Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Mo

Mo

12-12-2018 om 20:11

Het gaat met iedereen mis

Wij hebben 3 dochters en 1 zoon en met hun allemaal gaat het alles behalve goed.
Onze oudste dochter (Chayenne) is 17 en had te maken met een loverboy.
Toen ze 14 was kreeg ze een relatie met een jongen die 5 jaar ouders was als Chayenne.
Die jongen had ons gewoon normaal voorgesteld en we dachten dat het wel een oke jongen was ondanks dat er 5 jaar leeftijds verschil is.
Maar Chayenne sprak steeds minder af met haar vriendinnen en het ging steeds slechter op school uiteindelijk is ze ook van havo naar mavo gegaan.
Wat we ook deden we drongen niet tot haar door tot we toen ze 16 was een telefoontje van een vriendin van Chayenne ze zei dat ze me iets belangrijks moest vertellen over Chayenne en dat dat niet over de telefoon kon.
We hebben toen 1 uur later afgesproken en toen vertelde ze me dat Chayenne's vriend helemaal niet zo lief is als iedereen denkt ze zag appjes op haar telefoon binnenkomen van Chayenne haar vriend en vroeg wanneer ze het geld had.
De vriendin van Chayenne heeft toen aan Chayenne gevraagd wat dat was eerst vertelde ze het niet maar uiteindelijk wel.
Ze was al 2 jaar in handen van een loverboy.............
We hebben s'avonds in haar telefoon gekeken en haar daarmee geconfronteerd, toen heeft ze alles toegegeven.
De volgende dag zijn we naar de politie gegaan en ze hebben toen hem opgepakt het bleek dat die dit al bij veel meer meisjes had gedaan............
Nu zit ze al een jaar depressief thuis

Dan hebben we Noah van 16 en loopt alleen maar te blowen en te drinken en gaat van het ene meisje naar het andere meisje.
we hebben het er zovaak over gehad dat blowen heel erg slecht is op z'n jonge leeftijd en dat hij meisjes pijn doet, maar we dringen niet to hem door.
we zijn ten einde raad

dan hebben we Romy van 14 en zij heeft al 2 jaar anorexia ze gaat ziekenhuis in ziekenhuis uit kliniek in kliniek uit therapie hier therapie daar, maar ook tot haar dringen we niet door dat ze gewoon moet gaan eten
Ze is 1.70 cm en weegt 32 kg
ook Romy is niet meer gelukkig en zit aan de anti depressiva

En de jongste is Demi ze is 7 jaar maar word heel erg gepest.
ze is al 3 keer naar een andere school gegaan maar het pesten houd maar niet op.

Zelf waren we ook zo, ik heb vroeger ook anorexia gehad en was in handen van een leverboy en mijn vriend was ook heel slordig met meisjes, heeft z'n school verpest en was alleen maar aan het drinken.
ook verder in onze familie hebben mensen anorexia gehad enz. enz. enz.

We zijn tot einde raad en weten niet meer wat we moeten doen.
Weten jullie misschien een manier om tot Romy, Chayenne of Noah door te dringen.
en te stoppen dat Demi word gepest.

Angela67

Angela67

12-12-2018 om 20:26

geen tips

Maar zorg dat je via forumbeheer alle namen van je kinderen laat vervangen door A t/m D. Hun privacy moet je beschermen.
gr Angela

juf Ank

juf Ank

12-12-2018 om 21:35

Dat is echt heel zwaar en naar allemaal. Het enige wat je echter nu kunt doen is vooruit kijken en zo veel mogelijk energie steken in het vinden van goede hulp voor alle kinderen. Ik zou wel zo snel mogelijk zelf op zoek gaan naar hulp als dat niet al gebeurd is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.