Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
madelief74

madelief74

06-06-2009 om 10:15

Gefeliciteerd!

Wow, Liesje, ik bewonder je om je doorzettingsvermogen. Geweldig meid!!!

Margriet

Therese

Therese

06-06-2009 om 10:50

Liesje

Om het te gaan geloven, lees deze zin 10x hardop!

LIESJE IS ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat geweldig en echt super super gefeliciteerd. Ik vind het echt geweldig dat er een brusje voor jullie zoontje gaat komen!! Ik ben echt ontzettend blij voor jullie.

Liefs Therese

madelief74

madelief74

06-06-2009 om 12:35

Danique

dank je wel. Ik lees alle goede berichten: Liesje misschien eindelijk zwanger. Therese die hoop heeft voor deze maand. Bij mij gaat het met enorme pieken en dalen: het ene moment voel ik me geweldig, het andere heb ik nergens zin in. Maar het zal vanzelf wel voorbij gaan. Ik moet geduld hebben; iets wat ik niet vaak heb
liefs Madelief

Asa Torell

Asa Torell

06-06-2009 om 12:56

Liesje!

Wat geweldig zeg!!! Ontzettend gefeliciteerd en hier wordt de komende 9 maanden geduimd voor jullie!

Dank jullie wel

dank jullie wel allemaal. Ik vind het nog zooooooo vreemd. Drie jaar en drie maanden !!!!. OK ik had gezegt dat 2009 mijn jaar ging worden maar hahahahaah na die baarmoederfoto en kijkoperatie wist ik zelf niet meer hoe ik het bedoelde.

Ik ga heel hard ook weer voor jullie duimen en ik hoop voor mijzelf dat deze zwangerschap blijft zitten, niet zo verschrikkelijk is als toen met Ron want dat was een nachtmerrie en dan hoop ik dat hij of zij langer dan 34 weken blijft zitten hihihi.

drie jaar en drie maanden...ongelooflijk. Ik kan het nog niet begrijpen, heb ook twee testen gedaan gisteren en vandaag nog een hahahahahah.

Therese

Therese

06-06-2009 om 21:37

Liesje

Na al die positieve testen moet je het gaan geloven en ik hoop echt van harte dat je een hele fijne zwangerschap haat krijgen en dat dit brusje tot minimaal 37 weken blijft zitten!

Therese

Therese

06-06-2009 om 21:44

Doe ik toch stiekem mee...

deze ronde. Het zal wel niet de perfecte planning zijn, maar vandaag hebben we zeg maar weer in de kerk gezongen . En mijn buik voelt alsof het eitje elk moment kan gaan springen! We vinden het eigenlijk allebei wel goed zo en we zien het wel. Als het niet raak is nemen we wel even pauze. We gaan eind juli op vakantie en wil niet het risico lopen om tijdens onze zomervakantie een miskraam te krijgen. Vorig jaar kreeg ik op dag twee van de vakantie een miskraam en de rest van de vakantie ontzettend veel pijn omdat er nog een tweede in mijn eileider verstopt zat. Was niet echt de ideale vakantie..

Zo ga me weer op de lijst zetten. Hoe is met de rest van de meiden?

liefs

Therese

Therese

06-06-2009 om 21:45

***lijstje 6 juni****

Liesje (34), 2e kindje NOD 2 juni, 1 zoontje van vier, bezig sinds maart 2006. Zaad van Hub is slecht maar we kiezen niet voor medische hulp bij het zwanger worden. Geven het nog 1 jaar de kans.

Marije (28), 3e kindje, NOD 7 juni. Bezig sinds augustus 2008. Een dochter van bijna 3, 2e dochter is in 2008 onverwachts overleden toen ze 3 weken was.

Nathalie (29), 2e kindje, NOD 11 juni, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, 23 maart een HSG gehad, bezig met 2e IUI poging.

Merel (30), 2e kindje, NOD 12 juni, bezig sinds december 2008. Dochter van 2.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 20 juni, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 3 jaar.

Therese (27), 1e kindje, NOD rond 20 juni bezig sinds november 2007. Feb. 08 mk (10wk), mei 08 mk (5wk), juli 08 2-ling mk (8wk) & bbz (11wk), nov. 08 mk (6wk) feb. 09 mk (7wk) en mei 09 mk (5wk).

Mette (27), NOD ??, eerste kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Madelief (35), NOD 28 juni, dochtertje van 3. Bezig sinds december 2008. Twee vroege miskramen (dec 08 en mei 09).

Vonda

Vonda

06-06-2009 om 22:18 Topicstarter

Therese en liesje

Nou Therese, doe vooral stiekem mee hier hoor!!! Je weet hoe welkom je bent... ik hoop dat we Liesje snel volgen overigens, en dan er blijven natuurlijk!
Liesje, ik betrap me erop dat ik vandaag regelmatig aan je denk, vind het zo fijn voor jullie!!! Weet je, dit geeft mij ook weer zoveel hoop....

Groetjes,
Vonda

Liesje

Liesje! Wat goed!! Echt super joh. Geniet ervan.

Hier vandaag de nod. Heb nog geen bloed, maar wel af en aan buikpijn, heb dus niet echt veel hoop meer, al ben ik best goed in het mezelf voor de gek houden, wie weet is het dit keer wel innestelingsbuikpijn en verder van zulke gedachten. We zullen zien.

Groetjes!

elsje78

elsje78

07-06-2009 om 17:46

Liesje

Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor jullie!!

Veel liefs van Elske

Therese...

dankjewel en gewoon blijven roepen dat 2009 ook jouw jaar wordt met nu eindelijk wel eens een goede afloop !!!!!!!!! ik duim kei en keihard

Vonda

ja ongelooflijk he "hoop maakt leven" soms hahahahaah ik vind het nog zoooooooo raar. Ook voor jou hoop ik dat het nu eindelijk eens gaat beginnen !!!!!!!!!!

Dames

Nou ik moet het maar durven geloven nu en ga mijzelf van het lijstje afhalen, brrrrrr

Ik wens iedereen een prachtige zwangerschap toe van netjes minimaal 37 weken met een prachtige bevalling en een geweldige baby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***lijstje 7 juni***

Marije (28), 3e kindje, NOD 7 juni. Bezig sinds augustus 2008. Een dochter van bijna 3, 2e dochter is in 2008 onverwachts overleden toen ze 3 weken was.

Nathalie (29), 2e kindje, NOD 11 juni, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, 23 maart een HSG gehad, bezig met 2e IUI poging.

Merel (30), 2e kindje, NOD 12 juni, bezig sinds december 2008. Dochter van 2.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 20 juni, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 3 jaar.

Therese (27), 1e kindje, NOD rond 20 juni bezig sinds november 2007. Feb. 08 mk (10wk), mei 08 mk (5wk), juli 08 2-ling mk (8wk) & bbz (11wk), nov. 08 mk (6wk) feb. 09 mk (7wk) en mei 09 mk (5wk).

Mette (27), NOD ??, eerste kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Madelief (35), NOD 28 juni, dochtertje van 3. Bezig sinds december 2008. Twee vroege miskramen (dec 08 en mei 09).

Julie

Julie

08-06-2009 om 10:15

Kiki toch...

"het is volgens mij nog steeds zo dat als je ECHT niet meer bewust bezig bent met zwanger worden, het "zomaar" lukt. "
Als dat zo was konden we de ivf-klinieken wel sluiten, toch?!

Kiki

Kiki

08-06-2009 om 10:31

He flauw

Julie.....je begrijpt neem ik aan ook wel hoe ik die zin bedoelde?
Kiki

Julie

Julie

08-06-2009 om 10:44

Sorry

maar ik lees hem niet anders dan wat er staat (en wat ik al zo vaak heb moeten horen) als je maar loslaat, dan komt het vanzelf. Gek genoeg alleen gezegd door mensen die hun kinderwens makkelijk vervuld zagen worden of geen kinderwens hebben.
En als je het als grapje bedoelde miste ik toch echt de

Merel78

Merel78

08-06-2009 om 11:31

Aanvulling lijstje

Marije (28), 3e kindje, NOD 7 juni. Bezig sinds augustus 2008. Een dochter van bijna 3, 2e dochter is in 2008 onverwachts overleden toen ze 3 weken was.

Nathalie (29), 2e kindje, NOD 11 juni, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 2. Zaad is van slechte kwaliteit, 23 maart een HSG gehad, bezig met 2e IUI poging.

Merel (30), 2e kindje, NOD 12 juni, bezig sinds december 2008. Dochter van 2.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 20 juni, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 3 jaar.

Therese (27), 1e kindje, NOD rond 20 juni bezig sinds november 2007. Feb. 08 mk (10wk), mei 08 mk (5wk), juli 08 2-ling mk (8wk) & bbz (11wk), nov. 08 mk (6wk) feb. 09 mk (7wk) en mei 09 mk (5wk).

Mette (27), NOD ??, eerste kindje, zijn in april 2009 gestart met zwanger proberen te raken.

Madelief (35), NOD 28 juni, dochtertje van 3. Bezig sinds december 2008. Twee vroege miskramen (dec 08 en mei 09).

Liesje is na ruim 3 jaar zwanger en mag nu heerlijk gaan genieten!!! Van harte meid!

Merel78

Merel78

08-06-2009 om 11:45

Lijstje en mezelf

vond toch dat liesje met een dikke felicitatie er nog even op moest

hier aan het afwachten tot mijn ongi komt. Ik heb vrijdag al een test gedaan, omdat ik de onzekerheid nogal zat was. negatief (uiteraard) en gek genoeg geeft me dat ook wel heel veel rust. Nu alleen nog afwachten tot ik ongi word woensdag. En ja, ik realiseer me heel goed dat ik veel te vroeg getest heb en dat het misschien ook nog wel anders zou kunnen zijn, maar ik ga daar - vanwege de signalen van mijn lichaam - niet vanuit. Is het toch zo, dan ben ik heel blij, en voor nu heb ik een hoop rust.

groetjes, Merel

Vonda

Vonda

08-06-2009 om 17:10 Topicstarter

Merel - en hier

Merel, eens hoor, met die felicitatie voor Liesje! Ik ben benieuwd of Liesje een draadje gaat starten in Gezellug trouwens, ik zat er al naar uit te kijken...
ik vind het nog steeds superdesuper voor hen!

Merel, nog 2 dagen afwachten voor jou, gelukkig niet zo lang meer... ik vind die wachtdagen altijd het mooist omdat ik dan toch het meest hoopvol en meest positief ben... ongesteld zijn is op zich al waardeloos maar zeker met mijn stemmingen... wachten tot de eisprong is ook zo'n doelloze periode, nee dan liever de periode eisprong en daarna...

Hier hebben we in elk geval tijdig geklust want nu, deze midaag, begin ik de eisprong te voelen en het klussen heeft de afgelopen 2 dagen op geheel spontane wijze plaatsgevonden (want niet op mijn initiatief !!

Maar weer afwachten hoe het zal gaan...

Groetjes,
Vonda

He?

Het lijkt haast wel of ik ook zwanger ben. Ben nog steeds niet ongesteld en de (2) testen geven een heel licht streepje aan. hij is wel echt heel erg licht, geldt het dan evengoed??
Voel me een beetje gek nu. Heb ook al dagen ongesteldheidsbuikpijn, lijkt dus meer op een ongesteldheid die nog door moet komen dan op een zwangerschap. Of kan daar ook buikpijn bij horen??

mirreke

mirreke

08-06-2009 om 19:18

Marije! (inbraakje)

Oh, wat zou dat fijn zijn! En om op je vraag te antwoorden: die ongesteldheidsbuikpijn kan heel goed bij een beginnende zwangerschap horen. Bij mij was dat iig altijd zo!
Dus ik hoop, hoop, hoop voor jou...

Therese

Therese

08-06-2009 om 19:49

Marije

Marije wat spannend zeg! Licht streepje is ook een streepje!!! Welke test heb je gebruikt? De duurdere testen van de kruitvat schijnen nogal eens valspositief te zijn, vertelde mijn gynaecoloog.
Ik ga er vanuit dat het hartstikke raak is en ik ik hoop dat je Liesje snel mag volgen!

Therese

Therese

08-06-2009 om 19:50

Merel

Balen zeg dat de test negatief is. Ik zou willen zeggen 'geen bloed geeft moed', maar vind het vaak zo dooddoener. Meestal voel je het zelf wel aan. Toch blijf ik stiekem voor je hopen hoor!

Therese

Therese

08-06-2009 om 19:50

Merel

Balen zeg dat de test negatief is. Ik zou willen zeggen 'geen bloed geeft moed', maar vind het vaak zo dooddoener. Meestal voel je het zelf wel aan. Toch blijf ik stiekem voor je hopen hoor!

Therese

Therese

08-06-2009 om 19:51

Nathalie

Hoe gaat het met je? Ik zag dat het bijna je nod is. Ik hoop dat er van alles gaande is in je buik.

Liefs

Therese

Therese

08-06-2009 om 19:56

Vonda en ik

Vonda we lopen gelijk. Samen gezellig op het wachtbankje. Ik vind deze twee weken ook niet zo erg. Nog een beetje dromen over stel als....
Ik twijfel alleen een beetje over mijn eisprong. Volgens mij heb ik deze vrijdag al gehad. Het zou extreem vroeg zijn, maar toen duidelijke eisprongkrampen en daarna werd het minder. Als ik inderdaad ei op dag 12 hebben gehad, dan hebben we alleen onveilig geklust op dag 8. Dag 13 telt dan niet meer mee. Klein kansje dus, maar wel spannend. Zou het niet geweldig zijn als we de hele medische molen waar we in augustus weer instappen zouden kunnen skippen? Therese droomt rustig verder

madelief74

madelief74

08-06-2009 om 19:59

Spannend!

Wat een spannende en roerige tijden. Succes dames! Hier veel onwennigheid om weer te klussen na mk... stemt me een beetje verdrietig

Desalniettemin blijf ik hopen voor jullie!

Liefs Madelief

nathalie_80

nathalie_80

08-06-2009 om 20:14

Liesje, marije... en de rest

LIESJEEEEEEEEEEEEEEEE WOW, dat het eindelijk gelukt is, wat gaaf en wat gun ik het jullie van harte. Zo lang volhouden en dan eindelijk zo'n streepje

Net wat Merel zegt, we zijn nu 1,5 jaar bezig, pfff moet er niet aan denken dat ik dit nog eens 1,5 jaar moet volhouden. Begin langzaam gek te worden. Maar goed, we houden vol en blijven proberen...

Marije, ook bij jou een streepje, ik vind eigenlijk wel 3 maal is scheepsrecht. Aangezien ik onder jullie op het lijstje stond, zou dat wel heel mooi zijn. Ik heb morgen dag 28 en dan kan ik eigenlijk standaard al de eerste spot vinden. Maar tot nu toe voel ik nog niks, geen buikpijn of iets maar ook geen strakke borsten ofzo. Dus ik ben mezelf alweer helemaal gek aan het maken, en probeer er zou weinig mogelijk aan te denken.

Kijken of ik me morgen in kan houden of dat ik toch een test ga kopen. Pfff veel te spannend!!!

Therese toch stiekem een kleine kans dat het weer raak is!! Ook bij jullie gaat het lukken, Liesje is weer een mooi voorbeeld.

Volgende week ff een weekje weg, ff een weekje relaxen in de zon, dat hebben we wel verdiend. DUs als het deze maand niet gelukt is, dan volgende maand geen IUI, dus geen hormonen, dus niet ziek zijn. Dat geeft ook wel een beetje rust om heel eerlijk te zijn.

Nou dames allemaal heel veel succes deze ronde weer!

Knuf Nathalie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.