Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elke

Haai, ja dat klinkt wel logisch idd. Ik kijk uit naar het ongi worden want dan mag ik prikken hahaha ja ik wil duidelijkheid, snel die onderzoeken en weten welke kant ik mijn hersenen op moet sturen.

nathalie_80

nathalie_80

12-11-2008 om 20:56

Dag 26 ....

en ik voel nog helemaal niks aankomen. Moet zeggen dat ik ook eigenlijk pas op dag 19 (volgens ovulatietest) en dag 21 volgens temperaturen eisprong heb gehad. Dus dan zou het dag 33 of 35 worden, das nog lang wachten. Maar goed, de hoop groeit met de dag!

Hoe ist met jullie allemaal??

elsje78

elsje78

12-11-2008 om 21:49

Spannend

zeg nathalie!!

Hier is het klustijd, dacht maandag aan slijm te zien dat er een eisprong aankwam maar een dag later leek het nog niet het goede slijm. (lekker praatje...haha)

Nu dag 19 en hebben dag 15 en 17 geklust. wilde dus vanavond weer en dan dag 21 weer en zo door tot de 25 ofzo...
Vorige keer ook laat mijn eisprong, denk dat 21 - 22 dus maar even doorzetten.
Heb nu echt last van mijn buik, darmen voelen opgeblazen enzo en ook mijn buik voelt dik... Past dat bij een eispong??

Groetjes ELske

Hallo

Nou gisterenavond ben ik ongi geworden dus dag drie valt perfect, op vrijdag dus dus morgenochtend even bloedprikken en dat betekend dat dag 20 voor mij ook heel gunstig valt op een maandag dus wat wil een mens nog meer. Nu nog hopen op een gunstoge uitslag van alles maar na twee jaar en 9 maanden proberen zwanger te worden geloof ik niet in een positieve uitslag.

Kim75

Kim75

13-11-2008 om 14:20

Therese!

Goed bericht !!!
En vasthouden nu he??!!!
Ik duim met je mee...
Ik moet nu nog 5 weken en dan is het al zover! Dat kun je je vast helemaal niet voorstellen.. Als het dan eenmaal goed zit allemaal, vliegt de tijd ook wel weer!
Nou leiverd, ik wens jullie een blijvertje!
Liefs,
Kim

elsje78

elsje78

13-11-2008 om 14:36

Therese

Hoi allemaal

Ik ga er even vanuit dat de therese van dit draadje dezelfde is als die uit het draadje in gezellig juli 2009...en daar staat het vreselijke nieuws dat het misgaat...

Lieve therese, een dikke knuffel vanuit hier en heel veel sterkte!

Liefs Elske

nathalie_80

nathalie_80

13-11-2008 om 20:38

Elske

Hee Elske,

Flink aan de klus lees ik. Dat slijm ja, dat is inmiddels de normaalste zaak van de wereld. Ben onderhand bezig met ovulatietesten, temperaturen en dan ook nog eens op mn slijm aan het letten. Pfff....
Alle vorige keren werd ik gewoon op vrijdag (morgen dus) een heel klein beetje ongi en dat zette dan op maandag echt door. Alleen als ik 14 dagen tel na mn eisprong dan zou dat helemaal niet kunnen, deze keer ook weer laat eisprong gehad (denk ik) op dag 19 volgens test en dag 21 volgens tempen. Maar goed, eerst maar eens zien morgen niet ongi te worden.
Wel fijn om te lezen dat jij ook zo laat je eisprong hebt, ik dacht iedere keer daar klopt toch helemaal niks van maar blijkbaar kan het dus wel.
Nou heel veel succes met klussen en ik hou je op de hoogte!

gr Nathalie

Therese

Therese

14-11-2008 om 09:05

Weer terug

Het is inderdaad weer misgegaan. Ik probeer nu alle kracht weer bijelkaar te rapen en de moed erin te houden. Ik mag en kan het niet opgeven. Het is niet absoluut niet makkelijk, maar we hebben weinig keus. Het heeft wel even in mijn hoofd gespeeld om de handdoek maar in de ring te gooien, maar wat lost dat op? Ooit moet het goed gaan. We hebben besloten er gewoon weer voor te gaan omdat onze ervaring is dat vooruit kijken en hopen de beste remedie is. Hoop doet leven.

Therese

Therese

14-11-2008 om 09:09

*** lijstje 14 november***

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 11 november, bezig sinds maart 2008.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 14 november (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, bloed en sperma wordt onderzocht, tweede afspraak gyn 16 december.

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 14 november ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 20 maanden.

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 26 november. Heeft een dochter van 2.

Vonda (42), 2e kindje, NOD 29 november, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van 2,5.

Elke (24), met NOD op ?? december. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan beginnen IVF ICSI.

Therese (26), bezig voor het 1e kindje sinds nov. 07. Vier miskramen en één EUG. Heeft een b12-deficientie, verder alle onderzoeken goed. 18 nov. weer afspraak bij de gyn. NOD ergens in december.

Knap therese

Geef nooit op, het gaat lukken ! Hier na 41 maanden toch zwanger, volhouders worden beloond.

Therese

Ik denk aan je, heel veel sterkte.

Bloed prikken

Ron en ik zijn vandaag bloed wezen prikken, hij vond het prachtig en ik vooral beladen. Onderweg naar het ziekenhuis (alsof de D er mee speelt) had hij het over een vriendje wat een broertje gaat krijgen, hij vroeg mij waarom zijn vriendje twee zusjes heeft en nu ook nog een broertje krijgt en hij maar alleen is. Toen ik nog na aan het denken was over een antwoord begon hij ineens te huilen dat hij ook een broertje of zusje wil. Hij noemde zichzelf "eenzaam" Ik ben boos, het lijkt verdorie wel of die peuter het er moeilijker mee heeft dan ik. Ik had zo'n zin om het eens lekker aan te brullen dat hij daar nu eens mee moet stoppen. Hij kan ons er niet over hebben horen praten echt niet, het steekt. Waar is David Ogilvie (hoe schrijf je dat) als je hem nodig hebt. Nou ja trap onder mijn kont en gaan.

Therese

Lieve meid, ik wens jou echt alle sterkte van deze planeet toe.
En zoals manda al zegt, houd moed!!!
Het komt echt wel goed hoor, daar geloof ik echt in. Ik bewonder je zeer positieve kijk op het leven, en inderdaad, hoop doet echt leven.

Een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje.

Liefs Rian

Liesje...

dat moet echt moeilijk zijn voor jou. Knap dat je je in kon houden en jezelf een trap onder je kont gaf (je moet wel enorm lenig zijn...

Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, hier heeft een zoon er ook enorm om gezeurd om daarna toen zijn broertje geboren was te vragen wanneer hij een zusje krijgt....het is ook noooooit goed! Trek het jezelf niet al te hard aan, jullie kunnen er toch ook niks aan doen?! En dat kan je hem later uitleggen. Tot die tijd misschien hem flink afleiden met sinterklaas, kerst en oud en nieuw. En heel veel succes met de onderzoeken.

Liefs Rian

Therese

. Zit hier echt huilend je bericht te lezen, niet dat je daar wat aan hebt maar ik leef zo met je mee. En ik vind het zo erg voor jullie. Geef je een dikke virtuele knuffel. Heb ook vaak gedacht dat mijn allergrootste wens nooit in vervulling zou gaan, ik weet zo hoe dat voelt. Ik hoop dat het lukt om vooruit te kijken. Als de gyn zegt dat er geen reden is om het niet te proberen dan gaat het vast een keer wel goed.
Veel strekte de eerst komende tijd
Liefs Nina

Rian

dankje wel Rian dat had ik even nodig. Ja die van mij wil een zusje, grappenmaker......zucht.

Elke

Elke

15-11-2008 om 13:05

Hallo

Lieve meiden,

Ik zal de aankomende tijd niet veel berichtjes plaatsen, omdat er hier niet veel te vertellen valt...

Ik heb me ook aangemeld bij het draadje hieronder, maar ik blijf ook hier! Misschien dat ik niet veel pot, maar ik blijf wel mee lezen!

Liefs Elke

Inbraakje therese

Oh meisje wat erg voor je...Dit mag en kan eigenlijk niet. Had het ook absoluut niet verwacht en dacht 'ik ga eens kijken hoe het met de meiden is' en zag je slechte nieuws. Hoe is het toch mogelijk, zoveel leed bij één persoon...
Heel veel troosknuffels,
Linnie

elsje78

elsje78

16-11-2008 om 19:06

Nathalie

Hoe is het? Vrijdag was toch je NOD?
Ik hoop dat het raak is!!

Hier is dag 23 bijna voorbij... probeer de cervixslijm methode en die gaf rond dag 17 eisprong aan maar volgens mij kan dat niet zo vroeg...

Op dag 15, 17 en 21 geklust en nu maar hopen dat het genoeg was, meer kon niet vanwege onze dochter

Therese heel veel sterkte

Liefs Elske

Therese

Meid wat verschrikkelijk voor je ,ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg ik geef je heeeeel veel knuffels en pak je stevig vast huil maar het mag.
Ik vind je wel heel moedig dat je,je leven weer zo snel oppakt,weet niet of ik dat had gekund.

Heel veel liefs en dikke kus
Dieke

Liesje

Graag gedaan hoor! Je had het ook wel verdiend! Maarree....hoe geef je jezelf nu een trap onder je kont? Hihi, ik deed altijd "Yoga-en" en tja mijn benen gingen wel in mijn nek maar er niet meer uit...had ik weer en dan iemand naast me die een scheet liet en er dus 3 meiden de slappe lach kregen waaronder ik...en dan kom je er nooooooooit meer uit!

Hou vol hoor, het komt goed.

En heeft zoonlief al de kriebels van de Sint?

Liefs Rian

Tink

Tink

17-11-2008 om 00:20

Inbraakje voor therese

Wat een rotnieuws, ik had zo gehoopt voor je dat het anders was. Zal voor je blijven duimen en af en toe kijken hoe het gaat. Sterkte!!

Liefs Tink

nathalie_80

nathalie_80

17-11-2008 om 13:46

Elsje

Uhh ja, maar ik wist dat ik laat eisprong had gehad en dat het dus ook wel eens een paar dagen later zou kunnen zijn. En jawel hoor, toen ik me vanmorgen temperatuurde was mn temp laag en nog geen uurtje later waren de eerste ongi-verschijnselen aanwezig. Ik had echt zo het gevoel dat het deze keer wel raak zou zijn, mn borsten waren zo pijnlijk vol en al een aantal dagen een wat pijnlijke onderbuik maar geen ongi-pijnen, maar goed, dat zal ik me dan wel allemaal ingebeeld hebben ofzo.

Nou ik hoop dat bij jullie het klussen voldoende is geweest Wij gaan maar weer van vooraf aan beginnen met tellen.

Gr Nathalie

Dees 68

Dees 68

17-11-2008 om 21:25

Inbraakje voor therese

Hè bah meid, wat een rotnieuws weer.

Ik wens je heel veel sterkte en blijf voor je duimen.

Dees

Elke

Elke

18-11-2008 om 14:19

Wie kan er mij helpen?

Ik post dit berichtje voor een vriendin van mij.

Zij is 2 maanden gestopt met de pil. de eerste keer is zij na 32 dagen (helaas) ongesteld geworden.

Het gaat hierom:
De laatste keer dat ze ongi is geworden is 13 oktober geweest. Dit is inmiddels 37 dagen geleden!! Ze heeft er al 4 testen doorheen gedraaid, maar negatief. De laatste keer dat ze getest heeft is afgelopen zondag.

Ze heeft last (gehad) van rugpijn, buikpijn, misselijk in de ochtend. Ze moet dan echt rustig aan doen ander heeft ze het gevoel dat ze moet overgeven.
Tevens heeft ze "last" van vaginale witte afscheiding (sorry voor de details).

Ze weet nu dus niet wat ze, moet denken of doen!
Heeft een van jullie een idee? Kunnen jullie haar helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes Elke

Wachten

ik denk niet dat ze zwanger is, anders had ze wel positief getest. Ik denk dat als je stopt met de pil je cyclus niet meteen regelmatig is, ik lees vaker hier dat het even een tijdje duurt.

Maar misschien lukt het volgende keer wel !

Inbraakje voor elke

Ik heb bij mijn oudste pas na 3 weken overtijd positief getest en bij de echo 3 weken later bleek ik toen wel inderdaad 10 weken te zijn dus mijn NOD had ik wel goed. Dat was toen ook de 2e maand na het stoppen met de pil. Het kan dus zijn dat ze zwanger is.
Maar het kan ook, zoals Manda zegt, dat ze niet zwanger is maar haar cyclus gewoon nog niet regelmatig is. Nog even afwachten dus.

nathalie_80

nathalie_80

18-11-2008 om 21:16

Ongi maar toch niet echt??!

Ik snap er helemaal niks van. Ik dacht echt dat het deze keer zou lukken, had zo gespannen borsten en wat rare pijn in mn onderbuik die ik anders nooit heb en toen ben ik maandag toch weer ongi geworden, denk ik. Alleen het zet niet door. Heb minimaal wat druppels verloren en geen vers bloed. Hmmm, sorry, de details zijn niet echt smakelijk. Maar goed, zou het dan toch nog kunnen???
Hoop doet leven, I know maar normaal heb ik altijd het idee dat er een binnenhuisarchitect in mn baarmoeder bezig is en dat mn hele baarmoeder binnenstebuiten gekeerd wordt. Maar WAT NU???

elsje78

elsje78

18-11-2008 om 22:06

Nathalie

Jee dat is nog eens fijn dat je nog meer spanning krijgt, eerst hopen dan teleurstelling en nu weer twijfel. Ik hoop voor je dat het toch raak is!

Hier is het nu dag 25 dus langzaam tel ik weer richting 33 want dat was de dag dat ik de vorige keer ongi werd.
Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was, heb geklust op dag 15, 17 en 21 meer ging echt niet want onze dochter slaapt dramatisch de laatste maanden. Echt lastig als je in de klustijd zit.
Heb nu een dikke buik en soms lijkt het op bandenpijn wat ik voel maar dat kunnen ook m'n darmen zijn haha

Ik tel rustig door en ik duim voor jullie...

X elske

Elke

Elke

18-11-2008 om 22:17

Nathalie

Ik ken het fenomeen. Ik heb dit zelf ook 2 keer gehad. Op mijn NOD een druppel bloed en daar hield het bij op. Zo ging het 2 weken door! Elke dag 1 druppetje bloed. Dacht dat ik gek werd... Uiteindelijk ging de kraan helemaal open en weg was de hoop...

De testen die ik in die tussentijd had gedaan waren ook allemaal negatief.

Ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd. Succes.

Liefs Elke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.