Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Gejammer

Kleuter heeft nogal grote voorkeuren in personen. In het verleden wisselde de voorkeur nog wel na een aantal maanden. Nu is het al geruime tijd gelijk gebleven. Maar alleen die persoon mag tanden poetsen, uit bed halen enzovoort. Op straffe van veel gejammer.
Iemand tips?

Moederkareltje schreef op 22-04-2025 om 15:26:

[..]

Ja. Ik heb nog nog nooit mijn kinderen uitbesteed. Ik ben nooit ziek. Ik heb nooit andere dingen te doen. Ik houd van mijn kinderen.

Nee er is geen vader ik ben de bron.

Ja joh Maria , ik had geen vader vanaf mijn 10de ,die was dood , jouw kinderen hebben een vader , de vader die jij voor hun uitkoos!

Woehaaaa, met dit soort draadjes is het toch altijd weer afwachten wanneer die werkende moeders van tegenwoordig weer overal de schuld van krijgen 🤣. Hier op pagina 3.

Moederkareltje schreef op 22-04-2025 om 15:26:

[..]

Ja. Ik heb nog nog nooit mijn kinderen uitbesteed. Ik ben nooit ziek. Ik heb nooit andere dingen te doen. Ik houd van mijn kinderen.

Nee er is geen vader ik ben de bron.

Ach wat verdrietig voor jou en de kinderen dat het zo gelopen is, sterkte. Ik heb met jullie te doen.

Zeespiegel schreef op 22-04-2025 om 15:39:

[..]

In een ideale wereld geld dat voor ons allemaal. Helaas is mijn wereld niet zo ideaal. Wij houden heel veel van ons kind. En het is ook echt een lief braaf kind. En toch is het ons soms even te veel.

Mijn wereld is ook niet zo ideaal hoor. Je bent daar niet alleen in

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.