Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-03-2019 om 22:25
Mijn dochter zit net op de middelbare school, heeft nieuwe vrienden ontmoet, en spreekt nu regelmatig de wens uit om een hoofddoek te gaan dragen. Van mij mag het niet. Wij dragen in onze familie geen hoofddoek en we zijn ook niet gelovig.
Ik heb het gevoel dat mijn dochter onder druk wordt gezet door vrienden en klasgenoten om een hoofddoek te dragen. Ik heb gevraagd of ze bekeerd is maar ze zegt van niet maar dat ze gewoon een hoofddoek wil dragen. Ik heb gevraagd of er iets mis is met haar stijltang maar ze zegt van niet dus het moet wel vanuit de omgeving komen.
Hoe maak ik er een einde aan?
11-04-2019 om 01:20
Hakima
wilde denk ik alleen maar wat in de groep gooien. Ik ben het overigens niet met je eens dat we totaal afgedwaald zijn. Het gaat om het waarom van een hoofddoek dragen of willen dragen. Ik heb jouw naam volgens mij 58 reacties lang gemist tijdens die discussie. Wilde je ook nog iets 'inhoudelijks' zeggen over het hoofddoekje?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.