Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
WendyS

WendyS

16-01-2019 om 22:12

gezocht camping voor 16jarige zonder ouders

Mijn dochter (16) en een vriendin (bijna16) willen graag deze zomer op vakantie.
Het liefste naar Zeeland maar geen Appelhof enzo.
Heeft iemand een tip??

rode krullenbol

rode krullenbol

16-01-2019 om 22:51

Ik kan de campings van het NIVON (www.nivon.nl) van harte aanbevelen. Met name die in Eerbeek, Oisterwijk of Wijk aan Zee.

Biebel

Biebel

17-01-2019 om 07:24

Daar zijn we weer

Dit topic is al gemeld bij de forumbeheerder

rode krullenbol

rode krullenbol

17-01-2019 om 08:44

Ter info

Het NIVON is een organisatie die drijft op vrijwilligers en zich bezighoudt met natuureducatie. Door het publiek dat er komt, zul je er slechts bij hoge uitzondering alcoholmisbruik in groepsverband aantreffen. In 'the good old days' was de consumptie van alcohol er zelfs geheel en al verboden.

Wie er zich desondanks schuldig aan wilde maken, diende dat stiekem te doen in de tent; hetgeen voor de meesten uiteraard het plezier dermate vergalde, dat zij er dan toch maar wijselijk vanaf zagen. Een voorbeeld van positieve groepsdruk uit voorbije tijden; zou de geheelonthouder (kunnen) zeggen.

Ongetwijfeld is - in enige mate - van een dergelijke invloed nog altijd sprake. Vooral sportieve tieners zullen daar geen enkel probleem mee hebben. Jeugdigen die het wél bezwaarlijk zouden (kunnen) vinden, stelt men wellicht maar beter vooraf niet op de hoogte van het optimistische, opbouwende klimaat op de campings van het NIVON.

Dit alles uiteraard zonder de verdenking op mij te willen laden aan sluikreclame te doen.

Rode krullenbol

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.