Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-07-2024 om 11:24
Een grote supermarkt heeft blijkbaar als actie dat je met je voetbalclub je teams op kan geven en je kind dan als voetbalplaatje te verzamelen is. In de ouderapp is men razend enthousiast. Ik zie dit echter helemaal niet zitten. Afgezien van het feit dat ik niet wil dat Jan en alleman een foto van mijn kind bij de boodschappen kan krijgen zie ik ook hoe het kan leiden tot pesterijtjes. Kind staat niet bovenaan de apenrots zeg maar. Iedereen reageert heel verbaasd dat we geen toestemming geven. Ik ben heel benieuwd wat jullie mening is en of mensen hier ervaring mee hebben.
06-07-2024 om 13:22
Hier hadden ze het anders gedaan.
Je kon punten sparen en met die punten kon je (mits je de link had gekregen) spullen bestellen met kind erop. Bijna elke sportvereniging deed mee. Volleybal, korfbal, voetbal, turnen, zwemmen etc...
Erg leuke actie, je kon niet zomaar spullen van anderen zien of bestellen.
Ik spaarde voor mijn nichtje. En kreeg uiteindelijk een notitieblok met haar op de voorkant als bedankje
06-07-2024 om 21:37
Sja, ik zou er ook geen fan van zijn. Niet eens vanwege vieze mannetjes of pesterijtjes, maar gewoon... een kwestie van privacy. ik hoef ook niet zo nodig met mijn hoofd en naam in de krant. Wij hebben ook nooit toestemming gegeven voor het plaatsen van foto's van de kinderen op de openbare website van school, ik vind het gewoon niet nodig dat onbekenden, viezerikken of niet, van mij of mijn kinderen hoe ik heet en waar ik woon, werk etc.
Maar als je kind het heel graag wil... zou ik het vanaf een bepaalde leeftijd wel toestaan denk ik.
07-07-2024 om 10:14
De voetbalclub had eigenlijk sowieso niet met dit idee moeten komen. Ze hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat als er bijv 1 of 2 spelers uit een elftal dit niet willen, dat het groepsdruk geeft. Zeker voor de minderjarige teams. Dat zou ik echt wel aankaarten bij een bestuur.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.