Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
parasolletje

parasolletje

12-08-2008 om 21:57

Therese

hoi..
tjonge wat heb jij al een hoop meegemaakt zeg,
dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten!
ik begrijp da jullie nu weer in de race gaan,
ik wens jullie heel veel succes toe
het zwanger raken is het probleem niet zie ik, alleen het blijven zitten van het vruchtje op de goede plek is wat lastiger..ik hoop voor jou op een positief resultaat!
parasolletje

parasolletje

parasolletje

12-08-2008 om 21:58

Liesje74

welkom hier!
ik zelf ben ook een nieuweling sinds een weekje..vertel wat over jezelf als je wilt..
groetjes parasolletje

parasolletje

parasolletje

12-08-2008 om 22:11

Lijsje aangepast(hoop ik)

Parasolletje, NOD op 11 augustus 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen, 1 bbz en zoekend naar het ei van augustus

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust.

Vorige bericht Volgende bericht

--------------------------------------------------------------------------------

Copyright © 1996-2008 Ouders Online
Uitsluiting aansprakelijkheid

Elke

Elke

13-08-2008 om 09:33

Parasolletje

Heej Parasolletje,

Ja ik vind het zeer vervelend voor mijzelf, maar niet voor de andere meiden! Ik gun het ze van harte. Ik had ook niet verwacht dat het meteen raak zou zijn, maar nu mag het van mijn onderhand wel gebeuren!

Nee, wel hebben nog geen nieuwe uitslagen, want ik moet nog bloed laten prikken en mijn vriend moet zijn zaad ook nog inleveren. Hij moet tot eind augustus wachten...
Ik moet volgende week vrijdag bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong en heb en als ik ongi wordt dat moet ik op de 3de dag ook bloed laten prikken en dat zou de 29ste moeten (NIET!!!)zijn. En danmoeten we rond de 3de week van september weer een afpraak plannen bij de gyn. Duurt lang...

We wachten dus af.

Liefs El

femmetje

femmetje

13-08-2008 om 13:53

Therese

Ja gisteren alweer 13 weken! Kreeg een week kado bij de termijn echo! wel lekker!! Over 3 dagen stappen we in hett huwelijksbootje! De buik is niet echt zichtbaar dus de jurk past ook nog!!

Zo volgen we elkaar dus allemaal!!
Ik hoop dat ik je snel heel snel mag feliciteren je hebt ellende genoeg gehad!!

liefs

Hallihallo

hihih ik snap nog niet helemaal hoe hier de berichtjes elkaar opvolgen, gaat dit op tijd van posting of zo ?

Ik ben liesje, thuisblijfmoeder met een bijbaantje in de avonduren (drie avonden) als orderverzamelaar en vijf jaar getrouwd, mijn man vliegt de hele wereld over. Ik ben 34 en mijn man 39. Wij hebben 1 zoontje prematuur (34 weken) gekregen na twee eerdere hele vroege miskramen. Ons zoontje Ron is nu alweer bijna drieenhalf en wij zijn sinds maart 2006 bezig voor een tweede maar zonder elk resultaat. Volgende maand ga ik naar de huisarts ome na te laten kijken wat er aan de hand is. Ik zit in mijn wachtdagen, NOD ergens vanaf 24 augustus.

Groetjes, Liesje

Lijstje 13 augustus

Parasolletje, NOD op 11 augustus 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD 24 augustus (bezig sinds maart 2006)

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen, 1 bbz en zoekend naar het ei van augustus

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Liora (38), 2e kindje, heeft al een zoon van 5 jaar. Na 4 rondes nu even een maandje rust

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lijstje is weer aangepast

Hallo Dames,

ik heb de lijst maar weer even aangepast met Liesje.

@ Liesje: jij wacht nu alweer lang zag ik! Ik hoop voor je dat het snel weer raak is!

@ parasolletje: heb je ook al andere merken tests geprobeerd? Misschien zit het daarin (ja ik ben altijd erg positief denkend!) Hier alvast wat HCG-hormoontjes @@@@

@ Therese: Welkom terug! Het ei van augustus wacht op je!

@ Elke: Ik hoop maar dat bij jou de onderzoeken niet meer nodig zijn! Ik duim voor je!

Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben, ik ga me eerdaags maar weer opmaken voor de nieuwe ronde, want de duvels zijn alweer bijna weg GELUKKIG! Ik wil ze het komende jaar eigenlijk niet meer zien!

Liefs
Sjuultje

Oeps!

Chips, toch iemand vergeten!

@ Vonda: Ook voor jou duim ik uiteraard de komende week!!!

Sjuultje

Therese

Therese

13-08-2008 om 21:22

Ik kan niet wachten

Wow wat een leuke berichten voor mij. Ik heb er echt helemaal zin in. Kom maar op ei van augustus! Ik gok (hoop) aan het einde van de maand. Ik duim voor iedereen dat het weer een vruchtbare maand gaat worden. Juli was wel erg goed, laten we dat er maar inhouden!

parasolletje

parasolletje

13-08-2008 om 22:00

Jammer,

maar vanmiddag rode duivels op visite gekregen..
op naar volgende ronde..
ik heb inderdaad 2 soorten testen geprobeerd..gnifel..stel dat de een nt wat meer hormoontjes constateerde dan de ander..maar helaas ..geen hormoontjes..
geeft niks..het is pas eerste ronde..laat ons maar lekker klussen voorlopig..is best spannend..
gr parasolletje

liora

liora

13-08-2008 om 22:28

Voorlopig niet meer

Beste allemaal,

Ik meld me af voor deze lijst. Financieel een aantal flinke tegenvallers gehad en het is voorlopig echt nicht im Frage. Het is allemaal al krap en ik heb nu al nauwelijks financiele buffer, dus ik ben verstandig en ga voorlopig niet voor een tweede.

Bedankt voor alle aanmoediging, steun en hulp. En heel veel succes voor jullie allemaal!

Liora

liora

liora

13-08-2008 om 22:29

Lijstje 13 augustus

Parasolletje, NOD op 11 augustus 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD 24 augustus (bezig sinds maart 2006)

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen, 1 bbz en zoekend naar het ei van augustus

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

parasolletje

parasolletje

14-08-2008 om 08:58

Lijstje 14 aug

Vonda (42), 2e kindje, NOD 19 augustus (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD 24 augustus (bezig sinds maart 2006)

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen, 1 bbz en zoekend naar het ei van augustus

Parasolletje(35), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezif vanaf juli 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger

Pilar uitgerekend eind oktober???

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halliallo

Fijn dat ik mee mag doen en al op het lijstje sta zeg. Ja idd wij zijn alweer heel lang bezig, er had al lang een tweede rond moeten lopen en minimaal zijn of haar eerste verjaardag hebben gevierd. Ik heb vandaag weer een geboortekaartje binnengekregen, leuk hoor maar ook wel zuur. Zuur omdat ik al bijna twee jaar bezig was en zij dus met mij "mee ging doen"....en tja ikke niet zwanger en zij met haar "mee doen" alweer bevallen...zucht. Maar goed het is al een wonder dat wij er eentje hebben dus eigenlijk moet ik tevreden zijn. Na tweeenhalf jaar wordt ook dat verplichte klussen bijna onmogelijk. Ik denk na iedere teleurstelling altijd heel hard terug aan dat eerste verschrikelijke babyjaar wat wij hebben gehad en dan kan ik er weer een paar weken tegenaan hahahahahaah. Maar goed eerst deze NOD maar weer afwachten en snel een afspraak maken met de huisarts.

Vonda

Vonda

14-08-2008 om 16:07 Topicstarter

Liora

Ik begrijp het heel goed, dat je nu voorlopig niet doorgaat nu je het financieel gezien niet opbrengt. Ik vind het wel heel jammer voor je. De keuze ligt niet meer op het punt van het willen maar op het financiele vlak en dat is natuurlijk gewoon erg jammer.
Ik wens je wel veel sterkte en dat het in de toekomst weer beter mag gaan! Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

14-08-2008 om 16:15 Topicstarter

Sjuultje

Geen probleem hoor!
bedankt voor het succes wensen, jij ook, mijn NOD komt alweer snel dichterbij, a.s. dinsdag alweer.

Ik betrap me er trouwens op dat ik wel let op zwangerschapstekens zoals ik die ook tijdens mijn vorige zwangerschap had: of ik een bepaalde soep lust of niet (groentesoep van Un** vond ik tijdens mijn zwangerschap zo verschrikkelijk zuur: nu gewoon lekker, dus niet zwanger?); ehm, meer zin in sex (hm, niet buitengewoon, dus niet zwanger?); het steeds erg warm hebben (ja, natuurlijk, het is zomer, muts!).

Afijn, ik vermoed dus dat het niet raak is, merk ook helemaal niks in de borst- en buikstreek.

Maar hoop doet leven!

Groetjes,
Vonda

Elke

Elke

14-08-2008 om 18:30

Volgens mij...

Heb ik gisteren mijn ei gehad! Ik voel hem bijna nooit, maar gisteren morgen wist ik het zeker! Een zeurende pijn rechtsonderin (voor de kijkers links ) en in de loop van de dag was het weg. Precies op de dag dat mijn ei er hoorde te zijn We hebben de de avond voor mijn ei en die middag geklust, dus ben ben zéér benieuwd!!

Moest het even kwijt!

Liefs Elke

Elke

Elke

14-08-2008 om 18:35

Parasolletje, liora en vonda

Parasolletje: wat jammer dat de duiveltjes zijn gekomen. Op naar je volgende poging!

Liora: wat vervelend voor je! Snap dat je deze keuze maakt. Ik hoop dat het snel beter zal zijn en dat je weer snel aan de slag kan!

Vonda: Je weet nooit het toch gebeurt is. Je hoeft niet altijd iets te voelen, toch? Ik blijf voor je duimen!

Liefs Elke

Therese

Therese

14-08-2008 om 19:32

Iedereen

Parasolletje balen dat je ongesteld bent geworden. Maak er een vruchtbare maand van!

Elke, heeft haar ei-ontmaagding Hopelijk brengt dat heel veel geluk over twee weken.

Vonda zoals Elke zei, je weet het maar nooit. We duimen lekker door voor je.

Liora wat een moeilijk besluit moet dat geweest zijn voor je. Ik wens je het allerbeste toe.

Lies welkom bij de club. Jullie zijn inderdaad al een poos bezig zeg. Heeft het bij de eerste ook zo lang geduurt? Goed van je dat je naar de huisarts gaat, maar laten we hopen dat het niet nodig is!

Ik ben hier nog steeds aan het vloeien. Dat doe ik al sinds 18 juni met enkele tussenpozen, maar het einde lijkt eindelijk in zicht! Maandag weer HCG prikken en als deze richting de nul zit, ga ik ovulatietesten bestellen. Iemand nog tips voor fijne testen?

Liefs Therese

Judith

Judith

14-08-2008 om 22:41

Ovulatietesten

Hoi Therese,
Ik heb goede ervaringen met ovulatietesten van Sensitest (www.sensitest.nl), gewoon de dipsticks. Ze zijn gemakkelijk te bestellen en worden snel geleverd. Ik heb ze afgelopen maand gebruikt en toen eigenlijk voor het eerst heel duidelijk mijn ei getraceerd. En ook nog eens resultaat blijkt nu, dus wie weet brengen ze jou ook een beetje geluk!
Ik gun het je in ieder geval van harte, heel veel succes! Gr. Judith

Vonda

Vonda

14-08-2008 om 22:59 Topicstarter

Elke

Mooi mooi mooi!!!
Maar weer super duimen he!!!

Vonda

snap er niks van net een heel stuk getypt en nu staat het er niet. ? of kan dat plaatsen even duren ?? nou ja ik zie wel.

Elke

Elke

15-08-2008 om 10:26

Liesje

Uuuuhhh... dan ben ik bang dat je weer overnieuw kan beginnen, want je stukje komt er altijd meteen te staan.

Liefs Elke

Hiihi

hihih ja lekker is dat zeg en ik val al niet zo graag in herhaling hahahah.
Nou ja ik had wat geschreven als antwoord op de vraag of het de eerste keer ook zo lang duurde om zwanger te worden en dat was dus niet zo. Ik was binnen 9 maanden drie keer zwanger en nu dus echt geen een keer in tweeenhalf jaar. Als ik ongesteld geworden ben ga ik mijzelf eens na laten kijken en ik hoop zo dat ik hub ook zo ver krijg want ik denk eerlijk gezegt dat het aan een te laag testosteron gehalte ligt bij hem want dat zou een heleboel verklaren hier, er zijn nog andere symptomen. (ga ik nog ff niet dieper op in). Vandaag deed het wel weer bijzonder zeer dat Ron nog steeds alleen is, soms schieten de tranen gewoon in mijn ogen maar goed. Het leven loopt zoals het leven loopt.....

Vonda

Vonda

16-08-2008 om 23:43 Topicstarter

Negatieve voortekenen helaas

Hier nog niet ongesteld maar het chagrijn droop er bij mij vandaag vanaf (PMS) dus ik vermoed dat het deze keer ook niet gelukt is. Totdat het zeker is heb ik nog een grammetje hoop maar ik vrees het ergste.

Groetjes,
Vonda

mama van Linde

mama van Linde

17-08-2008 om 20:04

Vonda

niet om je valse hoop te geven. Maar ik was ook superchagrijnig en dacht ook dat ik weer gewoon ongesteld zou worden. Maar bleek dus toch zwanger te zijn
Het blijft dus spannend!

Duimen

Vonda ik duim leihard hoor, hier ook waanzinnig PMS, de nodige sneren hebben alweer mijn mond verlaten en ik barst alweer van de rugpijn, opgeblazen buik en andere leuke zaken. Maar tja ook na tweeenhalfjaar blij ik hopen....zucht.

Elke

Elke

17-08-2008 om 21:14

Vonda

Heej Vonda,

Wat vervelend voor je. Jij kent je eigen lichaam het beste, maar ik blijf toch voor je duimen!

Liefs Elke

Elke

Elke

17-08-2008 om 21:24

Liesje

Heej Liesje,

Ook al zoon klote gevoel voor jou!

Heb je enig idee waarom het zo lang duurt deze keer? Ben je al bij de dokter/gyn geweest?
Ik bewonder je geduld. Ik zat na 12 maanden "al" bij de dokter. Wij zijn nu bijna 1.5 jaar bezig en ik word er gek van. Hoe hou je het vol?

Liefs Elke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.