Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elke

Elke hoe voel je je nu ?????

Elke

Elke

24-08-2008 om 12:33

Welkom hier!

Fijn dat er weer mensen bij kunnen.Hoop dat je er weer snel vanaf mag!!
Zet je jezelf ook op het lijstje? (gewoon kopieeren en plakken)

Liefs Elke

Elke

Elke

24-08-2008 om 12:39

Liesje

Heej Liesje,

Ik weet het eerlijk gezegt niet. Ik heb vandaag een test gedaan van MatCare, maar deze was negatief. Ik weet: is 4 dagen vóór mijn NOD, maar je. Ik had er een goed gevoel over, maar nu niet echt meer. Ik maak mezelf gek

Ik sta vanmiddag in de finale van een tennistoernooi bij ons op de club, leuk! Ik ga me daar op storten. Alles er lekker uit meppen. Dat is echt een positief ding aan deze sport!

Liefs Elke

mee1977

mee1977

24-08-2008 om 17:17

Elke

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier het draaidje verliet. Maar kom nog regelmatig kijken hoe het jouw, Therese en de andere vergaat.

Meid wat zit jij nu in spannende dagen, Ik hoop zo dat eindelijk jouw maand/jaar gekomen is. Ik zal de komende dagen steeds even komen gluren hoe het ervoor staat. Woensdag is je NOD al ik het goed heb.. Nou meid hier draaien de duimen.

Hopelijk hou je het een beetje uit zo die laatste dagen. Zeker omdat je er in de eerste plaats zo'n goed gevoel over had dit keer, laat je niet te veel ontmoedigen door die vroege test (ikzelf teste ook pas 4 dagen na mijn NOD positief)

Ik volg je en duim voor een positieve test!!!

Elke

Ach ik herken dat wel hoor zeker weten, maak mezelf al jaartjes gek hihhiih. DE volgende die tegen mij zegt "ben je er niet teveel mee bezig" die ga ik slaan hahahahaha. Voor sporten ben ik allergisch maar ik kan mijn ei goed kwijt in mijn werk alleen kan ik pas woensdag weer werken (mediteren) heerlijk gewoon trappen lopen, karren duwen en sjouwen en tellen en gewoon mijn eigen gedachtes horen en doorgezweten mijn salaris innen hihiihhi. Ik blijf voor je duimen hoor.

Elke

Elke

24-08-2008 om 22:33

Mee, liesje en de rest.

Dank jullie wel voor jullie reatie, maar ik heb er nu geen vertrouwen meer in... Kan wel janken, weet niet waarom maar het is zo....

Ik heb de finale gewonnen, maar ik ben daar nu niet mee bezig. Ik wil gewoon een klein wondertje!!!!! Ik weet nu niet hoe ik me voel.

Liefs Elke

Elke

Elke, ff een hele dikke knuffel van mij. Ik voel zoooo met je mee. Het heen en weer geslingerd worden is verschrikkelijk, hoop, angst en beven wisselen zich elke maand weer af he. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen, niks lijkt te passen. Ikzelf heb rond en na iedere ongesteldheid een emotionele dip en nu die weer bijna over is ben ik weer optimistisch en hoop ik nog steeds dat het vanzelf goed komt. Ik blijf kei en keihard voor je duimen hoor.

Elke en anderen

Ook ik heb alweer een poos geleden dit draadje verlaten. Maar ook ik lees zijdelings nog steeds met jullie mee. En ik vind het zooo moeilijk dat een aantal van jullie zo aan het worstelen zijn met hoop, teleurstelling, hoop, teleurstelling. Ik leef met jullie mee en even speciaal een knuffel voor ELke...

Pilar

Liesje

Hoi,

ik snap wat je bedoelt, en toch gaf het me juist de rust. Dat je er mee bezig bent en mss helpt het wel op een goed resultaat. Straks weet je de uitslag maar dan weet je ook wat je er mee kan. Niet meteen ongerust worden hoor! Ik heb zoveel testen gedaan....en nooit wat gevonden. En Toch kwamen ze hier niet spontaan.

Als je nog vragen heb. Ik schrijf ook nog in het gezellig oktober 2008 draadje en ik spiek hier ook wel even.

Volgens mij heeft elke voor hetzelfde traject gestaan....sorry elke! Maar volgens mij heb ik met haar ook geschreven toen..

groetjes Mascha

ben ook geen held hoor...maar het went wel haha!

Therese

Therese

25-08-2008 om 13:11

Dikke knuffel

Even een hele grote knuffel voor Elke en Liesje. Volgens mij kunnen jullie dat beiden hard gebruiken.
Elke ik blijf hopen, want 4 dagen voor nod is wel erg vroeg. En Liesje ik vind het gewoon zo ontzettend balen voor je/jullie dat het niet gaat zoals je had gehoopt! Meiden ooit gaat het goed komen. Het MOET gewoon goed gaan komen.

Liefs Therese

Therese

Therese

25-08-2008 om 13:16

B en een ei ik ben zo blij

Ten eerste welkom B en hopelijk krijg je met je nieuwe man een mooi wondertje!

En hier tada! Een ei. Mijn eerste positieve ovulatietest was direct positief. Voor de zekerheid nog twee dagen doorgetest, maar hij wordt duidelijk lichter. Ook heb ik geen eisprongkrampjes meer, dus ik ga er vanuit dat mijn cyclus weer op gang is gekomen. Verder weinig tijd om hier over na te denken, want we hebben sinds vrijdag een puppy. De opvoeding van Sumo zorgt voor voldoende afleiding.

Liefs Therese

Therese

Therese

25-08-2008 om 13:19

****lijstje 25 augustus*****

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD 7 september. Bezig sinds november 2007.

Parasolletje(33), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezig vanaf juli 2008

Vonda (42), 2e kindje, NOD 13 september (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD vanaf 15 september (bezig sinds maart 2006) afspraak huisarts 27 augustus.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Therese

Zo en nu over 2 weken een andere test positief!
En dan dit maal 9maanden blijven zitten!

Ik duim voor je!

liefs mass

maar ei ei terese is zo blij!

Elke

Elke

25-08-2008 om 14:05

Therese!

Bedankt voor je knuffel. Die kan ik idd goed gebruiken. Ik heb vanmorgen niet durven testen voor weer een negatieve uitslag.... Kan ik die testen ook overdag gebruiken of is het het beste met ochtendurine?

Wat goed zeg, dat je eindelijk je ei hebt gevonden!!! Ben je ook al meteen aan de slag gegaan?
Ik hoop voor je dat het nu goed gaat en dat dit dan een blijvertje is!

Ik ga voor je duimen.

Liefs Elke

B

B

25-08-2008 om 14:27

Allemaal..

fijn dat ik mee mag doen.
Ik zal al lezend, proberen om iedereen een beetje te leren "kennen".

Ik zal mezelf op het lijstje zetten als ik deze week ong. wordt. Dan kan ik pas echt beginnen.
let the games begin!

Therese, supergoed dat je je ei gevonden hebt. en nu maar hopen op een goed resultaat!

En Elke, ik duim voor je.

groetjes

Therese

Therese

25-08-2008 om 17:29

Elke

Het is altijd beter met ochtendurine, maar als je heel lang niet plast en drinkt heb je ongeveer hetzelfde resultaat. Hoe voel je je nu? Heb je nog tekenen? Ik duim, duim, duim, duim voor Elke!

We gaan er min of meer weer voor. Wel hebben we afgesproken er minder mee bezig te zijn en alleen te vrijen wanneer we zin hebben. Tja dat was leuk afgesproken, maar bij het zien van een positieve ovulatietest heb ik toch mijn best gedaan om het erg gezellig te maken . Ik vind dit nog helemaal niet zo spannend. Pas als ik een positieve test heb slaan de bibbers hier toe.

liefs Therese

Elke

Elke

26-08-2008 om 08:47

Weer test gedaan

Maar wéér negatief. De moed zakt me nu echt in de schoenen. Morgen is mijn NOD en ik ben er echt bang voor. Ik voel bijna niks. en gevoel wat ik in mijn borsten had is alweer bijna weg. Denk dat ik morgen gewoon ongi ga worden...

Liefs Elke

liora

liora

26-08-2008 om 11:18

Elke

Hoi Elke,

Hecht niet teveel waarde aan de negatieve test en ook niet aan wat je voelt. Toen ik zwanger was, had ik op dag 28 van mijn cyclus een negatieve test, en op dag 29 een positieve test (licht streeptje). De eerste symptomen had ik pas twee weken na de positieve test.

Liora

Elke

Elke ik blijf gewoon doorduimen hoor.

Testjes binnen

Zo mijn ongi is alweer over, heb het altijd maar een paar dagen. Helaas kan de afspraak bij de huisarts niet doorgaan morgen. Mijn vriendin waar Ron die middag zou zijn (wil hem daar echt niet bij hebben en ik wil ook nog niet dat mijn ouders het al weten) heeft twee zieke kinderen en dat wil ik liever niet want Ron gaat volgende week weer naar "school" en dan wil ik hem wel weer gezond hebben. De ovulatietestjes zijn binnen en ik klamp me daar nu helemaal aan vast merk ik vandaar dat ik het ook niet zo erg vind dat die afspraak morgen niet door kan gaan. Nou ja het komt ook niet op een paar maanden aan denk ik. Ik heb de hele tijd zo in mijn hoofd dat ik het maar wil proberen totdat ik 35 ben maar misschien moet ik dat maar een half jaartje uitstellen en er kerst 2009 van maken.....zucht dat geeft in iedergeval wat meer "denkruimte"

Ik heb gelijk een vraagje betreffende de ovulatietests, de begin dag gaat n.a.v. de lengte van je cyclus. Nu heb ik het laatste jaar de volgende cycluslengtes gehad, van welke lengte zouden jullie uitgaan ? ik zit zelf te twijfelen tussen 25 dagen en 27 dagen.

28, 30, 27,27, 24, 27, 28, 27, 25, 27, 25, 25

Ik maak trouwens even een nieuw lijstje want dan kan ik mijn huisarts afspraak verwijderen en B zet jij jezelf er echt op dan, zo is het net alfsof je maar voor spek en bonen meedoet

****lijstje 26 augustus 20068****

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD 7 september. Bezig sinds november 2007.

Parasolletje(33), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezig vanaf juli 2008

Vonda (42), 2e kindje, NOD 13 september (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 15 september (bezig sinds maart 2006) begint met ovulatietests.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Elke

Elke

26-08-2008 om 13:00

Lieve meiden

Hartstikke bedankt voor het duimen, maar de duivels zijn gearriveerd. Een dag te vroeg notabene!!
Ik wil naar huis (zit op mijn werk), maar dat gaat niet.

Donderdag dan maar weer bloed laten prikken...

Liefs Elke

weethetniet

weethetniet

26-08-2008 om 14:36

****lijstje 26 augustus 2008****

Elke (24) met NOD op 27 augustus. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD 7 september. Bezig sinds november 2007.

Parasolletje(33), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezig vanaf juli 2008

Vonda (42), 2e kindje, NOD 13 september (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 15 september (bezig sinds maart 2006) begint met ovulatietests.

B (34), 3e kindje, NOD 23 sept,bezig sinds augustus 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09
Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

B

B

26-08-2008 om 14:41

Oeps...

heb lijstje geplaatst onder de naam weethetniet. was nog van een vorig draadje.

Vanaf vandaag doe ik voor de eggie mee. mijn rode duivels zijn er ook! zal de eerste en laatste keer zijn, dat ik er blij mee ben

aaaaaah, Elke. Jammer zeg..
Dus nu gaan we gelijk op. hopelijk met goeie resultaten.
Ik verwacht er bij mij deze maand nog niet veel van. Is pas de eerste ronde dus...
hoewel ik van de tweede meteen zwanger was (dus stiekem toch wat hoop natuurlijk).

Elke

Elke

26-08-2008 om 15:10

Nieuw lijstje...

Agaatje (38) 4e kindje NOD op 30 aug. Bezig sinds juli.

Sjuultje (28), 2e kindje, zoontje van 16 maanden, bezig sinds juni 2008, NOD 6 september.

Therese (26), 1e kindje, 3 miskramen en 1 bbz. NOD 7 september. Bezig sinds november 2007.

Parasolletje(33), 3e kindje, zoon van 5,5 en dochter van 2,5, bezig vanaf juli 2008

Vonda (42), 2e kindje, NOD 13 september (bezig sinds januari 2008).

Liesje (34), 2e kindje, NOD na 15 september (bezig sinds maart 2006) begint met ovulatietests.

Elke (24) met NOD op 20 september. Bezig sinds juni 2007 voor hun eerste kindje. Is bij de dokter geweest en is doorverwezen naar de gynaecoloog voor onderzoek.

B (34), 3e kindje, NOD 23 sept,bezig sinds augustus 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zwanger:

Pilar uitgerekend eind oktober?

Mee1977 (30) zwanger van spruit 3, al 2 dochters van nu nog 6 en 8 jaar. Uitgerekend begin november.

Dreetje (27) zwanger van 2e kindje, uitgerekend rond 5 november 2008

Kim (32), zwanger 3e kindje, dochters 7 en 8 jaar, MK 14-02-08, uitgerekend 18-12-08

Kristina (30), zwanger 3e kindje, dochter 4jr en een zoon (bijna 2 jaar), uitgerekend 06-01-2009

Thein (27) zwanger van 2e kindje, zoontje 20 maand, uitgerekend 24-01-09

Femmetje (28) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 20-02-2009

Loves (29) zwanger van 1e kindje, uitgerekend 24-02-09

Mirjam (23), zwanger van 1e kindje, uitgerekend ...

Mama van Linde (27) ZWANGER!!! van 2e kindje, uitgerekend 12-04-2009

Miep (39), ZWANGER!!! van 3e kindje, heeft zoon en dochter, uitgerekend april.

Judith (26), zwanger!! van 1ste kindje, uitgerekend op 14 april 2009

Elke

Elke, dikke knuffel, balen zeg !!!
Waarom moet er bij jou bloed geprikt worden ?

Elke

Elke

26-08-2008 om 18:51

Liesje

Heej Liesje,

Bedankt voor je knuffel. Ik zal je even bij kletsen:
Toen mijn vriend en ik een jaar bezig waren en het nog niet lukte, zijn we naar de dokter gegaan. Hij heeft ons doorverwezen naar de gyn. Dit wat in juni.
Ik moest toen op 2 momenten bloedprikken: dag 3 van mijn cyclus en dag 21. Ik weet dat dat 21 is om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad. Dag 3 weet ik niet. Ook mijn vriend moest zijn zaad laten checken.

Wij in juli vol goede moed weer terug naar de gyn voor de uitslagen. Wat blijkt nu: Mijn uitslagen waren niet goed. Ik had een hele lage hormoonwaarde en mijn vriend had te weinig zaad ingeleverd. Of terwijl: de testen moetsten opnieuw!!

Aangezien wij ook nog op vakantie gingen kon in pas begin augustus laten prikken. Mijn vriend moest 2 maanden wachten voordat hij het opnieuw mocht inleveren. Dat gaat hij volgende week doen...

We zijn dus al ruim 3 maanden verder en weten nog niks, alleen onzekerheid!

Liefs Elke

Elke

Elke

26-08-2008 om 18:56

Oh en dan nog iets:

Hier word ik echt verdrietig van:

Ik zit nu tv te kijken, naar de dr. Phill show en deze gaat over tieners die zwanger zijn!!!! 16 jaar...

Het is echt niet eerlijk verdeeld in deze wereld en dan ga ik straks nog op kraamvisite ook en daar heb ik vandaag helemaal geen zin in!!!!

Moest er ff uit.

Liefs

Hoor je veel

jemig wat hoor ik dat toch veel dat alles zo lang duurt. Mijn kapster is ook "net" een half jaar bezig met IVF en alles wordt zo in de lengte getrokken he door zo veel verschillende redenen.
Dankje wel voor je uitleg nu weet ik ook wat mij tzt te wachten staat...en sterkte met prikken.

Voel met je mee

Ja nou dat ken ik ! idd die tienermoeders die niet willen en het gebeurd en vaak in 1 keer. Of wat dacht je hiervan een vriendin van mij is ongepland zwanger van nummer vier ! ze kan de eerste drie al niet aan (zegt ze zelf) , haar huwelijk rammelt en voila ze heeft in november drie kinderen in de luiers. Ze is nu voor de tweede keer zwanger in de tijd dat ik bezig ben...zucht. En idd ook ik moet op kraamvisite, het kindje is de 13e geboren en ik heb een kaartje gestuurd, een e-mailtje en vanavond heb ik haar voor het eerst durven bellen en hoop het zo nog een week uit te stellen , moet me er eerst even op instellen. Ook het feit dat ik dus volgende week de Prenatal instap om een kadootje te kopen...kreun. Mijn zus heeft een baby en dat vind ik ook niet altijd makkelijk omdat mijn ouders er zo mee dwepen , aaaahhhhhhh. Ik heb zelfs al een kadootje voor mijzelf in de kast liggen al heel lang geleden gekocht, drie rammelaarpopjes voro aan de maxi-cosi en nog meer van die kleine dingetjes, wist ik veel dat het ineens niet meer zou lukken. Ik dacht eerst zal ik die poppetjes aan mijn vriendin geven maar nee ze staan centraal voor het kindje dat ik nog hoop te krijgen, ook al komt het nooit dan is dat mijn symbool waarin ik dan al mijn verdriet stop en het doosje ver achter in mijn linnenkast verstop. Nou ik ga mijn testjes maar eens doorlezen. Hub zit vast in Zweden er is geen vliegtuig ?????? ben benieuwd wanneer die thuiskomt. zoooo lang stuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.