Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Fatbike ervaringen?

Zijn hier ouders wiens kinderen op een fatbike fietsen?  Volgende maand is m'n zoon jarig en die zeurt al maanden om zo'n fiets.  En met succes. Dus heeft er iemand hier een kind die zo'n fiets heeft en wat zijn de ervaringen?


Nick , hoe ga je het oplossen als moeder het er niet mee eens is ? want ze heeft toch echt wel inspraak lijkt me

mogen jullie ( de mensen die vinden dat hje vooral niet op een e-bike moet fietsen als je geen 80 bent of geen 20 km enkele reis fietst) allemaal vinden natuurlijk maar ik fiets heerlijk op mijn elektrische fiets en het houdt mij en mijn reuma actief. Ik kan mijn ondersteuning aanpassen aan de klachten die ik heb. Geen haar op mijn hoofd die ooit nog op een andere fiets wil! Maar you do you!  Lekker op de gewone fiets..

Nick90 schreef op 28-06-2024 om 19:34:

[..]

Ik vind het inderdaad een slecht idee, maar omdat ik zelf niet meer fiets denkt m'n pa dat ik daar toch geen verstand van heb en dat een mannetje van 10 best op zo'n snelle fiets kan. Ik heb het hem gezegd en z'n vriendin ook maar pa is best wel tegendraads nu en is vastbesloten om m'n zoon zo'n fiets te geven. Hij ligt nu in het ziekenhuis, dus voorlopig heb ik zat andere dingen aan m'n kop dan m'n zoon z'n verjaardag eind komende maand, m'n dochter❤️ wordt komende maand ook 1 jaar.

Sterkte! 

krulliebollie schreef op 29-06-2024 om 09:58:

mogen jullie ( de mensen die vinden dat hje vooral niet op een e-bike moet fietsen als je geen 80 bent of geen 20 km enkele reis fietst) allemaal vinden natuurlijk maar ik fiets heerlijk op mijn elektrische fiets en het houdt mij en mijn reuma actief. Ik kan mijn ondersteuning aanpassen aan de klachten die ik heb. Geen haar op mijn hoofd die ooit nog op een andere fiets wil! Maar you do you! Lekker op de gewone fiets..

Voor mensen met een "gebrek" kan een e-bike en goed middel zijn om toch actief te kunnen bewegen dan hoor je mij niet oordelen. 

Ik kan er alleen niet bij dat de 40 pubers die mij afgelopen woensdag inhaalden allemaal een aandoening hebben die een ondersteunde fiets rechtvaardigen. De meesten fietsen van mijn dorp naar het volgende dorp voor de middelbare.  Noordelijkste punt van mijn dorp naar die middelbare is nog geen 7 km. Voor een puber die niks mankeert moet dat te doen zijn. Sterker nog.  Dat moet gewoon om het dreigende overgewicht (ook bij pubers) binnen de perken te houden. 

Nick90 schreef op 28-06-2024 om 19:51:

[..]

Die heb ik nog niks gezegd

Lekker makkelijk zo, dus je gaat het kind z'n moeder voor het blok zetten omdat je er zelf geen zin in hebt om de party pooper te zijn?

sorry ik wist niet dat je niet iets uit vorige topics mag zeggen

Anoniemvoornu, je weet dat dit meta is?
Informatie uit andere topics toevoegen mag hier niet.  Als je zoiets zou willen zeggen tegen to doe dan een inbox.

Ik ga melden. 

Bakblik schreef op 29-06-2024 om 11:07:

Anoniemvoornu, je weet dat dit meta is?
Informatie uit andere topics toevoegen mag hier niet. Als je zoiets zou willen zeggen tegen to door dan een inbox.

Ik ga melden.

Dit wist ik oprecht niet, verklaard wel waarom sommige mensen al jaren dezelfde soort topics openen

-wou reageren op een bericht maar heb het bericht ws niet goed begrepen

Bakblik schreef op 29-06-2024 om 11:07:

Anoniemvoornu, je weet dat dit meta is?
Informatie uit andere topics toevoegen mag hier niet. Als je zoiets zou willen zeggen tegen to doe dan een inbox.

Ik ga melden.

Waar kan ik dit terugvinden in de huisregels? Ik ben al even aan het zoeken en sterker nog ik zie het in andere topics ook vaker gebeuren als het wel zo is vind ik het  eigenlijk  best een gekke regel dat je mensen niet mag herinneren aan hun eigen uitspraken of gedrag op het forum

Anoniemvoornu schreef op 29-06-2024 om 14:03:

[..]

Waar kan ik dit terugvinden in de huisregels? Ik ben al even aan het zoeken en sterker nog ik zie het in andere topics ook vaker gebeuren als het wel zo is vind ik het eigenlijk best een gekke regel dat je mensen niet mag herinneren aan hun eigen uitspraken of gedrag op het forum

Ik denk dat je geen letterlijke quotes uit een ander topic mag plaatsen, maar wel iets wat ergens anders is verteld/geschreven (in eigen woorden). 

Anoniemvoornu schreef op 29-06-2024 om 08:06:

Nick , hoe ga je het oplossen als moeder het er niet mee eens is ? want ze heeft toch echt wel inspraak lijkt me

Precies! Niet zo slim zoiets voor haar achter te houden. Lijkt mij voor jullie huidige onderlinge verhoudingen (recente scheiding) ook zeker niet positief. Dat zou een opa toch ook moeten beseffen, tenzij hij het lak heeft aan moeder.

Anoniemvoornu schreef op 29-06-2024 om 14:03:

[..]

Waar kan ik dit terugvinden in de huisregels? Ik ben al even aan het zoeken en sterker nog ik zie het in andere topics ook vaker gebeuren als het wel zo is vind ik het eigenlijk best een gekke regel dat je mensen niet mag herinneren aan hun eigen uitspraken of gedrag op het forum

er is een regel dat je alleen inhoudelijk op het topic van TO mag reageren. Mogelijk dat het daarmee samenhangt?

Anoniemvoornu schreef op 29-06-2024 om 14:03:

[..]

Waar kan ik dit terugvinden in de huisregels? Ik ben al even aan het zoeken en sterker nog ik zie het in andere topics ook vaker gebeuren als het wel zo is vind ik het eigenlijk best een gekke regel dat je mensen niet mag herinneren aan hun eigen uitspraken of gedrag op het forum

TineWinkel schreef op 29-06-2024 om 14:11:

[..]

er is een regel dat je alleen inhoudelijk op het topic van TO mag reageren. Mogelijk dat het daarmee samenhangt?

Zoiets zal het zijn ja. Ik zal zelf ook eens zoeken. 

Edit: Het staat niet (meer) in de algemene voorwaarden.  Mijn excuses voor het fel aanspreken. 

In het algemeen gezegd vind ik het niet netjes dat er informatie uit andere topics van een gebruiker gedeeld wordt in een nieuwe topic.

Bakblik schreef op 29-06-2024 om 11:07:

Anoniemvoornu, je weet dat dit meta is?
Informatie uit andere topics toevoegen mag hier niet. Als je zoiets zou willen zeggen tegen to doe dan een inbox.

Ik ga melden.

Er zijn zoveel mensen die dat doen, zelfs een exacte kopie van een uitspraak, daar lees ik nooit iets over. Zo werd dietzzl om de oren geslagen met letterlijke quotes uit een ander topic door silvergray en niemand die daarop reageerde. Zelfs niet toen Dietzzl er zelf wel op reageerde. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.