Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-12-2021 om 13:55
Hallo,
Mijn dochter van 10 is wat voor op haar leeftijd. (vandaar dat ik het hier post) Ze is al ongesteld en dat is geen leuke ervaring voor een meisje van 10! We hebben dit al besproken met haar huisdokter en hebben ook besloten om haar geen hormonen te geven om dit allemaal tegen te houden.
Een andere vervelende situatie is dat ze heeeeeel veeeel zweet. Ze was zich iedere dag en draagt iedere dag schone kleding, dus gelukkig stinkt het bijna niet. Maar ze krijgt wel veel en grote zweetvlekken in haar kleding wat heel vervelend is....
Nog iemand hier ervaring mee? Iemand tips?
09-03-2023 om 11:20
SushiGo schreef op 17-12-2021 om 18:38:
Hier is deo stick van Rexona een succes. Het is een soort crème. Sinds de pubers in huis dit gebruiken ruiken ze niet meer naar zweet.
https://www.kruidvat.nl/rexona-women-maximum-protection-clean-scent-anti-transpirant-stick/p/1758170
Hier ook! Scheelt enorm met de syneo5 in prijs, zo rond de 8 euro, maar ik koop ze in bulk als ze in de aanbieding zijn voor bijna de helft. Werkt voor mij 24 uur als een trein, rexona maximum protection.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.