Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Dochter (11) heeft moeilijke vraag!

Nathalie91 schreef op 18-03-2025 om 12:19:

Ik vind het raar dat mensen mij niet gewoon een antwoordt kunnen geven. Ik kwam inderdaad via Google op dit forum terecht en stel een vraag met een duidelijke opbouw, ik ben namelijk ook parttime journaliste dus dat van die opbouw kan kloppen. Toch zou ik wel graag geholpen willen worden met mijn vraag en dat ik niet zo snel antwoordt komt omdat ik ook naast dit forum nog een druk gezinsleven heb!

Een journaliste die zulke schrijffouten maakt is nogal ongeloofwaardig. Het feit dat je dat dan ook niet zelf snapt is al een 2e rode vlag!

Lexus schreef op 18-03-2025 om 12:23:

[..]

Echt? Een parttime journalist die 'antwoord' met dt schrijft? (antwoordt)? 1x kan een typfout zijn (hoewel) maar 2x in een paar zinnen?

haha wilde exact hetzelfde schrijven

Oh, mijn eigen dochters mochten het echt zelf weten. En ze krijgen vanaf vanaf 11-12 kleedgeld dus als ze een string kopen moeten ze dat lekker zelf weten. 

Caroline80 schreef op 18-03-2025 om 08:40:

[..]

Omdat het niet als serieuze vraag bedoelt was, maar hij/zij nu stilletjes zit te lachen om alle reacties. Profiel is gisteren aangemaakt. Voordat een topic geopend kan worden zou iemand minstens een x aantal dagen lid moeten zijn en minsten op een x aantal topics gereageerd moeten hebben.

Wat is dat nou toch voor onzin? Ik heb ook mijn eerste topic aangemaakt direct na het lid worden. Ik ben in eerste instantie lid geworden om mijn vraag te kunnen stellen. Vervolgens kijk je vanzelf mee met andere topics of je anderen kan helpen. Of je haakt af. Ook ok.

Diyer schreef op 18-03-2025 om 10:55:

[..]

Natuurlijk wel! Meisjes van 11 scheren zich, omdat ze tiktok filmpjes kijken van meisjes van 14, die weer tiktokfilmpjes kijken van meisjes van 16, die weer...etc van 20. En dan is de algemene beautynorm toch echt wel dat je geen leuk, mooi, knap, begerenswaardig meisje bent als je niet zou (.....) vul in. Want dat is toch vooral wat je moet zijn: een meisje/vrouw dat alle mannen hebben wil. Meiden worden toch nog steeds door elkaar opgevoed dat je moet voldoen aan een bepaald ideaal om lekker en leuk genoeg te zijn om mannetjes mee aan te trekken, leuk gevonden te worden, aandacht te krijgen als je uitgaat en je niet hoeven schamen voor die ene vriendin die er in hun ogen uitziet als een woelrat.

Ik had op mijn 11e veel donker haar en social media was er nog niet. Mijn klasgenoten hadden niet zoveel beharing. Dus ik week af. Staat volledig los van wat mannen willen of social media.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.