Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend maart 2022


Spannend weer alle echo's vandaag en (over) morgen❤️

yes! Wij hebben net een kloppend hartje gezien!! Termijn is nu nog niet veel van te zeggen lijkt 6+1 maar is nu natuurlijk zo ontzettend klein dat je zo een paar dagen verschil hebt.

Hopelijk iedereen die vandaag of morgen een echo krijgt hetzelde mooie beeld!

Wow wat goed! Gefeliciteerd!

Yeah, superfijn Aygo! Fijn dat je gelijk terecht kon, 23 augustus was nog wel erg ver weg!

Onze Echo heb ik helaas af moeten zeggen. Vannacht en vanmorgen heb ik heel veel moeten spugen. En nu kunnen we pas 9 aug terecht.
Ga er wel vanuit dat het door een virusje of iets verkeerds gegeten komt, aangezien ik niet eerder misselijk ben geweest door zwangerschappen. Dus nog even geduld! Ik ben nu volgens eigen berekeningen rond 8 wk, dus de echo is dan ook nog wel voor de 10 wk.

Fijn Aygo!! ♥️
Hoe gaat het nu met jou Tinkeltje? Voel je je mentaal al wat beter of niet echt?

Wat vervelend Vera99! Hopelijk idd een virusje of verkeerd gegeten dan voel je je hopelijk snel weer wat fitter. Wel balen dat hierdoor je echo niet door kon gaan! 

@aygo, fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. 

@vera jammer dat je de echo hebt moeten afzeggen. Nog even wachten dus. Beterschap nog! 

Wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien Aygo! 
Ah wat ontzettend jammer Vera. Jammer dat het nu meteen een tijdje duurt voordat je weer kunt komen.

Ik heb vanmorgen de intake gehad met de verloskundige (telefonisch). Dit kon omdat ze al veel informatie van mij hadden van de eerste zwangerschap. En omdat je toch veel hetzelfde hoort. Dan hebben we morgen alleen de echo en duurt die afspraak wat minder lang. 

Weten jullie al wat jullie willen met de nipt? En of je dan wel of geen nevenbevindingen erbij wil?
Ik wil dit keer wel de nipt (bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan) maar ik twijfel nog over de nevenbevindingen.

Oh wat balen Vera. Lang wachten nog.

Summerlovin: wij hebben bij de oudste de combinatietest (toen was NIPT nog niet vrij beschikbaar) en bij de jongste de NIPT. We hebben zonder neven bevindingen gedaan en ik denk dat we dat weer doen. De verloskundige gaf aan dat er vaak hele vage dingen uitkomen waar je weinig mee kunt en die vooral voor veel
onrust en onzekerheid zorgen. We hebben dus gekozen zonder nevenbevindingen.

Wij doen de Nipt zonder nevenbedingen, hebben we de vorige keer ook gedaan. Om dezelfde reden die Tinkeltje omschrijft. 

Bedankt voor jullie aanvullingen. Wij zitten inderdaad ook te denken om het zonder nevenbevindingen te doen.

Wij hebben vanmorgen een kloppend hartje gezien de termijn klopt met wat ik zelf berekend had (9+3). We konden al een voetje zien met tenen en een zwaaiend armpje. Echt weer heel bijzonder en mooi!
17 augustus mogen we weer voor een echo. Dan ben ik 12 weken zwanger.

Wat fijn van alle kloppende hartjes 

Wij hebben de vorige keren ook gekozen voor de NIPT zonder nevenbevindingen. Denk dat we daar nu weer voor gaan. 

Iemand trouwens nog tips voor de misselijkheid? Heb er zoveel meer last van dan de vorige keren 

Wat fijn SL! Bijzonder wat ze al kunnen zien bij zo’n ieniemienie mensje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.