Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Alleen Naar andere stad met vrienden


Miepjecody schreef op 28-07-2022 om 18:56:

[..]

Alleen zijn er soms handigere routes die er niet op staan.

De NS app doet dit ook tegenwoordig. Als je begin en eindpunt van deur tot deur invult krijg je alles uitgestippeld inclusief Google maps kaartjes voor de looproutes.

MamaE schreef op 28-07-2022 om 18:58:

[..]

De NS app doet dit ook tegenwoordig. Als je begin en eindpunt van deur tot deur invult krijg je alles uitgestippeld inclusief Google maps kaartjes voor de looproutes.

Precies en aangezien de NS vaker problemen heeft dan de bus houd ik die maar van de NS bij een bus/treinreis. 

Luna, heb je al met je moeder gepraat?  Heb je deze discussie laten lezen?   
Ik ben erg benieuwd hoe het afgelopen is. 

Valeria schreef op 28-07-2022 om 13:05:

[..]

Doet niet iedereen dit dan?

Voordat ik een smartphone had schreef ik de tussenstations/overstapstations over vanaf de website met tijd en perron erbij. (En trein ervoor en erna, en de terugreis.) Eigenlijk doe ik dit nog steeds wel eens.

En vroeger was er een spoorboekje voor dit soort dingen.

Precies!  Ik reis een paar keer per week met het OV.  Een nieuwe route zoek ik online uit en schrijf ik op een briefje.  Bus, trein, metro, tram: zelfde laken een pak. Het is met internet en ovchip alleen maar veel eenvoudiger geworden!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.