Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-09-2020 om 08:00
Mijn dochter heeft mij dit weekend vertelt dat hij toch een baan heeft gevonden. De bedoeling van die auto is om hen te helpen, niet om mijn dochter te paaien. Als zij beiden een baan hebben kunnen zij ook later uit dit kraakpand weg. Als de relatie stand houdt zal ik die jongen ook aanvaarden.
07-09-2020 om 08:06
mooi
en nu op je handen zitten en alleen belangstellende neutrale vragen stellen en wachten totdat zij contact opneemt!
verwacht even *helemaal niets* aan dankbaarheid en ga er nooit vanuit dat haar normen exact dezelfde zijn als die van jou maar haar waarden wel.
gr Angela
07-09-2020 om 08:17
Hoe lang?
'Als de relatie stand houdt zal ik die jongen ook aanvaarden.'
Hoe lang moet de relatie duren voor jij hem 'aanvaardt'? Ze gaan toch al een jaar met elkaar en wonen nu zelfs samen ...
07-09-2020 om 09:07
Nou, kijk eens aan...!
Zo lui en werkschuw is hij blijkbaar niet! Misschien valt hij ook op andere vlakken mee. Gun jezelf dat pleziertje om hem eens echt goed te leren kennen en je vooroordelen los te laten.
Oh, en iemands waarde hangt niet alleen van werk, geld en bezit af. Iemand kan ook op een andere manier van waarde zijn.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.