Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
JtM

JtM

12-07-2021 om 10:14

Kleuter topic


Las in een ander topic dat je toch positief was Due. Balen. Hopelijk zonder klachten en dan over een week weer naar buiten!

Wat balen Due! Sterkte!

Thanks! 

Ik ben alleen wat neusverkouden. Ik gunde het kleuter ook om maandag weer gewoon naar school te mogen maar dat wordt op zijn vroegst donderdag.

JtM

JtM

04-12-2021 om 22:23 Topicstarter

Wat balen Due! Hopelijk blijven de klachten uit.

Alle cadeaus zijn ingepakt. Waren er toch iets meer dan ik in mn hoofd had, haha. Hopelijk is zoon er blij mee.
Nog proberen af te spreken dat hij in bed blijf totdat zijn schaapje wakker is (om 7u) maat heb er een hard hoofd in.

Kids hebben gisteren genoten, dus we kunnen vandaag lekker spelen met de nieuwe spullen. 

Man is van de week vrij dus die gaat de kerstversieringen doen.

o shit due! Gelukkig valt het mee qua klachten!

en is het gelukt JtM?

leuk snowgirl! Wij hebben het gisteren ook gevierd, dochter vertelde net dat het de leukste Sinterklaas ooit was 🥰

JtM

JtM

05-12-2021 om 10:30 Topicstarter

Wat schattig Olive  

Zoon kwam pas om 8u uit bed hebben nog tot 9u in bed gelegen met z'n drieën en zijn toen opgestaan.
Vriend gaat zo de cadeaus bij de voordeur zetten en dan app ik ons buurmeisje die op het raam klopt!
Zo benieuwd naar de reactie van zoon!
Veel plezier iedereen die vandaag ook de cadeautjes doen.

Hier stond kleuter vanochtend naast ons bed te springen: "Kom, we moeten snel naar beneden, er zijn allemaal pakjes!!!" Maar we vieren het pas aan het eind van de middag dus dat was een teleurstelling  Beide kinderen zijn helemaal hyper. Het is gelukkig droog dus waarschijnlijk zetten we de zakken straks op het dak, de buurman gooit pepernoten door ons dakraam.

Dochter is de hele week erg ziek geweest met hoge koorts (40-41 graden). Ze is er nog niet helemaal, maar wel weer iets opgeknapt gelukkig.

Hoe gaat het nu Fiona?

wij gaan maandag naar cp bij Parijs, ik heb deze week ook kaarten gekocht voor Disney. Dochter zal dat fantastisch vinden! Heerlijk om eruit te gaan! Het is al 3x verzet, dochter weet daarom van niks. We gaan het dit weekend vertellen. 
Hoe vieren de scholen bij jullie kerst? Bij ons is er een kerstontbijt op school en dan neemt elk kind zijn eigen kerstontbijt mee in een versierde doos en er wordt in de klas aandacht aan besteed. 

Volgende week is bij ons het kerstontbijt. Het wordt een buffet, elk kind neemt iets op een schaal mee.

ik heb geen idee wat ze met kerst doen op school.

Het kerstdiner is een kerstontbijt geworden. Verdere details hebben we nog niet.
Het wordt vast heel leuk!

hier doen ze het net als vorig jaar s' avonds. Dus lekker in het donker naar school. En ze krijgen iets te eten op school.

Heeft een van jullie tips voor merken voor nette zachte broeken? Kleuter wil alleen maar zachte broeken aan, alle gewone spijkerbroeken worden momenteel afgeserveerd.

ik koop van die zachte broeken bij de Wibra. Van een ander merkje ken ik ze niet. De binnenkant is van fleece ofzo. De buitenkant is spijkerbroek. Ze zijn wel warm, maar dat is nu prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.