Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Wandel 3 daagse


Kataravrouw

Kataravrouw

13-06-2024 om 18:38 Topicstarter

Engeltje schreef op 13-06-2024 om 18:23:

[..]

Ja hoor, een beloning op de laatste dag is prima. Wij kregen vroeger ook alleen maar limonade en een snoepje bij het standje van school. Het is echt niet nodig om van alles te eten onderweg. Het is direct na het avondeten en het is geen topsport. Als het erg warm zou zijn is voldoende drinken natuurlijk wel belangrijk, maar dat is nu ook niet echt aan de orde 🥴.
Overigens vonden mijn kinderen het leuk om bloemen te krijgen de laatste avond, vonden ze heel ‘volwassen’.

Ohhh dat is ook een leuk idee idd...bloemen.  Daar zal ze ook heel blij mee zijn.

bloemen doen het hier heel goed bij de nichtjes. geen hele bos, gewoon wat mooie bloemen en takjes uit de tuin. zilverpapiertje erom en klaar. daarbij kun je altijd nog wat lekkers doen, maar die bloemen scoren de tante/omapunten!

wij kregen bij de 15 km halverwege een bekertje ranja en verder hadden we een appel mee en kregen we op de laatste dag een bosje bloemen.

Nu zie ik kinderen die 5k. Gaan lopen bijna met een rugzak proviand voor 3 weken Siberië lopen.

Ze hebben gegeten,  99% is eerder over voed dan ondervoed en de afstand is ook heel beperkt. Ik zou als grootouder gezellig langs de kant staan maar alleen op de laatste dag iets kleins geven, niet en een snoepzakje en die chocolade medaille. 1 van de 2 is meer dan voldoende. Verwen ze door lekker een stukje mee te lopen.

Mijn dochter heeft dit jaar voor het eerst meegedaan. Ze had de laatste avond snoep bij zich om uit te delen. Normaal krijgt ze eigenlijk nooit snoep dus deze ene keer vond ik prima. Verder vooral lol gehad met klasgenootjes! 

Kataravrouw

Kataravrouw

15-06-2024 om 10:44 Topicstarter

Gisteravond de eerste dag...samen met al mijn andere volwassen kinderen en aanhang stonden we klaar om haar aan te moedigen. Een flinke groep om een high five te geven hahaha. Ze genoot zag ik aan haar snoetje en ik des te meer! Morgen de finale en dan geef ik haar moeder de snoepzak [ die loopt dan mee ] en hang ik haar de chocolade medaille om. 
Ben zo blij om haar oma te zijn....het leven is mooi!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.