wel op verlof overdag maar we hebben net met haar en begeleider hele duidelijke veiligheidsafspraken gemaakt

 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.