Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vonda

Vonda

18-08-2008 om 00:31 Topicstarter

Lieve schatten

Jullie steun doet me erg veel...

Vonda

Elke

Elke

18-08-2008 om 09:39

Vonda

Daar zijn we voor Nog (slechte) gevoelens?

Liefs

Elke

Elke

18-08-2008 om 09:41

Update

Heej Dames,

Ik heb zoon gek gevoel. Ik heb het gevoel alsof ik vandaag ongi moet worden. Dat kan helemaal niet, want mijn NOD is pas de 27ste!!! Ik vind dit niet echt plezierig...

Liefs Elke

Therese

Therese

18-08-2008 om 13:44

Vonda en elke

Vonda toch blijf ik voor je duimen. Het is je zo gegund meid!

Elke dat is raar?! Je zit nu 5 dagen na je eisprong ongeveer? Wat voel je precies?

Therese

Therese

18-08-2008 om 13:44

Vonda en elke

Vonda toch blijf ik voor je duimen. Het is je zo gegund meid!

Elke dat is raar?! Je zit nu 5 dagen na je eisprong ongeveer? Wat voel je precies?

Therese

Therese

18-08-2008 om 13:47

Liesje

Sta jij al op het lijstje? Wanneer is je nod?

Elke

Elke

18-08-2008 om 14:09

Therese

Tja wat voel(de) ik dan. Echt een zeurend gevoel. Het zelfde wat ik ook heb als mijn duivels er op dat moment aan komen. Ik heb er nu geen last meer van. Heb ook geen bloed verloren ofzoiets. Heel gek.
Misschien verbeeld ik het me allemaal wel?

Liefs Elke

parasolletje

parasolletje

18-08-2008 om 22:18

Elke..

mmm...niet je eisprong ? of heb je die al duidelijk gevoeld..is die al langs gekomen?
ik hoop dat het loos alarm is voor je

xxx parasolletje

Elke

Hoi Elke, nee ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Ik wacht deze keer mijn ongi af en dan trek ik de stoute schoenen aan. Wij kiezen niet voor bv IVF oid om evt nog een keer zwanger te worden dat trekken wij echt niet met al die hormonen e.d. maar tja wij hebben er al 1 hihiih. Respect voor de mensen die dat allemal aan kunnen. Ook ikj wordt er gek van hoor, gisteren op mijn werk vroeg iemand helemaal vanuit het niets "en komen er nog meer?" we hadden het alleen maar over de peuterspeelzaal waar ons zoontje heen gaat dus ik vond het echt ongepast. Ik was verbaasd en antoorde stotterend dat de naturu even niet zo meewerkt en we wel willen mar dat ik er na tweeenhalf jaar niet echt meer in geloof. Zegt dat mens "oh ben je er niet een beetje te veel mee bezig dat je precies weet dat je al tweeenhalf jaar bezig bent" grrrrrrrr nou ik kreeg heleaas geen kans meer om te reageren want ik werd gekozen voor een uitgangscontrole maar tja als je begint op de eerste verjaardag van je zoon en die is nu 3,5 dan hoef je toch niet echt hard te rekenen niet waar en hoe kan je er nou niet mee bezig zijn. Je slikt je foliumzuur, je houd bij wanneer je vruchtbaar bent want tja ik ben geen konijn ......je houd net als iedere vrouw bij wanneer je ongesteld moet worden en ik bewaar al mijn spullen van Ron voor een evt tweede en loop iedere dag langs een leegstaande babykamer. Ik vind het zoooo'n kul en zo stom van haar, ze kent me geen eens het was de tweede keer dat ik haar zag sinds ik daar werk. Ben er nog steeds boos over. Maar goed volgende maand dus naar de huisarts en dan hoop ik dat ik hub zo ver krijg dat hij ook zijn aandeel daarin wil doen.

Elke

Je vind het misschien niet plezierig hihhi maar het kan een innesteling zijn , duim duim duim duim duim

Therese

Yep ik sta op het lijstje, mijn NOD is zondag, dan is het dag 27 dus pin ik me daar nooit zo op vast maar als ik maandag (dag 28)niet ongesteld geworden ben dan kan ik zenuwachtig gaan worden. Het varieerd bij mij altijd een paar dagen. Maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, dan zou ik nu toch echt al slaapaanvallen moeten hebben en zou mijn rugpijn weg zijn....snif.

Elke

Elke

19-08-2008 om 15:37

Liesje en de rest

Ik heb echt geen flauw idee wat het zou moeten zijn geweest. Ik vandaag wat last van krampjes gehad. Snap er niks van. Ik heb geen innestelingsbloeding gehad (gezien). Het enige wat ik ga ka doen is wachten....

Nou daar gaan we dan:
"Ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet....!"

agaatje

agaatje

19-08-2008 om 16:43

Vonda: meedoen?

Hallo allemaal,

Ik volg het draadje al een poosje, maar wilde er nog niet aan mee doen. Vorige maand hebben we de knoop doorgehakt en zijn we aan de klus voor het eggie. Dus zet me er maar bij

Voor de statistieken:
Ik ben bijna 38 en heb al 3 kids. Mijn NOD is 30 augustus.

Ik duim voor iedereen, duimen jullie voor mij

parasolletje

parasolletje

19-08-2008 om 20:44

Agaatje

welkom hier ! ik zelf ben hier ook net nieuw en onze eerste ronde is ook ingegaan voor baby nr 3..
maar vertel wat over jezelf(als je dat wilt natuurlijk)
hoe oud zijn je kids,zoons of en dochters,hoe snel was je zwanger bij de vorige 3? enz...
groetjes en succes bij het klussen en zwanger worden

parasolletje

Elke en ook de rest natuurlijk hihii

....ik heb een potje potje potje potje ve-he-het al op de tafel gezet, retteketet. hihihii.

Verkijk je niet op zo'n innestelingbloeding he, ik ben drie keer zwanger geweest en heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad. We kunnen niet meer doen dan blijven hopen.

Ik val nog steeds niet overdag in slaap of zo, ben wel doodmoe maar heb twee avonden tot bijna twaalf uur gewerkt dus is niet zo gek. IK vrees dat ik volgende week een afspraak met de huisarts ga maken. Ik moet nog op kraamvisite heb ff niet zo'n zin in dat wereldje....zucht. Hub is vandaag naar Duitsland vertrokken en komt vrijdagnacht weer terug om dan maandag vroeg naar Zweden te vertrekken en gelukkig nu eens niet rond mijn eisprong hij mist de wonderbare ongesteldheidsdagen met alle humeur explosies, wat rot nou.

Agaatje

Tuurlijk duim ook ik mee !

agaatje

agaatje

20-08-2008 om 09:38

Parasolletje

Hoi,

Ik had dacht ik gister al gereageerd, maar ik zag mijn berichtje er niet bij staan?

Ik heb dus 3 kidst meisje van 11, jongen van 9 en een meisje van bijna 17 maanden. De eerste 2 zijn uit mijn 1e huwelijk en hebben dus een andere papa.

Ik heb een hele regelmatige cyclus en ik voel altijd precies wanneer ik mijn eisprong heb, dus dat maakt het klussen wel makkelijker.

Ik realiseer me dat ik vanwege mijn leeftijd (bijna 38) wel rekening moet houden dat het even duurt, maar we zien wel. We zijn al erg gelukkig met 3 kids, een vierde zou echt super zijn.

Daarbij werken mijn man en ik allebei 4 dagen, dus het is een drukke boel bij ons, alles volgens een strak schema, maar het gaat.

En jij? Hoe oud ben jij en hoe oud zijn je kids. Werk je er ook bij?

parasolletje

parasolletje

20-08-2008 om 10:18

Agaatje

leuk dat je wat verteld hebt over jezelf.
was je bij alle kindjes snel zwanger ? leuk dat de oudsten al wat ouder zijn, zo maken ze alles echt bewust mee van je zwangerschap en de baby ! zijn de oudsten ook nog bij hun vader om de zoveel tijd of heb je ze fulltime ?
en wat doe je met je kids op het moment dat je werkt ?
Ik ben 33 en heb een zoon van bijna 5,5 en een dochter van 2,5..ik werk de ene week 2 dagen de andere week 3 dagen.. 1.5 dag gaat mijn dochter naar het kdv en de andere dagen is mijn man dan "oppas", de oudste blijft deze dagen over op school en 's middags haald mijn man hem uit school en neemt hem mee naar huis.
Dan kan gelukkig met zijn werk.hij werkt de ene week 5 dagen de andere week 4,5..dus best goed geregeld hier..
en hij kan in de weekenden werken als het moet.
mijn eerste ronde proberen is net voorbij dus ronde nr 2 gaat in..ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel haast zwanger te worden, ik vind het klussen alweer spannend genoeg ! het is toch anders sex hebben met elkaar als je ergens voor bezig bent!...
ik heb een vrij stabiele cyclus 29 dagen..

groetjes parasolletje

parasolletje

parasolletje

20-08-2008 om 10:20

Agaatje en lijstje bijhouden

ohja nog vergeten te zeggen :
het zou wel leuk zijn als je je gegevens zelf aanpast op het lijstje...dan kunnen we allemaal in de gaten houden wie wanneer zjn ongesteldheidsdag heeft en hoeveel kids ieder heeft en hoe oud een ieder is...
heb je wel eens een lijstje aangepast ?

ik hoor het wel

gr parasolletje

agaatje

agaatje

20-08-2008 om 11:36

***nieuw lijstje***

Parasolletje, NOD op 11 augustus

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.
Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger van 1ste kindje, uitgerekend op....?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Therese (26), 1e kindje, na drie miskramen even pauze

Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust.

agaatje

agaatje

20-08-2008 om 11:37

Vonda, help

Volgens mij heb ik het lijstje niet goed aangepast. Hoe is het de bedoeling dat we ons zelf op het lijstje erbij plaatsen?

Elke

Elke

20-08-2008 om 14:33

Lijstje aangepast :-d

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD 24 augustus (bezig sinds maart 2006)

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen, 1 bbz en zoekend naar het ei van augustus

Parasolletje(35), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezif vanaf juli 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Therese

Therese

20-08-2008 om 18:07

Hallo

Vonda? Weet je al meer? En, en, en?

Elke heb je nog krampen gehad? Ik hoop natuurlijk ook dat het stiekem een innesteling is geweest, maar wil je ook geen valse hoop geven.

Liesje heb je gevonden op het lijstje. Keek er weer eens overheen

Agaatje welkom! Ik hoop dat het snel raak is!

Ik ben gisteren weer bij de gyn geweest en *tromgeroffel* er zit eindelijk geen HCG meer in mijn lijf. De echo zag er goed uit en er was een beginnend eitje van 9mm te zien. Op zijn vroegst over een week een eisprong, maar kan ook nog langer duren. Het enige wat niet goed was, is dat mijn b12 te laag was. Dit kan miskramen veroorzaken en allerlei neurologische problemen. Mijn gyn gaat dit nu uitzoeken en hij belt me volgende week terug. Hij had het over b12-injecties. Prima als ik daardoor een gezonde zwangerschap kan krijgen, kom maar op!

Elke

Elke

20-08-2008 om 20:18

Therese, vonda en de rest

Heej hallo,

Wat fijn om te horen dat je nu echt bijna aan de slag kan! Gebruik je ovulatietesten of zie je wel?
Stiekem hoop ik dat die b12 te kort de oorzaken is van je eerder miskramen en dat het nu wel goed zal gaan!! Ik ga er super veel voor je duimen. Je hebt het echt verdient!

Ik heb nog wel last van steekjes links (voor de kijkers rechts)onderin. Ik ken dat gevoel niet... Weet ook niet wanneer ik mijn innesteling zou moeten hebben, want die site van predictor is niet meer veilig volgens google. Wordt gek van mezelf, hahaha. Ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Ik heb ook net van die testen gekocht waarmee je al 4 dagen voor je NOD kan testen.

Ja Vonda, weet je al iets???

Liefs El

parasolletje

parasolletje

20-08-2008 om 21:34

Lijstje

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD 24 augustus (bezig sinds maart 2006)

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen, 1 bbz en zoekend naar het ei van augustus

Parasolletje(33), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezig vanaf juli 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vorige bericht Volgende bericht

Vonda

Vonda

20-08-2008 om 22:11 Topicstarter

*** lijstje 20 augustus 2008 ***

Liesje (34), 2e kindje, NOD 24 augustus (bezig sinds maart 2006)
Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.
Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.
Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.
Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen, 1 bbz en zoekend naar het ei van augustus
Parasolletje(33), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezig vanaf juli 2008
Vonda (42), 2e kindje, NOD 13 september (bezig sinds januari 2008).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zwanger:
Pilar uitgerekend eind oktober?
Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.
Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008
Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08
Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009
Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09
Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009
Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09
Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...
Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009
Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.
Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vonda

Vonda

20-08-2008 om 22:15 Topicstarter

Helaas, dus...

Weer niet gelukt. Wel fijn dat ik zo regelmatig ben, ik kom dan niet echt voor nare verrassingen te staan. Welkom, agaatje. Parasolletje, jij dacht dat we elkaar kenden van hier? Ik heb idd ook een dochter van bijna 2,5.
Iedereen weer veel succes en veel hugs & kisses tijdens het wachten en klussen enz.....

Groetjes,
Vonda

Elke

Elke

20-08-2008 om 22:35

Oh nee...

Wat jammer nou! Klote voor je.

Een dikke virtuele knuffel van mij!

Liefs Elke

Therese

Therese

21-08-2008 om 09:33

Vonda en elke

Ah nee Vonda! He bah bij jou duurt het ook al een poos. Van mij ook een dikke knuffel!

Elke de innesteling is gemiddeld 5 tot 10 dagen na je eisprong. Soms heb je nog een uitzondering en dan is het eerder of later. Je hebt predictor dus niet nodig om het uit te rekenen . Welke testen heb je gekocht? Heb inmiddels zoveel verschillende merken positieve testen gehad en ook tegelijkertijd dat ik er expert in ben geworden. Sommige zijn veel gevoeliger dan andere, ook al zegt de reclame wat anders...

Ik zit te twijfelen of ik ovulatietesten van sensitest ga bestellen?! Aan de ene kant heb ik er helemaal geen zin in, maar aan de andere kant stel ik raak zwanger is het heel belangrijk om te weten hoever ik precies ben. Wat zouden jullie doen?

Ya

Ya

21-08-2008 om 09:48

Vonda

Hoi Vonda,

Jeetje wat vervelend dat het deze maand weer niet zo mag zijn. Ik hoop echt dat je echt heel snel een positest in je handen mag hebben.

Ik hou je in de gaten hoor.
Liefs van Ya

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.