Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elske

ik duim !!!!

elsje78

elsje78

23-10-2008 om 13:24

Nog steeds niks

dus steeds spannender!!!

Liesje bedankt ik hoop dat het helpt!!

X Elske

nathalie_80

nathalie_80

23-10-2008 om 13:40

*** lijstje 22 oktober 2008***

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD ongeveer 22-23 oktober. Heeft een dochter van 2.

B (34), 3e kindje, NOD 27 oktober, bezig sinds augustus 2008.

Vonda (42), 2e kindje, NOD 2 november, bezig sinds januari 2008.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD tussen 2-4 november, bezig sinds november 2007.

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 4 november, bezig sinds maart 2008.

Elke (24), met NOD op 9 november. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan voor IVF. Vriend wordt nader onderzocht, gelukkig geen wachtlijst.

Liesje (34), 2e kindje, NOD ergens rond 14 november (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, eerste afspraak gyn 4 nov.

Nathalie (28),2e kindje, NOD 14 november ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 20 maanden.

nathalie_80

nathalie_80

23-10-2008 om 13:46

Vonda

Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb meestal een cyclus van 28 dagen maar ik heb het idee dat ik niet altijd een eisprong heb. Er zijn een aantal maanden geweest dat ik niet eens een fatsoenlijke streep kreeg op die tests. Soms had ik m erg laat en soms vroeg, er is geen pijl op te trekken. Ik heb afgelopen maand gewoon doorgetest omdat ik het raar vond dat ik zo vroeg al een positief resultaat had en de dag erna ook nog. Test zowiezo nog 1 dag door omdat het altijd zo wisselvallig is. En ja, klussen doen we naar mijn mening genoeg. Worden af en toe zo van die moetjes... pfff.
Maar goed, vanaf as maandag weer testen en dus breekt de klustijd weer aan
Wel fijn dat ik het er hier over kan hebben!

Ik heb trouwens het lijstje een beetje aangepast.

Jij ook veel succes!!

Gr Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

23-10-2008 om 13:53

Liesje

Ja dat klussen is allemaal wat. Wij klussen zowiezo rond de 14 dagen en dan als ik een positieve test heb, die avond en natuurlijk de dag erna ook nog. Maar tot nu toe, heeft dat nog niks gebracht. Maar goed, jij bent nog veel langer bezig, dus ik mag niet klagen.
Mijn zoontje is van mn ex (waar ik geen contact meer mee heb) en ik wil dolgraag een kleintje met mijn huidige vriend, die van het begin af aan papa is geweest voor mijn zoontje. Bij mijn ex werd ik zwanger (ongepland) terwijl ik de pil slikte, dus ik had gehoopt dat het allemaal wat makkelijker zou gaan. Mijn vriend vraagt zich nu wel af of het misschien aan hem ligt. Ik hoop het niet en vindt het nog te vroeg voor onderzoeken, dus we klussen er volgende week gewoon weer op los!

Gr Nathalie

Inbraakje therese

Lieve schat, ik heb samen met jou die achtbaan doorgemaakt. Allebei op onze eigen wijze, ik met een buik en bevalling, jij met meerdere bevallingen en verdriet en wat vond ik je een sterke dame waar ik veel bewondering voor heb gekregen en ik baal dan ook vreselijk dat ik zie dat je er even doorheen zit. Vanuit het verre Hendrik Ido Ambacht, een onzettend dikke knuffel en stevige arm om je heen. Ik denk vaak aan je en zoals je ziet, achtervolg ik je nog steeds

Doe je rustig aan? En we moeten eens effe lekker bijkletsen hoor...waar zit je werk?...

Liefs Rian

Vonda

Vonda

23-10-2008 om 21:03 Topicstarter

Klusserdeklusserdeklusklusklus...

...want ik heb nu mijn eisprong....
De dagen hiervoor ook al goed bezig geweest en we gaan nog even door, om de dag...

Vonda

elsje78

elsje78

24-10-2008 om 13:15

32....

Dag 32 al half om en nog niks....

m'n nagels zijn al stompjes geworden....

X Elske

Elke

Elke

24-10-2008 om 13:50

Elske

oooh Elske, wat spannend allemaal! Vanavond ging je toch testen? Ik ga heeeel hard voor je duimen!!

Liefs Elke

liora

liora

24-10-2008 om 14:33

Elske

Hoi Elske,

Oh wat spannend!!! Dan kunnen we misschien samen een zwanger draadje beginnen in Gezellug!

Laat even weten he? En ik kan je dus de goedkope testen van Kruidvat aanbevelen. Twee voor vijf euro...

Liora

elsje78

elsje78

24-10-2008 om 18:23

Nog niet ongi maar test blijft negatief

dus raar, want dan heb ik wel een hele lange cyclus...
Maar ik wacht af, vorige maand ben ik heb ik nog eens nagerekend op dag 32 na het stoppen met de pil ongesteld geworden, dus het blijft erg spannend...

Dag 32 zit er bijna op....

B...

B...

24-10-2008 om 18:45

Elsje...

wat een ellende he, dat wachten.

Ik ben blij dat ik een ovulatietest gedaan heb.
Vorige maand had ik die ook gedaan, positief op dag 15 en werd op dag 29 ongesteld.
Deze maand had ik pas op dag 19 een positieve test. Dus weet ik dat mijn NOD pas a.s. maandag heb. Vandaag dag 31.
Als ik geen ovulatietest gedaan had, had ik me waarschijnlijk al suf getest omdat ik "overtijd" zou zijn.

Misschien ook iets voor jou? die ovulatietesten?
Ik vind ze wel handig.
Uiteraard hoop ik dat je ze niet meer nodig hebt en stiekem toch zwanger bent!!!!

groetjes

B...

B...

24-10-2008 om 18:46

Vonda

kabouter klus, veel succes met klussen!

B...

B...

24-10-2008 om 18:49

Nathalie

Ik zit ook ongeveer in het zelfde schuitje, niet helemaal maar toch...

Mijn 2 kindjes zijn van mijn ex. Die waren overigens wel gepland. En ik heb ook nog een heel goed kontakt met mn ex.

Nu wil ik graag met mijn nieuwe vriend een kindje.
Voor hem wordt het de eerste...

En het is dan toch afwachten he, of het gaat lukken en hoe snel. met een andere partner.
hopelijk heeel snel!!

groetjes

Elke

Elke

24-10-2008 om 19:10

Elske

Wat vervelend! Ik blijf door duimen, want geen bloed, geeft moed!!

Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
duimduimduimduimduimduimduimduim!!!!!!

elsje78

elsje78

24-10-2008 om 19:18

Dankdank

ik hoop dat het helpt

Toen ik zwanger werd van mijn dochter was dat de eerste ronde meteen en had ik pas 40 dagen nadat ik met de pil was gestopt een pos test!!

Toen had ik op dag 32 een negatieve dus een sprankje hoop heb ik nog.

gek he dat "normale" dagen zo voorbij zijn, maar nu gaat alles langzaam. Elke keer als ik ga plassen (vaker dan normaal) is het weer spannend of er al iets gekomen is...

Ik duim ook voor jou B!!!

X Elske

elsje78

elsje78

25-10-2008 om 12:49

Shit

dus, ongesteld geworden, ik baal!!!
Ik had echt hoop, dag 33!!!

Bah, al is het pas ronde 2 ik wil zo graag!!

X Elske

B...

B...

25-10-2008 om 13:40

Elske

ow, elske. Balen zeg!

Snap wat je bedoelt. Voor mij ook ronde 2 en wil het ook zoooooo graag.
Voor mij dag 32. en maandag (of morgen) mijn NOD.

X

nathalie_80

nathalie_80

25-10-2008 om 20:15

Hoi B,

Altijd fijn als er mensen zijn die hetzelfde meemaken.
Ik heb helemaal geen contact meer gehad met mn ex, hij wilde niks met mn zoontje te maken hebben en daarom heb ik besloten dat ie dan ook maar helemaal uit ons leven weg moest blijven. Gelukkig heb ik heel snel mn huidige vriend leren kennen en die heeft ook meer dan de helft van de zwangerschap meegemaakt. Maar goed, nu zouden we toch heel graag samen nog zo'n wondertje op de wereld zetten.
Nou kreeg ik gisteravond te horen dat mn schoonbroer en vrouw zwanger zijn, na 2 maanden proberen. Pffff, dat viel me wel ff koud op mn dak. Niet dat ik het ze niet gun, maar ik vind het wel heel oneerlijk. Af en toe voel ik mn zo gemeen daardoor?!

Nou ik hoop dat het bij jullie snel gaat lukken, wanneer heb je eisprong??

Succes!

Gr Nathalie

B...

B...

26-10-2008 om 10:49

Uh...

Kon toch niet tot morgen wachten en heb net getest.

enne..... een licht streepje!!!!
Ze zeggen toch, streepje is streepje, toch?

parasolletje

parasolletje

26-10-2008 om 11:48

van harte zeg !wow....en ja..een streepje, hoe licht ook, is een streepje!!
ga vandaag lekker genieten het idee !

gr parasolltje

liora

liora

26-10-2008 om 12:58

Joepie!

Hoi B,

Wat gaaf!! Streepje is inderdaad streepje hoor. Super, leuk leuk. Geniet er inderdaad van.

Ik hoop dat we nog meer gezelschap krijgen voor uitgerekend in juli!

Liora

elsje78

elsje78

26-10-2008 om 13:32

Wow

B!!! Leuk zeg, en ik heb ook altijd gehoord een streep is een streep!!!

Gefeliciteerd!!!

Liefs Elske

Elske

Balen meid, we blijven duimen en hopen op iedereen zwanger voor de kerst !

Gefeliciteerd !!!!!!!!!! en kom op met die hormonen, hierheen ermee.

elsje78

elsje78

27-10-2008 om 13:11

***lijstje 27 oktober****

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 26 november. Heeft een dochter van 2.

B (34), 3e kindje, NOD 27 oktober, bezig sinds augustus 2008.

Vonda (42), 2e kindje, NOD 2 november, bezig sinds januari 2008.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD tussen 2-4 november, bezig sinds november 2007.

Sjuultje (29), 2e kindje, zoontje van 18 maanden, NOD 4 november, bezig sinds maart 2008.

Elke (24), met NOD op 9 november. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. In oktober bij de gyn geweest voor uitslagen onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan voor IVF. Vriend wordt nader onderzocht, gelukkig geen wachtlijst.

Liesje (34), 2e kindje, NOD ergens rond 14 november (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, eerste afspraak gyn 4 nov.

Nathalie (28),2e kindje, NOD 14 november ongeveer, bezig sinds februari 2008. Zoontje van 20 maanden.

B...

B...

27-10-2008 om 14:15

Bedankt..

voor jullie lieve reakties.

Ik durf nog ff niet echt blij te zijn. verwacht toch elk moment ongesteld te worden.
woensdag nog maar eens een testje doen. dan zou die donkerder moeten zijn.

Iedereen veel succes!!!
en iedereen zwanger voor de kerst, toch?!

Therese

Therese

28-10-2008 om 10:00

Van harte! En begin het maar te geloven, want je bent hartstikke zwanger. Joepieeee! Geniet ervan

Therese

Therese

28-10-2008 om 10:04

Vonda, liesje en de rest

Vonda en Liesje dank je wel voor jullie lieve berichtjes. Voor jullie twee is het ook allesbehalve makkelijk en duurt het al veels te lang. Ik hoop dat onze tijd ook snel mag komen.

Ik ga (voorlopig) even afscheid nemen van dit draadje. Ik volg het de laatste maanden te weinig, waardoor het lastig is om op iedereen te reageren. Ik schrijf nog wel mee op het draadje hieronder en ik kan jullie nog wel een beetje in de gaten houden. En jullie mij . Iedereen heel veel succes en we gaan nog steeds voor zwanger met kerst!

Knuffel Therese

Kaarsje

Er brand een kaarsje in v en v voor de meiden die zoo naar kindje verlangen, maar bij wie het maar niet lijkt te willen lukken.

Pilar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.