Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke uitspraak


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Snuggle's

Snuggle's

04-05-2013 om 00:24

Terrorisme

Ik ben nogal geografisch uitgedaagd, dus ik rijd nogal eens verkeerd. Dan zeg ik dat ik weer een toeristische route heb genomen. Dochter snapt hem kennelijk niet, want die zei tegen een vriend vanmiddag dat we de terroristische route hadden genomen...

Allemaal

Echt heel grappig!

mama van twee

mama van twee

04-05-2013 om 12:46

Hysterisch

Ik lees graag van die historische romannetjes en dat staat ook op de voorkant van het boek. Zoon (9): Wat lees jij nou, een hysterische roman?

anoniem

anoniem

04-05-2013 om 17:22

Tanden

Dochter van bijna 4 eet een rauwe wortel en bijt erin met haar tanden en dat doet blijkbaar pijn zegt ze wanneer gaat papa nieuwe tanden kopen?

Sneeuwitje

Sneeuwitje

04-05-2013 om 22:29

Trakteren

Dochter mag trakteren voor haar verjaardag bij de kindergroep van de kerk. Maar omdat ik vergeten was iets te halen en dat dus alsnog moet doen vraag ik aan haar wat ze graag zou willen trakteren. Eerder had ze al gezegd geen spekjes te willen, dus ik was benieuwd wat er zou komen. Zegt ze: mmm wat zou ik willen trakteren....ik weet het al...erwtensoep?

uhhhhhh ja..Niet dus!

anoniem

anoniem

09-05-2013 om 14:57

Limonade

Zoon komt naar boven (6 jaar oud)mama mijn siroop met water smaakt naar medicijnen!ik schrik me rot en denk meteen hoe kan hij nou aan medicijnen komen in het medicijnenkastje op ooghoogte voor volwassenen,dus ik speer naar beneden en kijk in zijn beker wat bleek nou:hij had er zonnebloem olie ingedaan haha niet voor herhaling vatbaar!

Tijgeroog

Tijgeroog

09-05-2013 om 23:28

Bril

Ik vertelde m'n zoon dat z'n vader een bril kreeg toen hij een jaar of vijf was. Hij vond dat wel heel jong. En vroeg vervolgens of papa toen al zoveel gegamed had.

Kip

Oma overpeinst de bereidingswijze van KFC-kip: "wat doen ze toch met die kip voor ze m frituren?"
Dochter (4) vrolijk "Doodschieten!"

Groeten,

Temet

Mea Proefrok

Mea Proefrok

10-05-2013 om 20:14

Temet

Briljant. Niks meer aan doen, die dochter van jou.

Vic

Vic

11-05-2013 om 19:46

Onheilspellend

Vanmiddag was ik boven aan het klussen met oudste. Op een gegeven moment kwam jongste boven met de mededeling: 'Van Doughnut (onze kat) zullen jullie geen last meer hebben'. Dat klonk heel onheilspellend, maar gelukkig bleek ze de kat met een snoepje op de vensterbank gezet te hebben
Wat later waren we Doughnut kwijt, dus ik vroeg aan jongste 'is ze buiten, weet je dat zeker?', waarop jongste antwoordt: 'Ik heb haar met eigen ogen buiten gezet'.

Jolies

Jolies

18-05-2013 om 18:44

Pim pam pet

Dochter (6 jaar) doet een spelletje pim pam pet met haar vader. De vraag is 'wat vind je bij de slager' en ze draait een 't'. Haar antwoord 'tandvlees'....

Tango

Tango

19-05-2013 om 22:48

Condoom

Gisteren zat ik in de auto samen met een vriendin, haar zoon van 11 jaar, mijn dochter van 12 en zoon van 8. Op een gegeven moment had mijn dochter het over een condoom. Op de vraag van mijn zoon wat dat was kwam van haar geen antwoord. Dochter van vriendin wist het wel: dat is een zakje dat je om je lul(!) doet als een meisje niet zwanger wordt, er zit dan een bakje(!) aan waar het zaad in valt. Pfff, vriendin en ik hebben ons rot gelachen. Deze vorm van een condoom kenden we toch echt niet.

Lijk

CSI staat hier op de tv. Een lijk komt in beeld, vraagt mijn 11 jarige knul: "Is dat een dood lijk?"

Pham

Baan kwijt

'Ik vind jou een stomme moeder, je bent ontslagen!'

Dankje lieverd, ik hou ook van jou

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.