Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vonda

Vonda

03-09-2008 om 01:11 Topicstarter

Klusserdeklusserdeklusklusklus

Vonda

Ya

Ya

03-09-2008 om 09:14

Vonda

He Vonda,

Succes met klussen hoor.

Gr Ya

agaatje

agaatje

03-09-2008 om 14:07

Gelukkig is er soms ook leuk nieuws

... mijn buurvrouw en vriendinnetje heeft vanmorgen verteld dat ze zwanger is!! Ik ben heel blij voor haar!! Ze wilde het al een poosje, haar dochtertje is inmiddels 2 en nu is het dan zover, 5 weken, dus nog wel spannend.

Ik denk maar zo: wij (en jullie) zijn nu aan de beurt, dus ook klussen maar weer

Denk trouwens dat ik afgelopen cyclus wel een bevruchting heb gehad. Ik heb me echt even zwanger gevoeld, maar ja, de natuur heeft ingegrepen.... zou ook te mooi geweest zijn.

Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Elke hahahaha

Elke nee ik had gelukkig geen witte kleding aan, een licht bruine broek met een donkerbruine polo en daaronder een zwart hempje dus er viel gelukkig niets te gluren hihiihi dan was ik er echt van door gegaan hoor.

Vonda

Die opmerkingen krijg ik ook over mijn leeftijd. Bij mij in de omgeving krijgen de meeste mensen jonger kinderen. Mijn zus was/is hierin de oudste zij was 33 bij de eerste en 37 bij de tweede. Ik vind dit moeilijk sommige mensen zeggen ook ronduit "meid waar begin je nog aan" dat doet zeer want ik heb net in mijn hoofd juist mijn "einddatum" verschoven. Het blijft zeerdoen.

Zucht

Therese hoe gaat het ? spannend hoor.

Ikzelf ben nog steeds met de ovulatietesten bezig en hoop zo langzaamaan en ei te zien te krijgen en dan gaan ook wij even eieren klutsen (die van hem natuurlijk hahahahahaahahah) Hub heeft duidelijk aangegeven dat hij het helemaal geen probleem vind zijn zwemmertjes na te laten kijken dus ik denk dat ik toch maar weer die afspraak met de huisarts ga maken. Alleen zit hub de komende tijd zo druk met zijn werk en zoveel in het buitenland dat het traject allemaal niet zo makkelijk van de grond zal komen maar goed blijven we aan de zijlijn vrolijk verder klussen. Ik vond het vandaag trouwens erg moeilijk. Eerst een lekker rondje door het dorp gedaan met Ron en ja hoor een mega-babyboom overal vlaggen en neergestorte ooievaars en slinger. Vervolgens verteld hub me ook nog vrolijk dat zijn collega nu voor de vijfde keer vader gaat worden , dan steekt het toch even. Ron vertelde vanmorgen vanuit het niets "mama als tante A. nou op vakantie gaat he dan kan jij toch op V. passen (11 maanden oud) dan heb ik ook even een baby he" Ik merk dat mijn verlangen steeds groter wordt en dan steken dit soort dingen ook steeds erger. Nou ja straks eerst maar eens weer een testje doen. Kom maar op me dat ei.

Vonda

Vonda

04-09-2008 om 22:24 Topicstarter

Liesje

Ja, dat denk ik trouwens zelf wel eens: waar begin ik aan... maar ja, ik wil het toch wel erg graag...
Wat betreft die wens van Ron: naar aanleiding van een Dora-verhaaltje over babies vroeg mijn vriend aan onze dochter van 2,5 of zij ook wel een broertje of zusje zou willen hebben (ik was er niet bij). Ze scheen gezegd te hebben van niet. Toch kan ik het me niet echt voorstellen dat ze het niet leuk zou vinden. Maar Glenda vraagt er dus niet zelf om. Ze is wel een beetje een loner, net als wij beiden...!

Groetjes,
wachterdewachterdewachtwachtwacht
Vonda

Vonda

Vonda

04-09-2008 om 22:26 Topicstarter

Dank voor het duimen, het klussen is nu wel weer zo'n beetje voorbij, we wachten af...

Hugs, Vonda

Vonda

Bij Ron wordt zijn "wens" opgeroepen door het feit dat veel van zijn klasgenootjes net een broertje of zusje gekregen hebben (deze week weer 1) of binnenkort krijgen. Verder vond hij het prachtig toen zijn oudste neefje een broertje kreeg, hij was helemaal weg van V. Hij vind alle baby's geweldig en lief en daarnaast komt nog dat hij soms echt baalt dat hij alleen is betreffende het spelen en alleen achterin de auto zitten enz. Kijk dat hij dan ook zijn aandacht moet delen ...altijd....dat beseft hij natuurlijk niet.

ahhhhh ik wil het zo graaaaaaaaaaaaaag heb er zelfs over gedroomd vanacht, heb de hele nacht flesjes lopen kopen en schoonmaken (hoe komt een mens erop)

Ovu testen

Nou dames ik vind het spannend worden, volgens mijn computerberekeningen en volgens mijn cervixslijm moet ik vandaag mijn eisprong hebben of in iederegeval in mijn vruchtbare periode zitten. De ovulatietest gisterenavond was echter weer zo leeg als maar kan, nog geen vaag streepje van "er komt er een aan" de controlestreep schreeuwt zijn aanwezigheid in mijn gezicht maar dat andere belangrijke streepje doet echt helemaal niets. Ik wordt zenuwachtig het kan nu twee dingen betekenen of mijn eisprong heeft zich waanzinnig verschoven en dat betekend dat we een hele tijd verkeerd geklust hebben of.....ik heb helemaal geen eisprong meer........ahhhhh ik wordt gek !

Therese

Therese

05-09-2008 om 11:02

Geduld is soms ver te zoeken..

Liesje wat raar?!? Heb je ook nog nooit een vaag streepje gezien? Neem aan dat je goed getest hebt enzo. De test kan soms uit het niks plotseling positief zijn en hoop voor je dat dit nog gaat gebeuren, maar het is natuurlijk wel erg vreemd.

Sjuultje een erg laat ei dus. Balen dat je nog twee weken moet wachten. Ik hoop dat je meer geduld hebt met wachten als ik haha.

Heb nog steeds een lichte positieve test. Wel weer beter te zien dan afgelopen week. Voel soms van alles, maar andere momenten word ik zo onzeker en denk ik dat ik het me inbeeld en dat de testen niet kloppen. Andere momenten word ik juist hartstikke bang en kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat dit goed zal gaan. Kortom ik zit mezelf behoorlijk dol te draaien hier. Eerst maar eens afwachten of ik ongesteld word dit weekend en dan zien we wel weer verder.

Iedereen alvast een goed weekend!

Lieve therese

Hier is je stalkster weer! Hahaha! Hoe is het met je en ik lees alweer enorm spannende dingen! Ik ben je email adres weer eens kwijt, kun je hem mij sturen? [email protected]
Hier alles goed, ik wacht ook op mijn nod, en alhoewel ik dolgraag nog een kindje zou willen wachten we nog even. Mijn man wil wachten tot Terence 1 jaar is en ik wacht heel lief mee.
Maar ik ga enorm met jullie meeduimen en hopen want ik gun iedereen zo'n heerlijk wondertje.
Hou je taai meid, ik volg je op de voet! (Dus als je een plof hoort ben ik gestruikeld...hahaha)

femmetje

femmetje

05-09-2008 om 13:16

Nog een stalker voor therese!

Oh hoop het zo voor je meis!! Geen bloed is goed!! Dat houden we vol!!

Ik krijg volgende week vrijdag om 12.15 de uitslag van de punctie van as maandag!!SPANNEND!! Ook een beetje voor mij duimen!!

Liefs Fem

Therese

Therese

05-09-2008 om 19:28

Fem!

Ik heb inmiddels al het eelt op mijn duimen staan. Mijn duimen draaien overuren voor je! Ik hoop op een hele mooie uitslag en dat je daarna weer op je roze wolkje mag kruipen.

Liefs Therese

Therese

Therese

05-09-2008 om 19:30

Jaah muis!

Ik ga je dit weekend even mailen. We hebben veels te lang niks van elkaar gehoord. Ga ik je meteen de foto's van onze nieuwe pup toesturen en mag ik dan de babyfoto's in ruil zien

liefs Therese

Vonda

Vonda

05-09-2008 om 23:44 Topicstarter

Liesje, over dromen

Laatst werd ik verward wakker met het idee dat ik van alles moest doen. Ik had namelijk 6 babies. In mijn droom dan...! ik werd weer wat rustiger toen ik mij realiseerde dat ik er toch echt maar 1 had! En die sliep nog lekker ook!
Hoop dat je gauw een eggjump hebt.

Vonda

Elke

Elke

07-09-2008 om 22:23

Therese

Heej Therese,

Hoe is het er nu mee? Nog een nieuwe test gedaan? Hoe voel je je nu?

Wij hebben weer een nieuwe afspraak gemaakt bij de gyn. Wij mogen de 23ste weer langs komen voor de uitslagen van de testen. Ik hoop dat de testen u wel goed zijn...

Liefs Elke

Elke

Elke

07-09-2008 om 22:24

Sjuultje

Heej Sjuultje,

Hoe is het met jou?? Heb je al getest? Heb je ergens "last" van?

Liefs Elke

En en en?

en meiden zijn er nog testjes gedaan dit weekend ?????? duim duim duim.

Onze ovulatietest werd vrijdagavond toch nog positief al hoewel de streep niet zo fel is als in de gebruiksaanwijzing staat maar goed netjes twee dagen achter elkaar een duidelijke streep. Helaas hebben we het maar 1 keer gered te klussen want hub is ziek....snik. weer een kan maar half benut. Wel lekker die testjes trouwens, kan je veel gerichter klussen en hoef je niet meer zo vaak, tja klinkt raar maar na tweeenhalf jaar verplicht klussen is het meer stress geworden dan lol

Therese... (en de rest)

alles ok?
Ik zit hier een wereldrecord duimen draaien te verbreken voor jou en femmetje...hihi!

En meiden ik duim voor jullie allemaal dat de nod's weg zijn gebleven. Ik zit er nog steeds vrolijk op te wachten maar wordt gek van die zeurderige buikpijn.
Hopelijk zet het snel door...

Liefs!

Therese

Therese

09-09-2008 om 13:15

Op naar de volgende ronde

Zaterdag voelde ik de bui alweer aankomen. Alle symptomen verdwenen plotseling en maandagochtend was er niet meer dan een schaduw op de zwangerschapstest te zien. Vanochtend ben ik ongesteld geworden. Ik was het weekend toch wel even sjaggie, maar liever zo dan weer een miskraam. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam nog niet voldoende hersteld was van de bbz en dat het eigenlijk heel natuurlijk is dat het zo vroeg wordt afgebroken. Het idee dat mijn lijf het regelt, geeft me op een bepaalde manier rust. Ik hoop dat ik weer een normale cyclus ga krijgen en dan gaan we er maar weer voor.

Fem en Elke ik duim nu voor jullie. Beiden voor een goede uitslag!

Liefs Therese

ps muis je mail hou je nog tegoed

Therese

Balen balen balen, dikke knuffel.

Maar ik blijf erbij iedereen zwanger voor de kerst !

Lijstje

ehhhhh komen we een beetje makkelijk weer bij het lijstje ? snap de site nog niet helemaal.

parasolletje

parasolletje

10-09-2008 om 09:19

Aangepast lijstje

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD 7 september. Bezig sinds november 2007.

Vonda (42), 2e kindje, NOD 13 september (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 15 september (bezig sinds maart 2006) begint met ovulatietests.

Elke (24) met NOD op 20 september. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

B (34), 3e kindje, NOD 23 sept,bezig sinds augustus 2008

Agaatje (37) 4e kindje, NOD 28 september, bezig sinds juli. (dochter 11, zoon 9 en dochter 1,5)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Vorige

parasolletje

parasolletje

10-09-2008 om 09:24

Meiden..

Zoals jullie misschien gezien hebben , heb ik mezelf van het lijstje gehaald.
Ik durf het bijna niet te melden, maar ik ben zwanger,
ik hoop echt vanuit het diepste van mijn hart dat elk van jullie binnenkort een positieve test in handen mag houden.
Ik heb de laatste ronde gebruik gemaaktvan ovulatietesten en zoals jullie zien heeft het geholpen.
het was onze 2e ronde...
hiervandaan een doos vol hormonen..
xxx parasolletje

femmetje

femmetje

10-09-2008 om 09:38

Therese... en parasolletje

Lieve Therese!
Wat naar zeg... Brande 3 kaarsjes 1 voor jou 1 voor Dieke en 1 voor ons spruitje... 2 zijn er al uit gegaan zonder resultaat.... Ben bang dat het voor ons ook zo zal aflopen as vrijdag... (de uitslag)
Vind het zo niet leuk voor je!! Weer blij gemaakt met niets.........Hoop zo voor je dat je wel snel een beebietje in je buik heb!!!
Denk aan je!!

Parasol!! Wat een leuk nieuws voor jullie en snel ook!!

Liefs fem

Parasolletje

Hahahahahahahahah dat is gaaf !!!!! hartelijk gefeliciteerd ! en kom maar op met die hormonen zeg. Ik hoop dat ik met die ovulatietest net zo veel geluk heb als jij , nog tips ? wanneer te klussen ? mischien doe ik het gewoon verkeerd of zo ....hmmm ga maar even nieuwe test bestellen.

Nogmaals gefeliciteerd.

Allemaal zwnanger voor de kerst, allemaal zwanger voor de kerst, allemaal zwanger voor de kerst, allemaal zwanger voor de kerst, allemaal zwanger voor de kerst, allemaal zwanger voor de kerst

Vonda

Vonda

10-09-2008 om 17:02 Topicstarter

Therese

Therese, wat jammer joh, het blijft zo ontzettend balen he....

Heel veel sterkte en hoop voor de volgende ronde.

Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

10-09-2008 om 17:04 Topicstarter

Parasolletje

Super voor je zeg!!!
Heel hartelijk gefeliciteerd!!
Vonda

Vonda

Vonda

10-09-2008 om 17:05 Topicstarter

En hier...

... is de NOD op de 13e maar ik heb geen zwangerschapsverschijnselen maar wel een pukkel in mijn gezicht... geen goed voorteken dus, maar we wachten af...

Sjuultje?!!!

Groetjes,
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.