Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elke0

Elke0

28-10-2008 om 16:52

Elske

Wat klote voor je.. Op naar de volgende ronde.

Liefs Elke

Elke

Elke

28-10-2008 om 16:52

Oooohhh, wat spannend voor je!

Liefs Elke

Elke

Elke

28-10-2008 om 16:53

Pilar

Wat lief van je

Liefs Elke

Elke

Elke

28-10-2008 om 17:05

Update

Hallo allen,

Wat is er toch weer veel gebeurt zeg!

Wij zijn vandaag wéér naar het ziekenhuis geweest. Mijn vriend heeft een echo van zijn scrotum laten maken en er was niets mis mee. Aanstaande vrijdag wéér naar het ziekehuis voor een gesprek met de uroloog en volgende week donderdag weer ar de gyn!! Spannend allemaal.

Liefs Elke

nathalie_80

nathalie_80

28-10-2008 om 20:38

Heeeee,

Proficiat hoor! Geniet er lekker van, en ja een streepje is een streepje.

Gr Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

28-10-2008 om 20:44

Elke

Hee Elke,

Pfff, wat gaat dat druk zijn en dan natuurlijk iedere keer in de zenuwen voor de uitslagen. Maar het is natuurlijk voor een goed doel.
We houden het motto, iedereen zwanger voor de kerst erin!!

Succes!

Gr Nathalie

Allen

Therese, laat nog eens wat van je horen.

Pilar, lief

Elke, denk aan je hoor, wij hebben dinsdag de eerste afspraak.

Ik haalde Ron vandaag van de peuterspeelzaal "mama waarom het IK nou geen broertje" snif,

Vonda

Vonda

29-10-2008 om 00:30 Topicstarter

Therese

Kan ik me voorstellen hoor, ik zal je van het lijstje halen. Dikke knuffel en veel succes!

Vonda

Vonda

Vonda

29-10-2008 om 00:32 Topicstarter

Ik vind het geweldig, weer eentje zwanger! Het is je gegund, mooi dat het zo snel gelukt is. Dat wachten gun je niemand...!

Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

29-10-2008 om 00:32 Topicstarter

Pilar

Dat vind ik nou erg lief...
Hugs, Vonda

Vonda

Vonda

29-10-2008 om 00:35 Topicstarter

*** lijstje 28 oktober 2008 ***

Vonda (42), 2e kindje, NOD 2 november, bezig sinds januari 2008.
Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 4 november, bezig sinds maart 2008.
Elke (24), met NOD op 9 november. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan voor IVF. Vriend wordt nader onderzocht, gelukkig geen wachtlijst.
Liesje (34), 2e kindje, NOD ergens rond 14 november (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, eerste afspraak gyn 4 nov.
Nathalie (28),2e kindje, NOD 14 november ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 20 maanden.
Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 26 november. Heeft een dochter van 2.

B (34), zwanger van haar 3e kindje! Veel plezier in het zwangerendraadje!

Vonda

Vonda

29-10-2008 om 00:43 Topicstarter

Vreemde dingen, of niet?

Het kan allemaal toeval zijn, maar toch... ik weet het niet.
Maandag toen mijn dochter van 2,5 wakker werd na het middagslaapje knielde ik even knus naast haar bed. Zegt ze opeens: Mama, heb jij een baby in de huik? Nou, ik was natuurlijk erg verrast dus ik zei; dat weet ik niet, misschien wel.
Tja, ze heeft het er nog nooit over gehad, dat vind ik zo vreemd. Anderzijds kan ze het natuurlijk hebben opgepikt uit een verhaal bij het kinderdagverblijf.
Nog iets geks: vanmorgen een verhaaltje op de radio over een broer en een zus die ver van elkaar wonen. Huilen opeens! Tjonge, dat heb ik meestal niet zomaar. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik al een paar dagen wat slaapgebrek heb, dus dit kan ook daardoor komen.
Verder was ik op het werk de hele dag ontzettend hyper (op het agressieve af), zo was ik ook precies tijdens mijn zwangerschap. Maar nogmaals, slaapgebrek...
Het zegt allemaal waarschijnlijk niets maar toch vind ik het wel wat vreemd...
We moeten het maar weer afwachten!

Groetjes,
Vonda

B...

B...

29-10-2008 om 07:50

** lijstje 29 oktober**

Vonda (42), 2e kindje, NOD 2 november, bezig sinds januari 2008.

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 4 november, bezig sinds maart 2008.

Elke (24), met NOD op 9 november. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan voor IVF. Vriend wordt nader onderzocht, gelukkig geen wachtlijst.

Liesje (34), 2e kindje, NOD ergens rond 14 november (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, eerste afspraak gyn 4 nov.

Nathalie (28),2e kindje, NOD 14 november ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 20 maanden.

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 26 november. Heeft een dochter van 2.

B...

B...

29-10-2008 om 07:52

Lieve allemaal

ik heb mezelf van het lijstje afgehaald.

Ik ga heel hard voor jullie allemaal duimen!!!!!!!

En Vonda, misschien toch geen toeval al die dingen.....
Hopelijk hartstikke zwanger!

Veel liefs
B

Vonda

Ik duim zoooooooo waanzinnig hard voor je !

Vonda

Vonda

29-10-2008 om 16:34 Topicstarter

Ha!

Wat super, al dat geduim! Dank jullie wel!

Liefs, Vonda

liora

liora

29-10-2008 om 16:46

Vonda

Hoi Vonda,

Ik duim mee!!

Liora

nathalie_80

nathalie_80

29-10-2008 om 21:30

Vonda

Heee Vonda,

Slaapgebrek of niet, die vreemde dingetjes zijn er niet voor niks. Ik duimerdeduim met iedereen mee!!
Wij zijn weer begonnen aan de klusweek, heb alleen nog geen positieve test gehad. Hoop dat die deze week nog wel gaat komen. Maar goed, we klussen toch maar wat voor de zekerheid.

Jij heel veel succes!!

Gr Nathalie

En we duimen iedere dag vol goede moed verder

duim duim duim duim duim duim duim duim Vonda

Snap het weer niet

nou ik weer druk aan de ovu testen, dag 14 vandaag en ik snap mijn test niet. Heb netjes om 12.00 uur getest na drie uur niet geplast te hebben en weinig gedronken te hebben en de streep is aan de rand net zo donker of misschien wel donkerder dan de teststreep en de rest van de streep een fractie lichter dan de teststreep maar tja is hij nu posi of niet, vorige maand was het gelijk wel duidelijk. Ik gooi er vanavond nog maar een testje tegenaan....zucht.

liora

liora

31-10-2008 om 12:52

Positief

Hoi Liesje,

als een randje van de streep donkerder is, dan is de test positief.

Ik kan je nogmaals adviseren om de digitale testen van Clear Blue te gebruiken, dan hoef je nooit meer naar streepjes te staren!

Succes!

Liora

nathalie_80

nathalie_80

31-10-2008 om 21:14

Testen liesje

Hoi Liesje,

Ik heb vandaag dag 15 en nog geen positieve test gehad. Vorige keer heb ik de testen van de kruidvat gebruikt en toen testte ik 4 keer achter elkaar positief, dat kan natuurlijk ook nooit. Nu heb ik testen besteld via internet, testjezelf en nu test ik dus helemaal niet positief. Welke testen gebruik jij??

Maar als je streepje al gelijk is dan is de test toch al positief. Flink klussen dus!! Heel veel succes!

Gr Nathalie

Vonda

Vonda

01-11-2008 om 07:13 Topicstarter

Ook

de andere duimers erg bedankt!
Ik heb alweer in de auto zitten huilen: hadden ze het donderdagochtend bij radio 2 eerst over Sylvia Millecam en daarna draaiden ze het liedje van Clouseau, 'Daar gaat ze...'. Of ze het erom doen of niet dat weet ik niet, maar ik kon me alweer niet inhouden afgelopen donderdag. Ook vrijdagochtend weer moeten snikken ergens bij maar ja, misschien maak ik het mezelf wel allemaal wijs...
Ik voel namelijk verder helemaal niets bijzonders aan mijn lichaam. Ik lijk wel een grotere eetlust te hebben maar ook dat kan toeval zijn.
Als ik dit keer net zo regelmatig ben als anders dan word ik zondag ongesteld. Als ik dit keer wat onregelmatiger zou zijn dan kan het ook nog maandag worden.
Ik heb trouwens dat als ik in de buurt rijd van de praktijk van verloskundigen waar ik bij mijn dochter bij zat, of ik kom vlakbij het ziekenhuis waar ik bevallen ben, dat ik dan aldoor weer zo extra verlang naar zwanger worden. Die hele zwangerschap was ook zo fijn (afgezien natuurlijk van wat ongemakken). Ook naar dat gevoel kan ik zo terugverlangen...
Nou, even genoeg gezwijmel, eerst maar eens uitrusten van een drukke week en voorbereiden op een nieuwe drukke week!

Groetjes,
Vonda

Liora

Gisterenavond nogmaals getest en weer de rand van het streepje iets donkerder en de rest van het streepje licht. Vandaag getest was het ele streepje weer lichter, zou het dan toch gisteren positief geweest zijn ? nou ja de natuur heeft een beetje gheolpen dus geklust is er wel hahahaahahahaha Die van CB zijn zo duur. Ik kijk eerst maar eens wat de gyn dinsdag zegt en ga toch ook maar eens tempen , een de boel combineren. En voor de lol test ik nog een paar dagen door om te kijken hoe het verder loopt.

Nathalie

Ik gebruik de testen van Sensitest. De eerste cyslus had ik dus deze onduidelijkheid ook al (randje van het streepje donker en d erest van het streepje licht)en de vorige cyclus was weer heel duidelijk dus ik snap het allemaal niet meer maar goed we hebben geklust en zien verder wel. ....

Vonda

Ohhhh blijf ik duimen ! Ik herken wat je schrijft over dat de verlangens oplaaien bij speciale locaties/herinneringen. Bij mij is alles even rustig, geniet nu weer heel erg van ons drieen (misschien zelfbescherming of wat minder hormonen of zo)

Vonda

Vonda

02-11-2008 om 16:08 Topicstarter

Net getest...

... maar helaas, geen positief resultaat. Ik ben echter ook nog niet ongesteld, EN ik heb geen pukkels, dus tja...
Nog maar even doorhopen...
Groetjes,
Vonda

elsje78

elsje78

02-11-2008 om 17:50

Vonda

ik duim hard hoor!! Het kan nog steeds he!
Ik had bij mijn dochter ook eerst negatieve test en pas week later positieve test!!

Hier is het wachten op de klustijd, nu dag 9 dus dat duurt nog wel even...
Als ik het goed heb, heb ik pas heel laat eisprong, dag 20 ofzo...

Succes met wachten en liefs Elske

elsje78

elsje78

04-11-2008 om 16:12

En vonda?

Hoe gaat het??

Ik denk aan je!

Liefs Elske

Elke

Elke

04-11-2008 om 19:29

Wat een spanning weer...

Heej dames,

Wat een spanning weer hier!!
Hoe is nou Vonda?? Wanneer ga je weer testen?

Ik ben de laatste tijd niet zo in m'n hum... Ben super zenuwachtig voor donderdagmiddag, bah bah...
Ben zo bang dat we nog niet mogen gaan beginnen en ik wil juist zo graag.

Ik hou me maar aan mijn motto: Alles komt goed.

Liefs Elke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.