Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sannie

Sannie

20-06-2013 om 09:35

Klas met 'rijke kinderen"


creabea

creabea

06-06-2014 om 09:21

eh?

over welke leeftijdscategorie kinderen hebben we het eigenlijk? Mijn oudste is 8 en die maakt het werkelijk niks uit waarheen hij op vakantie gaat. Die hecht nog totaal geen waarde aan verre bestemmingen, hij moet er vooral leuk kunnen spelen. Wat dat betreft maakt het hem niet uit of de camping op de Veluwe is of in Frankrijk/Italië (liefst dat eerste zelfs, want dan duurt het niet zo lang voor je er bent Ik weet niet hoe snel dat verandert, maar ik kan me zo voorstellen dat hij over 4 jaar campings met andere kinderen nog steeds prefereert boven en hotel of appartement in een exotisch land.

Engeland.... tja. Volgens mij wordt dat nog steeds wel gezien als interessant of elitair. Wij gaan vaak naar Engeland of Wales maar er zijn niet veel mensen die dat doen. Ook vanwege het weer natuurlijk, maar men denkt ook nog steeds dat het heel duur is, terwijl dat eigenlijk wel mee valt. Maar afgezien dat we het een heel mooi land vinden vindt ik het ook vooral prettig dat er weinig Nederlanders komen

Katniss

Katniss

06-06-2014 om 09:35

Mijn oudste is 15 en zit op een 'kakschool'. Ze wil niet (meer) naar campings maar hoeft ook geen verre vliegvakanties. Wat dat betreft heb ik daar denk ik wel invloed op gehad. Waarom zou je naar het strand op Bali, terwijl je dat op Kreta ook hebt? Ze heeft ook geen behoefte aan leeftijdsgenoten (als er maar WiFi is). Jongste van 9 zou net zo lief naar een camping in NL gaan idd. Als er maar een speeltuin en zwemwater zijn.

Ise

Ise

06-06-2014 om 14:08

Anneke

Ik heb alle reacties gelezen. Niemand hoeft zich te schamen voor zijn vakanties of spullen in huis. Maar om nou een reis naar Bali te vergelijken met een stacaravan in Italie alsof een vakantie van 6000 euro voor het merendeel van de mensen weggelegd is, dat vind ik krom.

mirreke

mirreke

09-06-2014 om 20:46

Hombre

)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.