Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend maart 2022


De echo vandaag was ook weer goed. Over 2 weken de termijn echo en dan krijg ik ook alles mee voor de NIPT en 13-weken echo.

Fijn tinkeltje!

Super fijn Tinkeltje! 

Fijn Tinkeltje!

Tabel is weer bijgewerkt. Ik heb sandwichkind verwijderd uit de tabel.

allemaal goede echo's! Gefeliciteerd.
Het gaat best goed in deze groep qua verhouding goede/niet goede echo's.  Dat lees je wel anders.

Theetuin, jij morgen eindelijk! Duim hard voor een mooi kloppend hartje.

Hier even kort klagen...
We zijn op vakantie maar sinds donderdagavond ligt ik al plat met buikgriep/diarree. Vreselijk voel ik me. Alles komt eruit en voel me lamlendig. Gelukkig hebben man en kinderen nergens last van. Maar had me deze vakantie iets anders voorgesteld
Gisteravond maar begonnen met norit. Ik hoop dat ik snel opknap.

Ohh balen Wieweet! Hopelijk knap je snel op en kan je nog een beetje van jullie vakantie genieten!
Beterschap!

Ai wat naar, wieweet! Toen ik buikgriep had, drong de vk wel aan dat ik erop moest letten of ik wel gewoon moest plassen, want je schijnt sneller uit te kunnen drogen als zwangere. Beterschap!

Vanmorgen de termijnecho gehad, ik blijk inderdaad iets langer zwanger dan eerst gedacht wordt. Uitgerekende datum is nu 2 maart geworden 😊 bijna een week vooruit gezet dus!

We zagen nu echt een mensje, zo mooi. Ik vond het ook wel even een emotioneel momentje haha. Ga vanmiddag meteen bloedprikken voor de nipt test (zonder nb) en een afspraak maken voor de 13 weken echo.

yeah! Goed nieuws dolcevita! Hebben we dezelfde uitgerekende datum

Ik ben gelukkig weer beter. Mocht ook wel na 4 dagen... 

Succes theehuis! Hopelijk ook bij jou alles goed!

Hey leuk! Mooie datum 02-03-22 
Gelukkig is het geen schrikkeljaar anders hadden we die datum misschien nog kunnen pakken 🤣 Fijn dat je bent opgeknapt! 

Blijkbaar moet je nu ook een afspraak maken voor bloedprikken, dat wordt dan donderdag ipv vanmiddag. 

Fijn weer al die goede echo's! 

Gelukkig ben je weer wat opgeknapt Wieweet! Dat is echt zuur op vakantie..

Jullie nog veel klachten? Hier blijft de misselijkheid doorgaan, ben er down van blehh. Maar ik weet dat het voorbij gaat. Gisteren weer eens een goede dag, toen gelukkig lekker met kind kunnen fietsen en een terrasje gepakt. 

Ik ook regelmatig misselijk en moe! 
Nu bleek mijn bloeddruk vanmorgen ook (erg) laag te zijn dus dat verklaart ook een deel van de klachten. Ik heb altijd wel een lage bloeddruk maar tijdens de zwangerschap nog wat lager. Rond de 20 weken (geloof ik?) is die gemiddeld genomen het laagst dus ik ben benieuwd hoe dat gaat straks. Ik zat nu al lager dan de vorige keer. Er is ook niet zoveel aan te doen verder maar wel lastig soms.

Hier ook een mooi kloppend ❤️
Uitgerekende datum voorlopig 23 maart, waarschijnlijk heel vroeg positief getest.

Ik ben een tijdje afwezig geweest ivm vakantie. Maar wouw, wat zijn er een hoop kloppende hartjes bijgekomen. Wat fijn om te zien!

Vervelend dat je nu een afspraak moet maken voor het bloedprikken. Ik had ook gehoopt dat ik morgen meteen na de verloskundige heen zou kunnen. Nu mijn vriend nog vrij is.. Gaat helaas niet door dus.

Hier ook nog steeds misselijk. Erg vervelend. 
Volgende week moet ik weer werken. Dus ik hoop echt dat het dan beter wordt. 
Morgen mag ik weer voor een echo. Super veel zin in. Dan ben ik waarschijnlijk 12 weken en hoor ik de uitgerekende datum! Benieuwd of dat 1 maart blijft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.