Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
BeneficialJay65

BeneficialJay65

01-10-2022 om 15:53

Vriendschap tussen ouder en juf?”

Vinden “jullie “ “het kunnen”, een vriendschap tussen een ouder en een basisschool-juf?
Mijn kinderen hebben les van haar gehad in groep 1-2 en ondertussen staat zij niet meer voor de klas maar heeft andere taken. Zij heeft zelf voorgesteld om buiten schooltijd af te spreken ( we kennen elkaar nu 4 jaar). Ik zou dat ook willen maar of het “mag/kan”?


Flanagan schreef op 09-10-2022 om 15:22:

[..]

Gemeld vanwege haar bijdrages in diverse draadjes vandaag , oa in een vreemde taal.

Ze reageert anders wel on-topic, zelfs in het Russisch 

(kan je van ons niet zeggen!)

yette schreef op 09-10-2022 om 16:21:

[..]

Ze reageert anders wel on-topic, zelfs in het Russisch

(kan je van ons niet zeggen!)

Наконец! Оказывается, Google Translate может быть полезен!

RodeKrullenbol schreef op 09-10-2022 om 16:31:

[..]

Наконец! Оказывается, Google Translate может быть полезен!

Juist

yette schreef op 09-10-2022 om 16:38:

[..]

Juist

(Ot) Sorry, maar we hoeven op dit forum toch geen bijdrages van anderen eerst te laten vertalen. Dat mag de schrijfster zelf van te voren doen. Tekst in Engels is meestal geen probleem, maar Russisch, uhhh dat heb ik op VO echt niet genoten. De meesten op dit forum niet, neem ik aan.

Ik heb mijn beste vriendin leren kennen toen haar dochter bij mij in de klas kwam en dit is nu al ruim 30 jaar geleden. Werk en prive is toch anders? Dus ik zeg volmondig ja.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.