Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elke

Elke

26-09-2008 om 23:49

Aangepast lijstje

Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)

Vonda (42), 2e kindje, NOD 8 oktober (bezig sinds januari 2008).

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD ongeveer 8 oktober. Bezig sinds november 2007.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 12 oktober.

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 13 oktober (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, afspraak gyn 4 nov

Elke (24), met NOD op 15 oktober. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. 23 oktober afspraak bij de gyn voor (2de keer) voor uitslagen bloed- en zaad onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan voor IVF. Hebben op 8 oktober intakegesprek.

Liora (38), 2e kindje, zesde poging, NOD 21 oktober (heeft al een zoon van 5)

B (34), 3e kindje, NOD 23 oktober, bezig sinds augustus 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Vonda

Vonda

27-09-2008 om 14:23 Topicstarter

Liesje

Mijn dochter is afgelopen donderdag net 2,5 geworden! Grote meid alweer vinden we.

Ik moet trouwens nog even iets hier melden. Ik heb een zeurende buikpijn die al duurt sinds de eisprong, echt vervelend. Daarbij ben ik zo labiel als de pest (Jantje lacht, Jantje huilt) en dus ga ik me allerlei dingen in mijn hoofd halen...
Ik heb echter ergens in het begin van dit jaar ook zoiets gehad en na een week was alles weer gewoon en werd ik ook gewoon weer ongesteld, dus echt hopen durf ik niet. Ik heb nog wel steeds 1 zwangerschapstest in huis, zou ik die deze keer kunnen gebruiken?...

Groetjes allemaal,
Vonda

Vonda

Meid heerlijk 2,5 die van mij is dus een jaar ouder hihihi Ik duim me rot voor je hoor ! ikzelf had de laatste keer getest met ovulatietests die kan je al eerder gebruiken dan een zwangerschapstest. Niks dat ik die dingen in huis heb maar dan gebruik je ze ook wel sneller...zucht. Ik ga morgen beginnen met mijn ovutesten.........ik droom van een wonder, zwanger de gyn af kunnen bellen.......tegen mijzelf zeg ik dan maar weer dream on girl

elsje78

elsje78

27-09-2008 om 23:14

Lijstje

Mag ik er ook op?

gr Elske

Elke

Elke

27-09-2008 om 23:37

Aangepast lijstje

Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)

Vonda (42), 2e kindje, NOD 8 oktober (bezig sinds januari 2008).

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD ongeveer 8 oktober. Bezig sinds november 2007.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 12 oktober.

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 13 oktober (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, afspraak gyn 4 nov

Elske, (30) 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD ongeveer 22-23 oktober. al een dochter van 2

Elke (24), met NOD op 15 oktober. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. 23 oktober afspraak bij de gyn voor (2de keer) voor uitslagen bloed- en zaad onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan voor IVF. Hebben op 8 oktober intakegesprek.

Liora (38), 2e kindje, zesde poging, NOD 21 oktober (heeft al een zoon van 5)

B (34), 3e kindje, NOD 23 oktober, bezig sinds augustus 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Elke

Elke

27-09-2008 om 23:39

Elske

Heej Elske,

Natuurlijk mag je erbij! Welkom hier. Hoop dat je snel weer weg mag, omdat je dan zwanger bent!

De volgende keer kun je gewoon het lijstje kopieeren en plakken.

Liefs Elke

Elske

Welkom, wij gaan voor allemaal zwanger voor de kerst dus zet hem op

Agaatje

Agaatje hoe gaat het met jou ?

Vonda

Vonda

29-09-2008 om 14:35 Topicstarter

Voorstel

Meiden, hoe denken jullie hierover? Ik vind het soms wat deprimerend om die lange lijst zwangeren onderaan onze lijst te zien. Ik vind het voor hen erg fijn dat het gelukt is maar het gaat in deze rubriek om ons. Zullen we het lijstje beperken tot de mensen die zwanger proberen te worden? Het gaat me puur om het gevoel dat ik erbij heb, ik misgun het echt niemand.
Als jullie het liever laten staan (kan ik me ook iets bij voorstellen) dan kan dat natuurlijk net zo goed hoor... 't is maar een voorstel.
Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

29-09-2008 om 14:37 Topicstarter

En hoe het hier gaat

Nou, zoals ik eerder al vertelde had ik eergisteren nogal buikpijn. Gisteren was dat al erg afgezakt, nog maar een kwart van wat het was. Vandaag heb ik nergens meer last van. Natuurlijk fijn om geen pijn meer te hebben, maar ik was toch stiekem aan het hopen. We wachten maar weer geduldig af...
Vonda

agaatje

agaatje

30-09-2008 om 09:08

Nieuws!

Hallo meiden,

Ik durf het bijna niet te melden, maar het is gelukt!! Ik ben zwanger!!

Vorige week woensdag een test gedaan, die was heel vaag en daar voor had ik wat bloed en afscheiding. Dat heeeft een week geduurd. Afgelopen zaterdag (op mijn verjaardag) heb ik opnieuw getest en dat was een duidelijke test. Nu nog wel steeds een beetje ongi gevoel en zere tepels en 's avonds erg moe en misselijk. Dus het zijn allemaal duidelijke tekenen.

Ik ben heel blij dat het zo snel gelukt ik, maar ik vind het voor jullie zo naar om te melden. Sommige van jullie zijn al zo lang bezig en ik ben met 2 maanden zwanger van mijn 4e!

Ik hoop dat het jullie ook allemaal snel gegund is.

Ik ben het met Vonda eens om alleen een lijstje bij te houden van NOD dagen. Als je zwanger bent heb je niets meer te zoeken in dit draadje. Maar ik blijf af en toe wel meelezen hoe het jullie vergaat hoor en ik duim dat toch iedereen voor kerst zwanger is.

Ik wil zelf wel met 6 weken een echo, want ik heb ook tussen mijn vorige zwangerschappen door miskramen gehad, dus ik ga pas echt genieten als ik een hartje zie kloppen.

Tot zover mijn nieuws en allemaal heeel veeel succes en sterkte met onderzoeken. Denk aan jezelf!!!

Liefs,
Agaatje

B...

B...

30-09-2008 om 13:11

Hoeraaaaaa agaatje

Hartelijk gefeliciteerd, meid!!!

super goed nieuws zeg...

en voor alle andere, veel succes en dat me maar allemaal snel mogen volgen!

liora

liora

30-09-2008 om 14:06

Leuk voor je!

Hoi Agaatje,

Wat super zeg, gefeliciteerd! Zelf heb ik er niet zoveel moeite mee als iemand zwanger wordt, juist leuk. Als ik maar de volgende ben, hahaha.

Nou ja, super voor je joh!!

Liora

liora

liora

30-09-2008 om 14:07

En Agaatje ik lees dat je 37 bent, dus dan moet het bij mij op mijn 38e toch ook nog lukken?

agaatje

agaatje

30-09-2008 om 20:03

Liora

Ik ben afgelopen zaterdag 38 geworden, ik wens je toe dat het jou ook snel gaat lukken!!

elsje78

elsje78

30-09-2008 om 20:27

Gefeliciteerd!

Wat gaaf zeg dat je al zo snel zwanger bent!!

En natuurlijk hoop ik ook dat we allemaal voor kerst volgen!!

Geniet ervan en ik hoop dat de kwaaltjes niet te erg worden...

groetjes Elske

Vonda

Vonda

01-10-2008 om 00:06 Topicstarter

Agaatje

Wat super voor je zeg!!! Fijn dat het zo snel gelukt is voor je!

Groetjes en dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen!

Vonda

Vonda

Vonda

01-10-2008 om 00:09 Topicstarter

Liora

Ik heb er net als jij geen moeite mee dat iemand zwanger is geworden maar ik vind het wat overdreven dat de zwangeren op het zwanger-worden-lijstje blijven staan. Zij doen dan namelijk niet meer mee met onze poging zwanger te worden. De lijst zwangeren is onderhand langer dan de mensen die het proberen te worden. Uiteraard gun ik het iedereen hier om zwanger te worden!

Groetjes,
Vonda

Kim75

Kim75

01-10-2008 om 07:08

Vonda

Ik zag je voorstel en als dat deprimerend werkt is het idd prima om die lijst weg te halen (ook al sta ik er ook tussen en blijf ik uit belangstelling jullie ook volgen! snik hahaha!). Misschien zijn er echter ook personen bij die er moed uit putten omdat er ook zwangeren tussen staan die er lang over deden of ook miskramen of andere problemen hebben ervaren voordat ze zwanger zijn geraakt waar je iets in herkend en dat dat je zoals ik schrijf wat moed geeft dat die toch ook inmiddels in de lijst zwangeren terecht zijn gekomen! Zo keek ik er destijds nl naar...
En nu dat ik reageer zullen er een aantal zijn die geen idee hebben wie ik ben, daar is zo'n lijstje dan ook weer handig voor.
Maar persoonlijk maakt het me helemaal niet uit of die lijst eronder blijft staan, kan me jou kant ook wel voorstellen.
Liefs en ik blijf jullie volgen, succes allemaal volgende week met name!!
Kim

Voorstel

Vonda ik kan me heel goed vinden in je idee om het lijstje in te korten, zonder daarmee mensen te willen kwetsen.

Agaatje

Agaatje gefeliciteerd meid ! wat gaaf en wat lekker dat het gewoon ongecompliseerd snel is gelukt. Stuur eens wat hormonen mijn kant op , ik hoop vanmiddag positief te testen op mijn ovutest (is te hopen ook de enige avond dat ik mijn man zie) dus kan alle hulp gebruiken hihihiih.

liora

liora

01-10-2008 om 09:21

Vonda

Hoi Vonda,

Oh nee, ik twijfelde er ook niet aan dat jij het heel fijn vindt als anderen zwanger worden! Ik vind het ook prima om de zwangeren eraf te halen, ze doen niet meer echt mee. Dus echt prima hoor.

Overigens in mijn omgeving een ware babyboom! Drie vriendinnen zijn zwanger van de derde (respectievelijk 13, 9 en 7 weken), en een andere vriendin is ook bezig zwanger te worden. Krijg nu toch angstscenario's dat zij straks bevallen en ik nog niet eens zwanger ben. Jeetje jeetje, ik knijp hem nu echt hoor.

Liora

Elke

Elke

01-10-2008 om 10:20

Lijstje aangepast!

Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)

Vonda (42), 2e kindje, NOD 8 oktober (bezig sinds januari 2008).

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD ongeveer 8 oktober. Bezig sinds november 2007.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 12 oktober.

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 13 oktober (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, afspraak gyn 4 nov

Elke (24), met NOD op 15 oktober. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. 23 oktober afspraak bij de gyn voor (2de keer) voor uitslagen bloed- en zaad onderzoek. Zaad is van slechte kwaliteit. Gaan voor IVF. Hebben op 8 oktober intakegesprek.

Liora (38), 2e kindje, zesde poging, NOD 21 oktober (heeft al een zoon van 5)

Elske, (30) 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD ongeveer 22-23 oktober. al een dochter van 2

B (34), 3e kindje, NOD 23 oktober, bezig sinds augustus 2008

Elke

Elke

01-10-2008 om 10:22

Ik ben zo vrij geweest

Om het lijstje maar aan te passen! Ik vond het niet leuk om te zijn dat het lijstje met zwangere steeds langer word en ik er maar niet bij kom te staan.

Dus dit is beter!

Liefs Elke

Elke

Elke

01-10-2008 om 10:23

Agaatje

Heej Mamma in spee,

Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan en laat je nog wat hormoontjes achter ?

Liefs Elke

Liora

Hier ook zo'n babyboom, wordt er gek van, een vriendin van mij krijgt nu volgende maand haar tweede kind binnen de periode dat ik probeer zwanger te raken. Het is haar vierde kind inmiddels. OP mijn werk struikel je bijna over de zwangere dames. En ik worstel met mijn ovutests , krijg alweer geen duidelijke streep weldat het nu dag 14 is, hij moet toch zo langzaamaan komen, zucht

Vonda

Vonda

01-10-2008 om 17:15 Topicstarter

Elke

Fijn dat je het aangepast hebt! We hadden blijkbaar hetzelfde gevoel erover.

Liora, prima hoor!!!

Een collega van mijn werk moet volgende week bevallen, geweldig!!
Verder geen babyboom hier in mijn omgeving, al weet ik wel dat een andere collega ook al een tijd probeert zonder resultaat. Volgens mij vermoedt niemand het echt van mij.

Hier geen verschijnselen sinds de buikpijn is overgegaan.

Vonda

Vonda

Vonda

01-10-2008 om 21:35 Topicstarter

Ik hoop maar...

... dat ik deze week geen pukkels krijg, anders weet ik wel weer hoe laat het is...

Vonda

Elke

Elke

01-10-2008 om 23:22

Vonda

Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!!

Ben nu al zenuwachtig voor de afspraak volgende week woensdag. Slaap slecht en ben dus super moe! Morgen middag lekker vrij en lekker nis doen...

Liefs Elke

liora

liora

01-10-2008 om 23:44

Pukkels

Hoi Vonda,

Ik weet zo goed wat je bedoelt! Die pukkels zijn toch vaak de eerste tekenen van naderende ongesteldheid.... zo spannend allemaal. Het is echt niet leuk om elke keer te hopen en dan toch weer niet.. Ik hoop echt heel hard dat het voor jou en je man dit keer raak is!

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.