Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Dagje uit met pubers

We willen als gezin een dagje uit in de kerstvakantie. Maar wat? Geen pretpark want dat staat al gepland voor februari. We zijn allemaal geen liefhebber van musea. Ergens in midden Nederland heeft de voorkeur. 1 kind houd wel van shoppen, maar de ander niet.

Anouk1234 schreef op 01-12-2024 om 17:58:

[..]

Wat we allemaal leuk vinden is zwemmen, bowlen, uit eten.
Spoorwegmuseum al meerdere keren geweest, maar nooit echt leuk gevonden. Toen we nog een museumjaarkaart hadden gingen we in de kerstvakantie speciaal voor de schaatsbaan.

Subtropisch zwemparadijs is ook een goed idee.

Evt met na afloop eten + bowlen op zo'n park.

Boulderen?

Anouk1234

Anouk1234

01-12-2024 om 19:00 Topicstarter

Evaluna schreef op 01-12-2024 om 18:37:

Boulderen?

Niet aan mij besteed.

glow in the dark midget golf?

Escaperoom

Lasergamen

Karaoke

Het kan ook leuk zijn om een dagje met het ene kind iets te gaan doen en een andere dag een uitstapje te maken met de ander.

Een musical bezoeken?
Dagje strand?
Voetbalwedstrijd in stadion?
Ijsbeeldenfestival (geen idee waar het dit jaar is)
Lasergamen
Nieuwe onbekende stad gekoppeld aan leuke activiteit (etentje, high tea, chocomelk)
Zwemmen in zwembad in Putten
Leuke workshop ergens
Uhmm…
Nog iets leuks in de jaarbeurs oid

Lumineuze nachten bij kasteel de haar?

ik zou hen een budget en verder carte blanche geven. En natuurlijk jezelf heel beschikbaar houden als hulplijn. 
Minste kans op nukkige puberbuien en nog leerzaam ook. 
Veel plezier!

Hoe oud zijn de pubers? 12 of 17 is nogal een verschil

Evaluna schreef op 01-12-2024 om 17:44:

Ik hoorde laatst iemand over speurtochten/ escape wandelingen voor volwassenen. In Amersfoort volgens mij. Misschien is dat wat?

Erg leuk! Dit hebben we al twee keer op vakantie in Nederland gedaan met onze puber (13 jaar). Bij verschillende organisaties. Via Social Deal krijg je soms korting op de prijs. Ik vond de ene moeilijker dan de andere, maar allebei heel goed te doen. En dan een lunch tussendoor of uit eten na afloop.

Zwemmen, bowlen en eten, wij combineren dit in een dagje Center parcs, Dagje Eemhof. Ben je ookniet afhankelijk van het weer.

Bij Preston Palace kan deze combi ook prima maar dat ligt niet in het midden van Nederland. 

karten

Anouk1234

Anouk1234

03-12-2024 om 14:44 Topicstarter

Zebra04 schreef op 03-12-2024 om 13:10:

karten

Leuk, maar is nou niet echt een dag(deel) vullende activiteit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.