Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-03-2022 om 21:13
Mijn dochter van 14 is een heel mooi meisje. Onzeker, heel onzeker, zit wat onder haar niveau op school en heeft geen aansluiting. Het doet echt pijn om haar zo eenzaam en ongelukkig te zien. Het is meer dat ze zelf niet durft en er bij moet worden getrokken maar meiden uit haatr klas denken dat ze niet wil omdat ze niets zegt. Logisch. School neemt geen actie omdat ze niets doen zonder mijn dochter te informeren en mijn dochter is bang dat anderen haar gek vinden. Elke pauze zit ze alleen, wil liever niet meer naar school. De eenzaamheid nekt haar.
Inmiddels is ze ook een eetstoornis aan het ontwikkelen. We lopen al bij een psycholoog. En het lijkt, mij zonder er verstand van te hebben, dat ik de onderliggende oorzaak wel weet. Ik gun haar zo graag een leuke vriendin. Ik heb alleen geen idee wat ik kan doen. Een verlegen meisje doe je ook niet in haar eentje op een sportclub. En echt het is een ontzettend leuke, grappige, moderne en slimme meid.
Iemand ervaring of een idee wat ik als moeder nog zou kunnen doen? Ik ben nu de enige in haar leven die op pad met haar gaat. Ik wil haar zo ontzettend graag gelukkig zien. Maar een vriendin tover je niet zomaar tevoorschijn. Alle ideeën zijn welkom!
05-04-2022 om 15:36
clivia53 schreef op 01-04-2022 om 20:26:
is zij alleen verlegen of speelt er meer
Ass ???
Beetje wat Eva luna ook vraagt
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.