Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Wie/waar is papa

Saris

Saris

09-12-2024 om 09:51 Topicstarter

Hoi allemaal,

Nogmaals bedankt voor het reageren!

Hij heeft haar erkend en heeft ook het gezag helaas.

Mijn eerste was ook van doe jij het werk maar, want jij wil een omgang. Toen zei mijn advocaat hetzelfde als jij Temet. Netjes aan alles meewerken zodat de rechter ziet dat je bereid bent om mee te werken en sindsdien doe ik dat ook. En uit mijn omgeving heeft iedereen al aangegeven dat dit nog lang door zal blijven gaan. 

En wat betreft mijn dochter, ze noemt me mama en sinds de laatste dagen ook papa. Als ik haar dan vraag wat zeg je nou grappenderwijs, zegt ze dat een ander kindje op de opvang dat zegt. Ik maak er dan grapjes over als ja 'papagaai'. Ze heeft er nu nog geen besef van dat ze ook een vader heeft, want ze heeft gelukkig mijn vader, broer etc. die ook deels het gemis van een vader opvangen. Maar ook dat zal op een gegeven moment niet voldoende zijn denk ik. 

Ik kan haar inderdaad vertellen dat ze een vader heeft die ergens anders woont en als ze hem wil zien dat ik iets kan zeggen van dat komt nog of gebeurt  wel een keer.

Ik heb in ieder geval veel gehad aan jullie reacties en (persoonlijke) verhalen!

Liefs,

Saris

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.