Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Jouw kind op een voetbalplaatje

Peiling

Zou jouw kind dit mogen?
95 stemmen
37%
28%
35%

Hier hadden ze het anders gedaan.

Je kon punten sparen en met die punten kon je (mits je de link had gekregen) spullen bestellen met kind erop. Bijna elke sportvereniging deed mee. Volleybal, korfbal, voetbal, turnen, zwemmen etc...

Erg leuke actie, je kon niet zomaar spullen van anderen zien of bestellen. 

Ik spaarde voor mijn nichtje. En kreeg uiteindelijk een notitieblok met haar op de voorkant als bedankje 

Sja, ik zou er ook geen fan van zijn. Niet eens vanwege vieze mannetjes of pesterijtjes, maar gewoon... een kwestie van privacy. ik hoef ook niet zo nodig met mijn hoofd en naam in de krant. Wij hebben ook nooit toestemming gegeven voor het plaatsen van foto's van de kinderen op de openbare website van school, ik vind het gewoon niet nodig dat onbekenden, viezerikken of niet, van mij of mijn kinderen hoe ik heet en waar ik woon, werk etc. 

 Maar als je kind het heel graag wil... zou ik het vanaf een bepaalde leeftijd wel toestaan denk ik. 

De voetbalclub had eigenlijk sowieso niet met dit idee moeten komen. Ze hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat als er bijv 1 of 2 spelers uit een elftal dit niet willen, dat het groepsdruk geeft. Zeker voor de minderjarige teams. Dat zou ik echt wel aankaarten bij een bestuur.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.