Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elke

Elke

13-12-2008 om 23:08

Manda

Heej Manda,

Bedankt! Ik heb vanuit het ziekehuis 2 paracetemollen van 500mg gekregen. Deze moet ik 1.5 uur innemen voor de punctie. Dat wil zeggen om 8 uur... Dat wordt weer vroeg opstaan.

Nu ga ik naar bedje toe.

Liefs Elke

Elke

he meid, ik weet niet of je de pc nog aandoet voor je puctie maar ik wou je nog even succes wensen. ik hoop dat er mooie eitjes uit komen. hou de hand van je mannetje maar goed vast en knijp en hem maar fijn.
ontspannen hè.
good luck
liefs merry

Elke

Elke

14-12-2008 om 13:17

Tis voorbij

Heej meiden,

De punctie is gelukkig voorbij. Het was geen pretje...
Een folikel gekregen ze niet te pakken en deze hebben ze 3 keer moeten prikken. Dit deed echt zeer...

De andere 3 was geen probleem en zo voorbij. Het duurde al met al maar 5 min.

Ze hebben uiteindelijk 3 eitjes gevonden, waarvan er eentje niet rijp... Dus waarschijnlijk kunnen ze maar 2 eitjes bevruchten. Nu maar hopen dat ze allebei ook embryootjes worden!! Dit horen we as dinsdag.

Spannend. Het blijft spannend!

Nu ga ik naar bedje toe, want heb vannacht bijna niet geslapen...

Liefs Elke

Elke

nou dat heb je toch mooi weer achter de rug, goed gedaan !

En nu rust nemen, slapen, echt rustig aan doen de komende 2 dagen het is al spannend genoeg. Ik hoop dat ze allebei bevrucht worden en goed delen en dat je er (ga je 2 terugplaatsen als je die keuze hebt ?) tenminste 1 goede terug kan plaatsen.

Je hebt maar 1 goede nodig om zwanger te worden !

Elke

Elke

14-12-2008 om 18:16

Manda

Heej Manda,

Ik ben heel blij dat het achter de rug is . Heb net een paar uurtjes geslapen en nog wel buikpijn, maar dat gaat wel weer over. Voelt net alsof in ongi ben.

De keuze om er 1 of 2 terug te laten plaatsen, die laten we over aan de arts. Waarschijnlijk wordt het er maar eentje aangezien mijn leeftijd (24). We zullen het wel zien.

En hoe gaat het met jou??

Liefs Elke

Lean1

Lean1

15-12-2008 om 11:23

Elke,

Fijn dat je het achter de rug hebt, en succes met de spanning van het afwachten.
Ik hoop voor je op mooi embriootjes!!

Lean

Hedda

Hedda

15-12-2008 om 11:31

Elke

Mooi dat je het weer achter de rug hebt. Het is nooit een pretje die punctie.

Spannend hoor, het afwachten als de eitjes worden bevrucht. PFFFFFFF ik voel helemaal met je mee. Nog 1 nachtje meid.

Hopelijk voel je je goed vandaag.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

15-12-2008 om 11:34

Lean

Ik hoop voor je dat 2009 voorspoedig zal verlopen want je mag wel een keer een beetje geluk hebben, dat verdien je. Inderdaad je wens in vervulling laten komen door zwanger te worden en een mooi gezond kindje als resultaat.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

15-12-2008 om 11:37

Merry

Fijn dat je een goed gevoel hebt over het Barrahus. Ik heb precies hetzelfde. Hoe gaat het nu? Hoe waren de ovulatie testen? Hoe ver ben je nu? Ik ben heel erg benieuwd. Mooi dat je nog terecht kon zo aan het einde van het jaar. Spannende tijden breken voor je aan. De lange wachtdagen! Heel veel succes.

Liefs hedda

Hedda

Hedda

15-12-2008 om 11:37

Beele

Hoe gaat het met je?

Hier

alles goed, erg zwanger moe misselijk lage bloeddruk, dus prima, ik zit het uit. Ik ben nu dik 9 weken zwanger en heb 2 prachtige echo's gehad, zo fantastisch mooi is dat.

Inmiddels is dochtertje (bijna 6) ook op de hoogte, ze is er heel erg blij en enthousiast over 'onze baby, mijn baby'.

Oh ik gun jullie allemaal deze kotsmisselijkheid, extreme vermoeidheid en andere kwalen !!! Ik duim en hoop dat Elke nog voor oud en nieuw een dikke plus op een test kan zien.

Hedda

nou het gaat hier weer wat raar. ben vanochtend voor de zoveelste keer voor echo geweest. het is nog niet goed. er zitten veel follikels maar er is er maar één die meedoet (te weinig vindt ik hihihi)verleden zaterdag zaten er twee die meededen maar er is er één gestaakt in de groei dus uitgeschakelt is ie. de ovulatie testen geven aan dat er wat aan zit te komen maar een overtuigende streep is er nog niet. dus nog steeds door prikken met menopur, en woensdag weer voor echo. nu heeft ie voor donderdag, toch wel het idee dat er een terugplaatsing komt. dus zo als gewoonlijk gaat het hier weer raar. ik ben zelf niet erg positief dat het gaat lukken deze keer. maar ik weet nu wel dat deze arts er alles aan doet om erachter te komen wat de beste behandeling is. hij zei zelf voor de volgende keer weten we wat we moeten doen, maar hij zegt niet dat het niet zou lukken deze keer. ben heel positief over barrahus!!!
maar hoe is het met jou hedda?? ben je weer wat over de klap heen??
liefs merry

Hedda

Hedda

15-12-2008 om 21:20

Merry

Wat weer een onzekerheid voor je. Nou het is mooi als je voor de vakantie in ieder geval de terugplaatsing krijgt. Fijn dat er iemand is die er positief over is want dat heb je gewoon echt nodig! Succes en ik duim voor je.

Ja hier gaat het zijn gangetje. heb wel veel gedachtes over dat het nooit meer gaat lukken maar ik hoop dat ik straks er weer positief tegen aan kan maar op dit moment even niet. Elk jaar hetzelfde liedje, kerstkaarten sturen met de hoop dat je er eens een keer meer namen op kan gaan zetten dit nu alweer 6 jaar een wens die niet is uitgekomen zoals nu weer kaarten schrijven met alleen onze namen dit begint langzamerhand een beetje pijn te doen een gevoel van moedeloosheid en boosheid en onbehagen dat dit iets is wat je niet kan sturen.... 2009 wat zal het worden?
Voor de rest ben ik happy met mijn opleiding en met mijn mannetje hoor, we hebben een heerlijk huis en we hebben geweldige vrienden en familie. Maar er is een maar en die wordt steeds irritanter, mijn geduld raakt op en mijn positieve denken raakt uitgeput!

Liefs Hedda

Elke

Elke

16-12-2008 om 10:09

Terugplaatsing

Heej Dames,

Ik heb net telefoon gehad en ze zij toch alle 3 bevrucht!!! Het zijn perfecte embryootjes geworden.

Vanmiddag om half 3 wordt er eentje terug geplaast
Ik ben zó blij!!

Liefs Elke

Hedda

Hedda

16-12-2008 om 11:35

Top elke

gaaf meid. ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent. heel veel succes vanmiddag en ga maar lekker rustig aan doen vanmiddag en geniet van dit moment. ik duim me suf voor je. liefs hedda

Oh super!

dat is echt geweldig Elke, jeetje dan kan je die andere 2 misschien wel invriezen ?

wat geweldig, nou ik ga weer heel hard duimen voor de innesteling !

Elke

Elke

16-12-2008 om 20:10

Er zit er eentje

Heej dames,

Ik heb nu mijn aller eerste embryo in mijn buik. De gedachte alleen al... Heerlijk!!!

Nu 2 weken lang heel hard gaan duimen Of ze de andere 2 gaan invriezen horen we pas over 3 weken.

Liefs Elke

Super

en nu hopen en hopen en hopen dat hij/zij blijft plakken !

Waarom na 3 weken pas duidelijkheid over de andere embryo's, dat klopt volgens mij niet helemaal.

Lean1

Lean1

16-12-2008 om 22:28

Elke

Top hoor!!!! zorg maar voor nieuw positief nieuws hier! Kan geen kwaad, ik ga maar weer fors aan het duimen voor je!

Lean

Toppie

geweldig meid, hopen dat het blijft zitten en dat er een mooi kindje uit mag groeien.
ik denk ook niet dat het helemaal klot dat je over drie weken pas hoort of ze ingevroren kunnen worden. ik kon de volgende dag bellen of het kon of niet. dus daar zou ik nog even achter aan gaan. ik moest de volgende dag bellen en meteen formulieren invullen wat er met de embryo's moet gebeuren ingeval van zwangerschap of overlijden enz. die most ik meteen opsturen toen ik had gehoord dat er een embryo ingevroren kon worden.
meid ik zal duimen voor je.
liefs merry

Morgen vroeg weer een echo

morgenvroeg weer een echo, kan beter een slaapzakje neerleggen in de kliniek zo vaak ben ik er nu
mijn ovulatietesten geven nog steeds het zelfde aan, een wazig streepje. ik ben bang dat het dus deze keer niet gaat lukken, en dat zelfs een inseminatie niet zal gebeuren. aangezien er maandag nog maar één goeie follikel zat. en ben eigenlijk een beetje bang dat deze nu ook niks meer doet. nou ja ik zag deze poging eigenlijk ook als test ronde. we zijn natuurlijk net over gestapt naar deze kliniek, en de arts moet natuurlijk ook even uitvinden wat bij mij werkt. nou we horen het morgen wel.
liefs merry

Hedda

Hedda

17-12-2008 om 09:14

Elke

Mooi en nu maar broeden. Gek gevoel is dat he? Ik vond dat alleen al heel erg bijzonder. Ik duim voor je.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

17-12-2008 om 09:18

Mandarijn

Fijn dat je hier elke keer weer komt om ons moed in te spreken. Dank je wel daarvoor.

Die lage bloeddruk dat is niet erg? Mooi dat het zo goed gaat op de misselijkheid en bloeddruk na dan.

Lief dat je dochtertje zegt onze/mijn baby. Leuke leeftijd als ze straks een broertje of zusje krijgt wordt het echt zo'n moedertje. Heerlijk voor jullie. Geniet er maar lekker van.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

17-12-2008 om 09:25

Merry

Jeminee zeg wat een drama. Ik hoop voor je dat je alsnog wel de inseminatie krijgt, een kans is een kans. Nouja ik denk dat de dokter wel zo eerlijk is om te zeggen of je een kans maakt of niet. Hij zal een wijs besluit nemen. Heerlijk dat je wel dichtbij woont. Ik woon in Hoofddorp dus ik moet altijd wel een eindje rijden, maar we hebben het er voor over. Succes en laat het even weten.

Liefs Hedda

Hedda

nou morgen is het zover, inseminatie, en vrijdag weer. heb al pregnyl gespoten. morgen negen uur is het zover, en vrijdag dus nog een keer. het kan wel zei de arts. maar hij vond het verstandig dat ik het als test ronde zag. ach ja na zoveel jaar dek je jezelf wel wat in.
ooh mensen hedda, helemaal uit hoofddorp. ik ben nu twee weken om de dag bij hem geweest. dat zou voor jou niet te doen zijn. dan kan je daar ook een slaapzakje neerleggen net zoals ik hihih.
nou ik hou jullie op de hoogte.
liefs merry

Elke

Elke

17-12-2008 om 11:07

Merry (en de rest :-p)

Heej Merry,

Ik ga heel hard voor je duimen!!!

Ze hebben ons gezegt dat wij pas over 3 weken schriftelijk bericht krijgen of ze de ander emmys gaan invriezen ja of nee. Wij hebben al een contract getekend dat ze ze van ons mogen invriezen. Ik hoop natuurlijk dat we ze niet meer nodig hebben!!

Gisteren mocht ik helemaal niks van ons mam doen, niks tillen ofzo. Ze was helemaal panisch, hahaha. Ik vond het wel grappig

Liefs Elke

Elke

Elke

17-12-2008 om 11:19

Nog iets..

Ik heb nog wel even een vraagje:

Wanneer zou evt. de innesteling plaats vinden? Na hoeveel dagen?

Liefs Elke

Elke

bij ivf is het ongeveer 2 tot 5 dagen na tp. Ik heb heel erg zitten turen naar innestelingsbloed, ik had bij mijn dochter 2 dagen helder bloed verlies (1 tampon vol zeg maar) dus ik had het nu ook verwacht maar niet gehad en toch zwanger.

Elke ik hoop het zo !!

Lean1

Lean1

17-12-2008 om 15:21

Merry

Goh, 2 keer een inseminatie? Ook voor jou draaien de duimen nu alvast op topsnelheid!!

Groetjes Lean

Merry

dat ze maar allemaal de goede kant op mogen zwemmen. Oh spannend dat jullie weer volop bezig zijn, ik hoop op een mooie afsluiter van 2008 !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.