Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend maart 2022


Wat fijn SummerLovin! Mooi is dat he dat je zo vroeg al zo veel kan zien!

Ik denk dat wij net als de vorige keer voor NIPT met nevenbevindingen gaan. Niet een echt specifieke reden voor. 

Karavaan: als t echt te veel wordt kan je via de huisarts of verloskundige een recept vragen voor emesafene. Schijnt heel goed te helpen. Ik lever het in iedergeval regelmatig af aan zwangere dames😉
Zelf nog niet de stap gezet maar iedere dag kom ik een stapje dichterbij.

Gefeliciteerd Summerlovin. Wat mooi!

Misselijkheid: bij mij werkt de hele dag door kleine beetjes eten. ‘s Avonds met een gevulde maag naar bed gaan en ik eet in bed zodra ik wakker ben. Ik merk dat slecht slapen het ook verergert. Ik slik ook Emesafene er voor en dat haalt de scherpe randjes er wel af, maar het is niet weg. Ik vind het nu wel te doen.

LaDolceVita schreef op 29-07-2021 om 18:55:

Fijn Aygo!! ♥️
Hoe gaat het nu met jou Tinkeltje? Voel je je mentaal al wat beter of niet echt?


Sorry ik ben helemaal vergeten hier op te reageren. Het is een beetje wisselend. Zodra ik wat gestresst raak dan wordt het lontje ook gelijk een stuk korter. Ik sta wel regelmatig in contact met de pop-poli. Als ik zie wat de hormonen nu al weer te weeg brengen dan verwacht ik eigenlijk opnieuw een PPD. 

Fijn van de goede echo’s!
Met de nipt ben ik nog niet bezig, eerst maar eens een goede echo. Wij hebben 2x een combitest laten doen en dat beviel eigenlijk prima, dus ik denk dat we daar wellicht weer voor gaan. 
Vind die nipt veel onzekerheid geven door de nevenbevindingen enzo.

Hier ook eerst de goede echo afwachten, daarna gaan we net als de vorige keer voor NIPT met nevenbevindingen.

Zo leuk, steeds meer hartjes❤️ Succes vandaag Tinkeltje!

Wat fijn al die kloppende hartjes. Wij hebben bij dochter geen nipt gedaan en neigen hier nu weer naar.

Wij hebben een kloppend hartje gezien. Ik ben iets teruggezet in termijn, 2 dagen. Over 2 weken weer een echo omdat het anders zo lang duurt tot de termijn echo. 
Ze vertelde trouwens dat de combinatietest per 1 oktober afgeschaft wordt. De nekplooimeting doen ze ook bij de 13 weken echo. 

Jongens, ik heb bloedverlies, inmiddels wel zoveel als een menstruatie..
Ben 6 weken vandaag, dus precies ook een periode dat het erop aankomt qua ontwikkeling. Daar zal dus iets niet goed zitten.

Ik vind het uiteraard jammer, maar het is niks bij wat me meegemaakt hebben en het was nu de eerste maand al raak. Ik wens jullie allen een fijne zwangerschap! 

Veel sterkte Lasvegas84!

Lasvegas84 schreef op 31-07-2021 om 19:28:

Jongens, ik heb bloedverlies, inmiddels wel zoveel als een menstruatie..
Ben 6 weken vandaag, dus precies ook een periode dat het erop aankomt qua ontwikkeling. Daar zal dus iets niet goed zitten.

Ik vind het uiteraard jammer, maar het is niks bij wat me meegemaakt hebben en het was nu de eerste maand al raak. Ik wens jullie allen een fijne zwangerschap!

Sterkte!

Ach wat verdrietig Las Vegas. Veel sterkte

@lasvegas, wat verdrietig, veel sterkte! 

Wat ontzettend ... lasvegas! Sterkte!

Ah shit Lasvegas, veel sterkte!

Hier is de moe- en misselijkheid echt vreselijk, bleh. Ook down. Maar bij zwangerschap van zoon werd alles rond 12 weken minder, dus daar hopen we maar op.

wat rot lasvegas, sterkte!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.