Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elke

Elke

18-11-2008 om 22:18

Esmee en manda

Bedankt voor jullie reactie. Ik hoop dat ze in hetzelfde scheutje zit als jij toen Esmee!!

Liefs Elke

nathalie_80

nathalie_80

18-11-2008 om 22:19

Elske

Hmm, ja, de laatste tijd staat veel in het teken van hoop, spanning, teleurstelling en dan weer opladen en opnieuw beginnen met hoop.

Jullie 3 x geklust, 1x op het juiste moment zou genoeg moeten zijn he. Werk je niet met ovulatietesten??
Waarom slaapt je dochtertje zo slecht? Soms hebben ze dat he, die sinterklaas maakt onze kleine man ook wat onrustig 's nachts maar over het algemeen mogen we niet klagen.

Dag 25, nog een weekje te gaan, ach ja, de tijd vliegt en ik zal met je mee hopen Hier is het nog maar even afwachten, pfffff. Testen heeft nu natuurlijk ook geen zin, denk ik. Dus toch maar wachten dan en zien wat er gebeurd.

Nou, hou je me op de hoogte??

x Nathalie

Therese

Therese

19-11-2008 om 13:33

Hallo

Ten eerste alle lieve meiden bedankt voor de inbraakjes en de lieve woorden.

Ik probeer me hier een beetje in te lezen weer, want ben de afgelopen maanden weinig op dit draadje geweest.

Spannend nathalie. Als het zo rare ongi blijft zal ik toch even een (goedkoop) testje tegenaan gooien. Wie weet?

Elke weet je al wat meer van je vriendin? Het meest logische lijkt me ontpillen. Dat zou het overtijd en de symptomen verklaren. Maar volgens mijn gyn komt het ook nog regelmatig toe dat de innesteling vertraagd is en dat je zomaar dagen na je nod plotseling positief test.

Elske voor jou ook weer spannend? Wat zegt je gevoel?

Hier ben ik afgelopen week weer naar de gyn geweest. Alles zag er weer goed uit. De miskraam is voorspoedig verlopen en er zit geen hcg meer in mijn bloed. De verwachting is dat ik weer snel een cyclus krijg. Verder nogmaals alle uitslagen van de onderzoeken besproken en besproken. Helaas is er geen oorzaak én behandeling voor mijn miskramen gevonden. Wel moet ik doorgaan met b12, maar ook de waarde hiervan is goed. We zitten erover te denken om in februari mee te doen met een nieuw onderzoek op de herhaalde miskramenpoli van het amc. Tenslotte hebben we het advies gekregen dat als we er emotioneel aan toe zijn, er deze ronde alweer voor te gaan. We zijn niet van plan om de condooms deze maand uit de kast te pakken en we zien wel waar het schip strandt.

Iedereen succes met wachten en broeien!

Groetjes Therese

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 15:23 Topicstarter

*** lijstje 19 november 2008 ***

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 11 november, bezig sinds maart 2008.
Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 14 november (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, bloed en sperma wordt onderzocht, tweede afspraak gyn 16 december.
Nathalie (28), 2e kindje, NOD 14 november ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 20 maanden.
Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 26 november. Heeft een dochter van 2.
Vonda (43), 2e kindje, NOD 29 november, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 2,5.
Elke (24), met NOD op ?? december. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan beginnen met IVF ICSI.
Therese (26), bezig voor het 1e kindje sinds nov. 07. Vier miskramen en één EUG. Heeft een b12-deficientie, verder alle onderzoeken goed. 18 nov. weer afspraak bij de gyn. NOD ergens in december.

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 15:27 Topicstarter

Lijstje

Ik dacht, laat ik even het lijstje verversen, er is vast van alles aan te passen. Maar dat viel mee, alleen wel... mijn leeftijd. Balen dat nu toch niet zwanger ben. Toen ik 40 werd was ik zwanger en dat verzachtte toch wel heel wat...
Maar we gaan hier ook gewoon nog een tijdje door.
Op het juiste moment geklust, helaas maar 1 keer: 's morgens, en tegen het begin van de avond kreeg ik toen mijn eisprong. Laten we maar hopen dat het een goede timing is geweest en dat het nu eens lukt.

Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 15:32 Topicstarter

Liesje

Dat lijkt me inderdaad toch wel heel moeilijk, dat je zoontje daar zo mee bezig is. Mijn dochter gelukkig niet, ze heeft een keer 'nee' gezegd, op de vraag of ze een broertje of zusje wilde. Daarna heeft ze me een keer gevraagd of ik een baby in de buik had. Daarop heb ik naar waarheid 'ik weet het niet, misschien wel' geantwoord. Mijn dochter is er niet zo mee bezig dus, maar misschien zit er in jouw omgeving gewoon meer dat hem triggert. Kan me in elk geval voorstellen dat je ontzettend baalt. Goed dat je jezelf zo in kon houden...
Hoe is het er nu mee, al iets aan de hand?

Vonda

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 15:34 Topicstarter

Nathalie en sjuultje

Hoe is het met jullie? Nog steeds van die gekke verschijnselen, Nathalie? Ik moet zeggen dat het bij mij ook altijd zo verloopt dat ik eerst nog flink twijfel of ik wel echt ongesteld word. De eerste 2 dagen komt er nauwelijks iets. Daarna begint het pas een beetje.
Hoop op goede berichten van jullie.

Vonda

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 15:40 Topicstarter

Therese ...

Ach meisje, ik had je zo gegund dat je in het gezellige draadje kon blijven. Ontzettend balen dat het niet door mocht gaan. Ik vind het heel knap dat jullie er gelijk weer voor willen gaan. Ga je aan dat onderzoek meedoen? Ik wens je de komende cyclus weer heel veel succes en hoop dat het dan eindelijk eens beter mag gaan. Het gekke is dat ik zelf het idee heb: als ik maar eenmaal zwanger ben, dan gaat het wel goed. Gewoon omdat ik tot nu toe 1 ervaring heb gehad waarbij het, toen ik zwanger was, ook gewoon verliep. Maar ja, het zwanger worden verloopt al niet zo gunstig als destijds (was ik de 2e ronde al zwanger) dus tja, ik mag eigenlijk ook mergens van uitgaan. Ik hoop gewoon dat we hier allen een mooi Kerstkadootje krijgen (hoe piepklein ook....!).

Vonda

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 15:45 Topicstarter

Elske en elke

Elske, hier was het klussen ook niet optimaal, maar 1 keer (en vanavond misschien nog een keer). Ik hoop er maar weer het beste van. Lastig dat met het slapen van je dochtertje. Wacht-ze nog even, we zitten qua NOD dicht bij elkaar in de buurt!

Elke, moet je op dit moment iets bijzonders doen? ik meen dat je de pil moest slikken, waarom is dat? Moet je ook gaan spuiten met hormonen en zo?

Groetjes,
Vonda

Elke

Elke

19-11-2008 om 15:58

Vonda

Heej Vonda,

Ik zit nu inderdaad aan DE pil, stom he? Dit moet om mijn eigen cyclus stil te leggen. Ik mag nu geen eisprong krijg, aangezien zij deze gaan opwekken.

Ik ben de 9de aan de pil gegaan en moet tot en met de 27ste hiermee door gaan. Dit is ook geen volledige strip.

Ik krijg de 25ste (´s avonds) uitleg over hoe en wat ik moet gaan spuiten.

De 1ste december mag ik dan eindelijk gaan beginnen met het spuiten van de hormonen. De 8ste heb ik mijn eerste controle echo. Vanaf daar zien we verder. Ik vind het echt super spannend!!! En hoop op een super mooi kerstcadeautje!

Liefs Elke

Elke

Elke

19-11-2008 om 16:16

Therese

Heej Therese,

Ik kan niet echt zeggen dat ik blij ben om jou hier weer tegen te komen. Ik liever jou achterna gekomen...
Ik vind het zo gek dat het elke keer fout gaat

Bij mijn vriendin is nog steeds geen duiveltje te bekennen. Misschien is het wel ontpillen, maar waarom duurde de eertse keer dan niet zo lang? Ik vind het heel gek...

Liefs Elke

Therese

Therese

19-11-2008 om 16:22

Vonda

Ik ga je toch even feliciteren met je verjaardag. Van harte meid! Ik heb een nogal brutale vraag, waar je geen antwoord op hoeft te geven als je dat niet wilt. Ik vroeg me af of je er weleens over nagedacht had om naar je huisarts te gaan, omdat het zwanger worden niet zo wil vlotten en in combinatie met je leeftijd? Zeg het maar als ik te ver ga!

En eigenlijk hoop ik dat het deze maand gewoon raak is voor jullie. Het ene juiste zaadje hoeft maar voldoende te zijn en het zou toch een prachtig verjaardagscadeau zijn. Natuurlijk gaat het bij jou in één keer goed. Je gaat zeker weten die gekke fratsen van mij niet nadoen!

We twijfelen nog over het meedoen voor het onderzoek. Het grootste bezwaar is voor ons de reisafstand, drie uur heen en drie uur terug. Alleen nu heeft onze eigen gyn aangeboden dat hij alle controles en de rest van de gegevensverzameling voor het onderzoek wel wil doen en opsturen. Als ze daar mee instemmen hoeven we maar één keer naar het amc voor de intake. Verder denken we aan een bezoekje aan een alternatieve arts. Tja we zijn behoorlijk wanhopig aan het worden...Ik ben soms zo bang dat het nooit gaat lukken en dat ik alleen maar kleintjes blijf verliezen. Ik wil alles doen, wat we kunnen doen.

Om even positief af te sluiten. We gaan nog steeds voor iedereen zwanger (en zwanger blijven) voor de kerst!

Liefs Therese

Therese

Therese

19-11-2008 om 16:27

Elke

Elke ik heb een nieuwe plan. De volgende keer gaan we samen verhuizen naar een gezellig draadje. Spannende tijden gaan er voor jou weer aankomen en je hebt de eerste echo op mijn verjaardag. Weet je wat! Ik vraag voor mijn verjaardag dat jij een hele mooie echo met een boel eitjes gaat krijgen.

En waarom het hier elke keer fout gaat? Wisten we het maar...het is geen toeval meer, maar de medische wetenschap is gewoon nog niet zo ver. Het kan aan een boel dingen liggen, maar het meeste is nog niet te onderzoeken of is geen behandeling tegen. Er zal wel te weinig geld aan te verdienen zijn (zegt therese cynisch).

Meis ik hoop dat het bij jullie eerste poging meteen raak gaat zijn!

liefs Therese

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 21:12 Topicstarter

Therese

Dank je! Ik heb helemaal geen moeite met je vraag hoor. Mijn vriend wil niet de medische molen in. Hij vindt het gewoon prima om het, ondanks mijn leeftijd, nog een tijd te proberen. We hebben samen geen limiet gesteld of zo maar zo ontzettend lang vind ik niet dat we er nog mee door kunnen gaan. Ik heb het laatst nog eens aan hem voorgesteld maar hij wil absoluut niet het onderzoekstraject in.
Trouwens ik meen laatst een keer hier op het forum te hebben gelezen dat men in Nederland ook rond deze leeftijd stopt met aanbieden van IVF en ICSI. Tja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik heb eigenlijk een soort termijn gesteld: dit jaar nog, met een uitloop naar de verjaardag van mijn dochter eind maart. Tja, ik weet niet hoe ik er dan in sta. Dan zal ik er ook wel weer met mijn vriend over praten. Wat hem betreft is een tweede zeker welkom, maar hij zou het ook prima vinden als het bij eentje bleef. Niet het doorsnee verhaal he?!
By the way, ik heb ook al eerder lang gewacht op een zwangerschap, dat was in 1999/2000 (staat nog in het archief hier), toen had ik nog een andere partner. Daar was het ook een jaar lang niet gelukt, bijna net zo lang als nu. Maar na dat jaar was de relatie verbroken en duurde het tot 2005 voordat ik het opnieuw kon proberen.

Wat betreft het onderzoek zou het fijn zijn als je gyn jullie daar mee kan helpen, scheelt nogal inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je in jullie situatie alles aangrijpen: je bent nog zoveel jonger, je kan wel zwanger worden (ze moeten 'alleen' nog 'even' ontdekken hoe ze het bij jou kunnen laten blijven plakken). Ik heb natuurlijk al een kind en ben een stuk ouder en heb mij er ook voor een deel al mee verzoend dat het wel eens bij eentje zou kunnen blijven.
Dus, tja, is een wat ander uitgangspunt. Ondanks dat vind ik het erg fijn om hier bij het lijstje te zijn en jouw (jullie) steun hier te krijgen!

Liefs, Vonda

Vonda

Vonda

19-11-2008 om 21:22 Topicstarter

Ha elke!

Ach ja, natuurlijk, eisprong bepalen en met hormonen eitjes laten groeien. Ik wist alleen niet dat je dan ook de pil vooraf moest nemen. Ik hoop op een hele hoop prachtige eitjes!!!! Ik vind het ook erg spannend voor je!! Ik heb wel eens gehoord dat die hormonen nogal een impact kunnen hebben. Ik hoop dat je het allemaal een beetje redelijk kunt doorstaan.

Liefs van Vonda

Elke

Elke

19-11-2008 om 23:12

Therese!

Wat lief van je!! Ik kreeg het helemaal warm van je lieve woorden
Ik hou je zeker op de hoogte over hoe de echo is geweest

Ik hoop dat ze snel een oorzaak bij je vinden...

Liefs Elke

elsje78

elsje78

20-11-2008 om 21:00

Hoi

hoi allemaal

Hier dag 27 bijna voorbij, we komen weer in de spannende tijd...nog 6 dagen tot NOD maar als ik gelijk had en dag 17 eisprong had dan kan het eerder zijn...

Iemand vroeg waarom mijn dochter zo slecht slaapt, tja ze slaapt niet slecht als ze maar in ons bed ligt haha'
en dat is een probleem in de klustijd.
Sinds we op vakantie zijn geweest (vreemd bed) en een peuterbed heeft wordt ze bijna elke avond wakker als wij naar bed gaan. heb alles al geprobeerd, warme melk, verhaaltje en er weer in, erbij blijven, niet op reageren maar niets helpt. DWZ alleen in ons bed nemen helpt. En als je dan moet werken en moe bent is het wel verleidelijk om dat dan toch maar te doen, want dan slaap je zelf tenminste ook. Dus daarom is 3 keer klussen in de goede week al een hele prestatie hier haha

Nathalie hoe is het, nog meer ongesteld geworden of niet?

X Elske

nathalie_80

nathalie_80

20-11-2008 om 21:08

Elke

Hee Elke,

Hmm ja, ik moet zeggen ik heb gister maar een test gedaan, die was negatief. Daar ging mn hoop en toen is ook alles echt op gang gekomen. De kraan is open zullen we maar zeggen. Nu weet ik alleen niet wanneer ik dan moet beginnen met tellen. Vanaf de 1e druppel op maandag? Of pas vanaf vandaag?? Anders klopt er natuurlijk helemaal niks van mn cyclus.'

Hoe is het bij jullie??

Gr Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

20-11-2008 om 21:14

***lijstje 20 november 2008***

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 11 november, bezig sinds maart 2008.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 14 november (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, bloed en sperma wordt onderzocht, tweede afspraak gyn 16 december.

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 26 november. Heeft een dochter van 2.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 29 november, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 2,5.

Elke (24), met NOD op ?? december. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan beginnen met IVF ICSI.

Therese (26), bezig voor het 1e kindje sinds nov. 07. Vier miskramen en één EUG. Heeft een b12-deficientie, verder alle onderzoeken goed. 18 nov. weer afspraak bij de gyn. NOD ergens in december.

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 18 december ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2 (21mnd).

nathalie_80

nathalie_80

20-11-2008 om 21:19

Vonda

Hoi hoi,

Nou na toch maar een test gedaan te hebben, die negatief was helaas, heb ik mn hoop laten varen. En ja hoor, vandaag ging de kraan open. Nou ja, is dat in ieder geval wel duidelijk. Maar goed, nu weet ik dus niet wanneer ik moet beginnen met tellen van mn cyclus. Is maandag dag 1 want toen begon het gedrup of is vandaag dag 1??
En wat betreft de rare verschijnselen. Ik heb nog steeds een aantal dagen achter elkaar een positieve ovulatietest, gebruik de testen van de kruidvat, zouden die misschien te gevoelig zijn? Maar ik ben afgelopen cyclus ook begonnen met temperaturen en daar werd mn temperatuur pas nog later weer hoger (morgen, 2 weken geleden dus dan zou mijn vandaag "echt" ongesteld worden ook wel kloppen). Nou, ik test, ik temperatuur, ik let op mijn slijm, oh ja en ik klus . Meer kan ik toch echt niet doen.
Hoe is het bij jou??

Gr Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

20-11-2008 om 21:29

Elske

Hoi Elske,

Ja de kraan is hier open, test gedaan en die was negatief en toen heb ik de hoop maar laten varen. Vandaag dan ook goed ongi geworden, grrrrrr....

Maar wel lastig ja als je kleine meid alleen in jullie bed wil slapen. Dan maar onder op de bank klussen
Haha, nee snap het probleem. Mijn zoontje, Bas, slaapt gelukkig meestal wel goed en in zn eigen bed. Nou zaten we er wel over te denken om hem een peuterbedje te kopen, maar als ik jou verhaal lees dan kunnen we misschien toch maar beter nog even wachten

Nou Elke veel succes met aftellen naar je NOD en ik hoop voor je dat jij een heel klein kerstcadeautje bij je draagt!

Daar gaan wij nog heel hard ons best voor doen de aankomende weken, zullen er eens wat extra geklus tegen aan gooien zo in die donkere dagen. Misschien dat het dan nog lukt voor de kerst, ik hoop het zo!

Gr Nathalie

Ff update

Hallo dames, hier ben ik weer even. We hebben een sterfgeval in de familie en aangezien dat in Duitsland is moeten we veel regelen en doen en ik heb het erg druk op mijn werk s'avonds vandaar dat ik hier zo weinig geweest ben. Ik ben tussendoor ook nog een week ziek geweest en tja dan vliegt de tijd.

Ron heeft besloten dat als hij dan geen zusje of broertje krijgt twee konijnen en twee hamsters ook wel OK zijn hahahahahah. Kijk zo hoor ik dat graag. Dat neemt de lading een beetje weg. We zitten nu in het traject van de eerste onderzoeken. Ik moet nog op dag 20 bloedprikken en 16 december hebben we dan het gesprek betreffende de uitslag. Volgende week ergens mijn eisprong maar dan zit hub ik Frankrijk dus die kans lopen we mis. En misschien lopen we wel helemaal niks mis want mischien werkt er wel helemaal niks meer bij ons. Mijn kapster is met de eerste keer ICSI zwanger geraakt (ivf kon bij jun niet) dat is toch wel weer iets positiefs. Hub en ik hebben besloten eens te kijken wat IUI nu precies inhoud en daar zouden we evt nog wel over na willen denken maar verder niet. Het zijn dus spannende tijden de komende weken.

Ik zal het lijstje even aanpassen want ben ondertussen ook alweer ongesteld geworden.

***lijstje 21 november 2008***

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 11 november, bezig sinds maart 2008.

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 26 november. Heeft een dochter van 2.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 29 november, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 2,5.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 7 december (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, bloed en sperma wordt onderzocht, tweede afspraak gyn 16 december.

Elke (24), met NOD op ?? december. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan beginnen met IVF ICSI.

Therese (26), bezig voor het 1e kindje sinds nov. 07. Vier miskramen en één EUG. Heeft een b12-deficientie, verder alle onderzoeken goed. 18 nov. weer afspraak bij de gyn. NOD ergens in december.

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 18 december ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2 (21mnd).

elsje78

elsje78

21-11-2008 om 19:06

Dag 28 en de sluis is open!

Heel raar, eerst 2 cyclussen van 32 dagen en 1 van 33 dagen, dus ik richt me op een late eisprong qua klussen en nu ineens ongesteld...zag het echt niet aankomen.

VOlgende ronde wordt er 2 weken lang geklust haha

groetjes Elske

elsje78

elsje78

21-11-2008 om 19:07

Lijstje 21 november

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 11 november, bezig sinds maart 2008.

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD tussen 19 en 22 december. Heeft een dochter van 2.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 29 november, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 2,5.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 7 december (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, bloed en sperma wordt onderzocht, tweede afspraak gyn 16 december.

Elke (24), met NOD op ?? december. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan beginnen met IVF ICSI.

Therese (26), bezig voor het 1e kindje sinds nov. 07. Vier miskramen en één EUG. Heeft een b12-deficientie, verder alle onderzoeken goed. 18 nov. weer afspraak bij de gyn. NOD ergens in december.

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 18 december ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2 (21mnd).

Zet hem op dames

geloof er in, het gaat lukken !

Zelfs ik die het al opgegeven had heb vandaag in een positiebroek rondgewandeld (bezig vanaf juni 2005-zwanger oktober 2008).

Therese

Therese

22-11-2008 om 11:24

Kruidvatovulatietesten

Ik weet niet meer wie kruitvat-ovulatietesten gebruikte?! Maar ik weet wel dat deze testen er bekend om staan dagenlang positief te kunnen zijn en dus weinig betrouwbaar. Ik heb zelf goede ervaringen met sensitest. Goedkoop en betrouwbaar.

elsje78

elsje78

22-11-2008 om 13:16

Laatste kans voor kerst

Hoi

Nou, we zitten in de laatste ronde voor kerst, zou toch mooi zijn...

Weet in ieder geval al wel dat mijn cervixslijm onbetrouwbaar is... Nu een ronde van 28 dagen gehad en daarvoor dus 2 keer 32 of 33.
Moet maar meer gaan klussen, had afgelopen ronde gegokt op eisprong rond dag 19 maar het was dus veel eerder. Op zich vind ik het niet zo erg dat de cyclussen korter worden, dat scheelt alweer wachtdagen.

Ik kan me wel voor m'n kop slaan dat we zo lang gewacht hebben met proberen voor een tweede. De vorige keer was ik in 1 keer zwanger en heb nu dus extra lang gewacht omdat ik er helemaal vanuit ging dat dit weer zou gebeuren. En nu duurt het ietsje langer (logisch) maar is mijn dochter al bijna 2 en een half...

liefs elske

Elske

Haai, ik kan me voorstellen dat je bezig bent met de leeftijd van je dochter, ook ik zit in hetzelfde pakket echter onze zoon wordt in maart alweer 4 !!! moet je je voorstellen als het ooit nog raak is dat hij dan waarschijnlijk bijna 5 is en al lang op school zit......
Ik baal dat ik niet veel eerder naar de gyn gegaan ben, zijn nu al zo lang bezig voor nummer twee.....

Gemiste kans

Hallo meiden, deze ronde voor mij zeker geen zwangerschap. Ik heb deze maand geen eens mijn ovulatietesten gebruikt. Hub zit nu weer in het vliegtuig en ik zit nu op dag 13 vandaag, mischien als we gisteren.....maar tja we moesten gisteren nog met pijn en moeite een pak kopen ivm de begrafenis volgende week en het feit dat hub deze week in Monte Carlo naar het Casino moet en wel ja de pijpen waren natuurlijk te lang dus die moesten gisterenavond nog ingekort worden, toen koffer pakken en toen was het alweer 23.00 uur, we waren kapot en hadden het koud. En nu voel ik me dus lullig want het is weer een gemiste kans.........stel je voor dat mijn cyclus weer een dag of 26 zou zijn dan hebben we dus echt een kans laten liggen (alsof dat na 2 jaar en 9 maanden nog uit maakt....zucht) en als ik volgende maand te horen krijg dat we onvruchtbaar zijn , dan zijn al deze frustraties weer voor niets geweest. Zaterdag had ik weer zoiets van 1 is ook genoeg maar tja dat wisselt met de dag. Ik zou dat ik al wat eer wist dan kon kon ik daar wat mee. Volgende week bloedprikken en dan wachten tot 16 december.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.