Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Zinkende waterschoenen


Hier krijgen ze gymschoenen aan bij zwemles. Van die canvas klittenbandschoenen. 
Tweedehands schoenen heb ik totaal geen moeite mee, maar schoenen die buiten zijn gedragen zou ik eerst in de wasmachine gooien voor ze ze in het zwembad aan mogen.

TanSwallow86

TanSwallow86

06-10-2022 om 22:10

Peaches schreef op 06-10-2022 om 22:06:

[..]

Van schoenen? Of van het zwembad...

Van die schoenen 

Peaches schreef op 06-10-2022 om 22:09:

Hier krijgen ze gymschoenen aan bij zwemles. Van die canvas klittenbandschoenen.
Tweedehands schoenen heb ik totaal geen moeite mee, maar schoenen die buiten zijn gedragen zou ik eerst in de wasmachine gooien voor ze ze in het zwembad aan mogen.

Precies. 

Die plastic waterschoenen zinken gewoon. Moesten regelmatig opgedoken worden. Anders van die goedkope gymschoentjes van de bristol of scapino of zo. Krijgen ze ook makkelijk aan en uit.

mijn kinderen hadden die waterschoenen van het plaatje. Die zinken. Vijfehands gekregen, voor drie kids gebruikt, en weer doorgegeven hoor.   Familie erfstuk inmiddels

Mijn kinderen vonden deze waterschoenen erg lekker zitten. Maar die hebben ook nogal snel last van gespjes en uitsteeksels en weet ik wat.

Waterschoenen roze | Skim (samenduurzaam.nl)

Die in de op worden hier geadviseerd bij zwemles. Zitten ze echt zo erg dat het niet kan? Het is maar zwemles, ze hoeven de avondvierdaagse er niet op te lopen

absor schreef op 07-10-2022 om 09:02:

mijn kinderen hadden die waterschoenen van het plaatje. Die zinken. Vijfehands gekregen, voor drie kids gebruikt, en weer doorgegeven hoor. Familie erfstuk inmiddels

Dit dus. Bij de en waren ze te groot en bij de ander net te klein maar allemaal met dezelfde schoenen hun diploma's gehaald. 

Reflectione schreef op 07-10-2022 om 09:23:

Die in de op worden hier geadviseerd bij zwemles. Zitten ze echt zo erg dat het niet kan? Het is maar zwemles, ze hoeven de avondvierdaagse er niet op te lopen

Bij ons ook. Die surfschoenen mochten iig sowieso niet. En ze zwemmen er hoogstens 15 minuten mee. 

Juist wel die waterschoenen, die zinken prima en hoe lang hebben ze die nou aan? Hoogstens een kwartiertje per les. Vroeger liepen we er ook op, dat was minder prettig maar nu zijn ze maar zo kort aan… 

Bijtje82 schreef op 06-10-2022 om 22:06:

[..]

Vooral doen waar jij je lekker bij voelt, ik vind het een smerig idee. Nee niet eens alleen het idee, ik vind het gewoon smerig.

Dan doen je ze even in de wasmachine. Dan zijn ze echt wel schoon genoeg. Sokken aan kan ook nog. En na behalen van het diploma breng je ze weer terug naar de kringloop.

https://www.scapino.nl/dutchy-kinder-gymschoenen-120221200

Voor 8 euro heb je een paar spiksplinternieuwe snelzinkende suffe schoenen ideaal voor de zwemles.

Bloemenzee

Bloemenzee

07-10-2022 om 19:55 Topicstarter

Decembermamma schreef op 07-10-2022 om 14:42:

https://www.scapino.nl/dutchy-kinder-gymschoenen-120221200

Voor 8 euro heb je een paar spiksplinternieuwe snelzinkende suffe schoenen ideaal voor de zwemles.

Dit vind ik wel een idee! 

Bloemenzee schreef op 07-10-2022 om 19:55:

[..]

Dit vind ik wel een idee!

Dat zeggen we dus al 2 pagina's 🤣

Nee, dat is niet waar. Alleen de tweede pagina. 

Decembermamma schreef op 07-10-2022 om 14:42:

https://www.scapino.nl/dutchy-kinder-gymschoenen-120221200

Voor 8 euro heb je een paar spiksplinternieuwe snelzinkende suffe schoenen ideaal voor de zwemles.

Maar mag dat dan? Bij 'onze' zwemles niet. Ik zag er ook niemand mee. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.