Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-11-2019 om 09:14
Mijn dochter is 17. Leert goed (besteedt daar erg veel aandacht aan, gelukkig). Heeft een bijbaan. Veel vriendinnen. Maar helaas is ze naar mij toe vaak erg arrogant en betwetereig. Soms weet ze ook dingen beter of goed. Het is een wijs mens. Loopt niet in 7 sloten tegelijk. Wat is het probleem zou je zeggen. Ik vind haar vaak onderkoeld en berrekenend naar mij toe. Niet echt geinteresseerd of liefdevol. Gisteren was er een discussie met haar vader over douchetijden ze was t niet met hem een. Ze begon een discussie met mij waar ik niet op ingi g. Ze wilde haar argumenten geven. Ik stopte de discussie
03-06-2020 om 13:08
"je bent oud"
zei ze om te kwetsen. Nou zou het mij ook kwetsen dat ze wil kwetsen maar even dit: ik zou haar duidelijk maken dat ze dan toch wat vroeger op moet staan want oud is geen scheldwoord, niet iets om je voor te schamen, iets waar je trots op mag zijn, een voorrecht wat velen onthouden wordt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.