Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Therese

Therese

13-09-2008 om 20:25

Deel 1

parasolletje gefeliciteerd met je zwangerschap! Héérlijk en geniet van de kleine frummel in je buik. Lekker broeien nu

Liora top dat je weer terug bent en er toch weer voor gaat. Hopelijk ga je snel goed nieuws krijgen.

mmh en nu ben ik de rest van de berichtjes vergeten. Ik wilde nog ergens op reageren....wacht....even teruglezen...

Therese

Therese

13-09-2008 om 20:34

Deel 2 ovulatietesten

O ja ik wilde nog reageren op de ovulatietesten. Ik heb ze namelijk ook van sensitest gebruikt. 24 testen plus drie zwangerschapstesten voor 26 euro. Nu hadden ze ook nog iest fouts gedaan waardoor ik zes luxe ovulatietesten gratis. Ik heb dus nog een hele lading liggen en was dus een echt koopje. Ik hoor en lees de meest positieve verhalen over sensitest (afgezien van clear blue, maar die zijn onbetaalbaar!). Ik heb al heel veel negatieve verhalen over kruitvat gelezen, dat ze soms meerdere dagen valse achtereen valse positieve testen geven.
En na een positieve test duurt het nog 24 tot 48 uur voordat het eitje springt. Niet 12-24 zoals iemand schreef. Ik ga deze keer ook weer sensitest gebruiken, want heb geen idee van mijn cyclus. Mits je niet teveel drinkt vantevoren (Liesje ) vind ik ze erg prettig en betaalbaar.

Therese

Therese

13-09-2008 om 20:35

Beetje warrig

Ik heb mijn laatste berichtje wel erg snel en slordig getypt. Sorry als het soms wat onleesbaar is..

Vonda

Vonda

13-09-2008 om 23:28 Topicstarter

Ontkenning

Hmmm, NOD-dag... voel ik al iets? Zie ik al iets? Gisteravond wat kleur op 't toiletpapier... maar dat kan misschien toch ook innestelingsbloed zijn of zo? Of gewoon wat oud bloed? Of... eh...

Nee hoor, ik ben gewoon weer ongesteld geworden... ik geef het toe...

OP naar de volgende ronde!!!

Vonda

Vonda

Vonda

13-09-2008 om 23:35 Topicstarter

*** lijstje 13 september 2008 (2) ***

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.
Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD 7 september. Bezig sinds november 2007.
Liesje (34), 2e kindje, NOD na 15 september (bezig sinds maart 2006) begint met ovulatietests.
Elke (24), met NOD op 20 september. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.
B (34), 3e kindje, NOD 23 sept, bezig sinds augustus 2008
Liora (38), 2e kindje, dit is de vijfde poging, NOD 27 september (heeft al een zoon van 5)
Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)
Vonda (42), 2e kindje, NOD 8 oktober (bezig sinds januari 2008).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zwanger:
Pilar uitgerekend eind oktober?
Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.
Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008
Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08
Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009
Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09
Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009
Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09
Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...
Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009
Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.
Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Therese hen

Therese hen

14-09-2008 om 10:15

**lijstje 14 september**

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 15 september (bezig sinds maart 2006) begint met ovulatietests.

Elke (24), met NOD op 20 september. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

B (34), 3e kindje, NOD 23 sept, bezig sinds augustus 2008

Liora (38), 2e kindje, dit is de vijfde poging, NOD 27 september (heeft al een zoon van 5)

Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)

Vonda (42), 2e kindje, NOD 8 oktober (bezig sinds januari 2008).

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD ongeveer 8 oktober. Bezig sinds november 2007.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Therese

Therese

14-09-2008 om 10:16

Vonda

getver wat balen weer. Ik hoop dat jouw maand nu ook snel gaat komen. Nog beter ik hoop dat dit jouw maand gaat worden!! Knuffel

Vonda

Vonda

14-09-2008 om 16:00 Topicstarter

Nee, therese

Ik hoop dat het ONZE maand gaat worden! Grappig, dezelfde datum, had ik eerst met Elke... Kunnen we mooi kijken wie als eerste NIET ongesteld wordt!
Ik mag hopen dat het toch gauw gaat lukken, voor jou, mij en de andere meiden...

Vonda

liora

liora

14-09-2008 om 17:20

Inderdaad

Hoi Vonda en Therese,

Komende maand moet het gewoon raak zijn! Dan gaan we lekker in Gezellug praten over misselijkheid, moeheid en echo's.

We houden hoop!

Liora

Elke

Elke

14-09-2008 om 18:46

Daar ga ik ook voor!

Om volgende maand een draadje op te richten en alleen maar over die "vervelende" kwaaltjes te praten!

Duimen met zijn alle!

Liefs Elke

Hahaha

ik duim me rot dat we lekker tegen elkaar aan kunnen klagen, als ik nog aan mijn zwangerschap met Ron denk.....wat ben ik ziek geweest zeg 34 weken...pfff en dan nog een keer willen he ? Ergens deze week mijn NOD. IK ben duidelig en erg moe maar dat zegt weer niks, heb extra gewerkt deze week en het werd iedere keer snachts dus logisch dat ik moe ben. Het irritante is dat mijn PMS dezelfde symptomen geeft als een zwangerschap, dat maakt me iedere maand weer gek......

Therese

Therese

15-09-2008 om 08:43

Jaaah!

Dan gaan we met zijn allen héérlijk klagen over allerlei symptomen. Ik heb er nu al zin in, haha! De volgende keer sta ik lachend kotsend boven de plee. We gaan er weer met zijn allen volop tegenaan meiden (niet samen tuurlijk , maar jullie begrijpen wat ik bedoel!)

Hahahahahahaha

we kunnen er beter mer onze kerels tegenaan maar we snappen het hoor. ik wil het ik wil het ik wil het. Morgen op kraamvisite weldat ik weer ongi moet worden. Ik hoop dat mijn ongi nog even op zich wacht want ik ben altijd zo emotioneel de eerste dag en dan zit ik straks stik jarloers gezellig te doen weldat ik eigenlijk wil janken.

liora

liora

16-09-2008 om 14:10

Sjuultje

Hoi,

Sjuultje, jouw naam prijkt bovenaan het lijstje, hoe staat het ervoor???

Groetjes,

Liora

Sjuultje

Sjuultje je bent nu al een aantal dagen overtijd niet waar ? ook ik ben benieuwd.

Maak me gek

ik maak me helemaal gek deze maand. De zwangerschapsverschijnselen/PMS rijzen de pan uit ! Ik ben moe, zweverig, heb een enorme bolle buik, ben duizelig en mijn rugpijn is weg. En ik ben zooooo bang dat weer niet raak is. het slaat nergens op maar ik heb het gevoel dat het mijn laatste kans is, ik probeer me te wapenen tegen een enorme teleurstelling maar het lukt niet zo, ik weet dat als ik nu bloed zie ik helemaal knap en de sluizen open gaan en dat wil ik niet, hoe leg je aan een drieenhalfjarige uit dat je iedere maand 1 dag aan het janken bent Gisteren op de peuterspeelzaal hebben ze gevierd dat er weer een baby geboren was. Ron is nu de enige zonder broertje of zusje en ze deden een rondje om te vertellen over iedereen zijn broer of zus. De juf kwam later nog aan mij vertellen wat Ron had gezegt "ik heb ook altijd al zooooo graag een broertje of zusje willen hebben want dan had ik nu ook iets kunnen vertellen" tja klinkt best schattig maar moet je dat nu net tegen mij zeggen als ik in mijn wachtdagen zit rond mijn ongi met weer al het verdriet daar omheen ? ik kon het met moeite droog houden.....maar kan er nu des te harder om janken. Gisteren ook nog op kraamvisite geweest, het is me ff te veel.

B...

B...

17-09-2008 om 14:06

Liesje...

Kan me voorstellen dat zo'n opmerking van de juf net iets teveel is.
en dan ook nog op kraamvisite.

Uithuilen kan opluchten, he.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Ellendig hoor, dat je een baby niet "op bestelling" kan krijgen....

ik heb volgende week mijn NOD, maar heb sinds een paar dagen al een zeurderige buikpijn en steekjes linksonder.
Zal wel duiden op een ongesteldheid.

groetjes

agaatje

agaatje

18-09-2008 om 22:34

Innestelingsbloeding?

ik heb even niets van me laten horen ivm drukte werk en ik probeer niet te veel de dagen te tellen.

Deze maand hebben we niet optimaal onze kans kunnen benutten. Ik kwam er namelijk net even te laat achter dat ik mijn eisprong al had, terwijl het pas dag 10 van mijn cyclus was?? Toen wel druk aan het klussen natuurlijk, maar eigenlijk iets te laat begonnen.

Toch voel ik me ook raar. Mijn borsten doen een beetje zeer en ik had vandaag een beetje (oud) bloed verloren. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren. Zou dit een innestelingsbloeding zijn (het is nu dag 18) of heb ik deze maand een hele korte cyclus en komt mijn ongi er al aan? We wachten af, meer kan je niet doen.... Iemand ervaring met innestelingsbloeding? ik heb het bij alle 3 mijn kids nog nooit gehad.

Ik wens iedereen ook weer sterkte en ik blijf zeker ook meelezen hier bij dit draadje.

***lijstje 19 september***

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Elke (24), met NOD op 20 september. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

B (34), 3e kindje, NOD 23 sept, bezig sinds augustus 2008

Liora (38), 2e kindje, dit is de vijfde poging, NOD 27 september (heeft al een zoon van 5)

Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)

Vonda (42), 2e kindje, NOD 8 oktober (bezig sinds januari 2008).

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD ongeveer 8 oktober. Bezig sinds november 2007.

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 13 oktober (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, afspraak huisarts 23 september.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Vorige bericht Volgende bericht

--------------------------------------------------------------------------------

Copyright © 1996-2008 Ouders Online
Uitsluiting aansprakelijkheid

Helaas

Helaas zoals jullie zien aan het lijstje wat het ook deze keer niet raak, ipv zwanger ben ik gewoon mega verkouden en grieperig. Ik ben erg verdrietig en zit er best doorheen aan de andere kant ben ik weer enorm van Ron aan het genieten als enigs kind en hoop gewoon dat er niet te veel zere momenten komen. Ik ga weer ovulatietests bestellen maar dat tikt wel aan zeg pfff. A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarst en hoop gelijk doorverwezen te worden. Toen ik dat gisteren aan hub vertelde en zei dat we dan wel samen naar de gyn moeten zij hij opgewekt, "ach meid ik heb zoveel vrije dagen" dat vond ik toch wel heel lief, ik had wat meer tegensputtelen verwacht. WEl was hij heel stellig , geen ivf e.d. Toen ik zei dat ik graag wil weten waarom het niet lukt er of er nog hoop is, je weet maar nooit misschien is het wel wat makkelijks (droom verder) en zo niet dan verkoop ik de hele boel zei hij "ja en dan zal je zien dan raak je zwanger" toen ik antwoorde dat we dan marktplaat hebben om weer alles te kopen zei hij heel lief "ja echt niet dan vieren we het groots" vond ik zo lief. Verder maak ik me zorgen om het "klussen" ik ga smiddags testen en moet zien te regelen dat wanneer ik mijn ei-sprong heb ik eerder van mijn werk naar huis kan, ja klinkt raar maar ik werk tot snachts ivm personeels te kort en dan ligt hub echt te slapen hoor hahahhaah en moet ik er ook niet aan denken. Verder is hub veel in het buitenland ben bang dat het veel mis gaat zitten tot het einde van het jaar. Oh ik wou dat we het al wisten wat er aan de hand is en of er nog hoop is...... wat een lang stuk he , sorry

Ahhhh grrr

Ben ik net aan het uitrekenen wanneer ik mijn eisprong heb de volgende keer is het rond 1 oktober ...in week 40 ! of te wel tijdens de week van het suikerfeest, de week dat ik dus 4 avonden werk (en hub de andere avond niet thuis) is niet eerder naar huis kan/mag ivm extreem personeels te kort. Kan moeilijk tegen mijn chef zeggen, Ehh ik moet iedere avond om half elf naar huis, moet ff een baby maken.

liora

liora

19-09-2008 om 09:15

Liesje

Hoi Liesje,

Wat balen inderdaad! Als je om de dag klust, dus eens per twee dagen, ben je kwa timing altijd wel op tijd. Dus ik zou als ik jou was niet teveel geld besteden aan ovulatietesten en zeker niet eerder naar huis gaan en zo.
Vermoedelijk ligt het ook niet aan de timing, want ik lees dat jullie al 2,5 jaar bezig zijn.
Goed dat jullie naar de gynaecoloog gaan, en hopelijk is het inderdaad iets simpels. Wanhoop niet!!!

Sterkte ermee!

Liora

Elke

Elke

19-09-2008 om 11:15

Liesje

Heej Liesje,

Wat klote voor je. Als je maar wel goed onthoud dat JIJ niks fout doet! Het ligt hier aan jou. Ik denk dat zelf ook altijd, maar weet in mijn achterhoofd dat dat niet zo is, maar je wilt iemand of iets er de schuld van geven.

Hier igg een dikke *knuffel*

Liefs Elke

Elke

Elke

19-09-2008 om 11:28

Ikke

Hallo meiden,

Hier even een update. Ik heb even niks van me laten horen. Ben er deze maand zo min mogelijk mee bezig geweest, maar dat lukt me niet helemaal.

Ik heb morgen mijn NOD, maar voel helemaal niks. Heb alleen super veel last van mijn rug! Dat komt (denk ik) van het tennissen. Net te horen gekregen dat er wéér een collega zwanger is... Ik wil ook!!!

Liefs Elke

B...

B...

19-09-2008 om 16:42

Elke....

ik zal voor je duimen! hoop voor je dat het raak is.

Jammer Liesje, dat je NOD gekomen is.

ik zit in mn "wachttijd".

Inbraakje

heey dames
sorry dat ik me er even mee bemoei maar kan het niet laten even mijn ervaring achter te laten. Ik lees namelijk net dat Liora zegt tegen Liesje: om de dag klussen, dan ben je altijd wel op tijd. Dit wordt ook meestal wel geadviseerd en deded wij ook altijd. Totdat ik ovu testen ben gaan doen en rond de positieve dagen iedere dag ben gaan klussen. En dit met een positief resultaat (we zijn net 3 weken ouders van een zoontje). Tis voor iedere vrouw weer verschillend denk ik. Doe waar je je het prettigst bij voelt. Ik had overigens ovu testen van sensitest.(.nl) viel wel mee qwa prijs.
Succes met zwanger worden groetjes Nina

Elke

Elke

20-09-2008 om 18:17

Nieuw lijstje

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

B (34), 3e kindje, NOD 23 sept, bezig sinds augustus 2008

Liora (38), 2e kindje, dit is de vijfde poging, NOD 27 september (heeft al een zoon van 5)

Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)

Vonda (42), 2e kindje, NOD 8 oktober (bezig sinds januari 2008).

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD ongeveer 8 oktober. Bezig sinds november 2007.

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 13 oktober (bezig sinds maart 2006) bezig met ovulatietests, afspraak huisarts 23 september.

Elke (24), met NOD op 15 oktober. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. 23 oktober afspraak bij de gyn voor (2de keer) voor uitslagen bloed- en zaad onderzoek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Elke

Elke

20-09-2008 om 18:20

Heej dames,

Hier is het weer mis. Ik ben (bijna) elke maand precies op mijn NOD ongi... snap het niet. Waarom worden mijn eitjes niet bevrucht?!?! Wordt er helemaal moedeloos van.

Gister ook weer een nieuwetje op het werk: de volgende zwanger... IK WIL OOK!!

Liefs Elke

liora

liora

21-09-2008 om 11:15

Elke

Hoi Elke,

Wat naar voor je! Houd moed meid, en de afspraak bij de gynaecoloog komt nu al dichtbij.

Groetjes en sterkte,

Liora

B...

B...

21-09-2008 om 12:24

Elke...

Balen zeg.... wanneer ga je naar de gynaecoloog?

En het laatste wat je dan op je werk wil horen is.....een zwangere!

groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.