Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De eersten zitten er in

vanochtend eerste inseminatie gehad, nu wordt dit op een andere manier gedaan als in het ziekenhuis. er wordt een klein ballonetje in de baarmoedermond opgeblazen en daar van uit wordt het zaad er in gespoten, door het ballonetje gaat het zaad meteen naar de eileiders (omdat mijn eitje daar nog zit) morgen krijg ik nog een inseminatie alleen dan wordt het gewoon ingespoten. mijn mannetje was weer helemaal trots, zijn zaadtelling was weer top. 86% kreeg een dikke tien, hihih helemaal trots die man van me.
nou morgen dus nog een keer, en dan maar weer wachten, en dat vind ik het moeilijkst.
heb wel wat een misselijk gevoel door de inseminatie, vast door die ballon pfff, vond het een beetje gevoel van een baarmoeder onderzoek maar in mindere mate (gelukkig).
nou meiden ik spreek jullie een fijne dag.
liefs merry
p.s hebben jullie nog leuke recepten voor de kerst?? ben een beetje inspiratieloos op dit moment.

Elke

Elke

18-12-2008 om 15:09

Merry!

Heej Merry,

Wat spannend voor jou! Wanneer zou je evt mogen/kunnen testen? Misschier wel een mooie afsluiter van 2008!

En je mannetje mag daar best trots op zijn. Zo goed als dat van hem is, zo slecht is dat van mijn mannetje.

Ik ga super hard voorje duimen!!

Liefs Elke

Lean1

Lean1

19-12-2008 om 11:56

Merry

de duimen draaien weer heel hard, de rook komt er vanaf!!

Lean

Hoe is het?

hier, Elke nu een week na tp toch ? Heb je al iets gemerkt, helder rood bloed verlies is een goed teken (innesteling).

Merry, het zou zo super zijn als het nu lukt !

Verder, iedereen de beste wensen alvast dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn, ik hoop erg op een goed berichtje voor oud en nieuw !

Elke

Elke

22-12-2008 om 12:19

Manda

Heej Manda,

Morgen is het een week na de tp en geen bloeding gehad... Ik heb we af en toe krampjes, maar ja. Ik weet niet wat ik moet denken. Ik kan alleen maar afwachten.

Liefs Elke

Allemaal

drukke dagen voor kerst, dus heb niet zo mijn kop bij het zwanger worden (stiekumpjes wel hoor hihih) maar een mooie afleiding die kerstdagen.
elke hou je het wat vol, vind je ook niet dat de dagen heel langzaam gaan als je moet wachten??
ik moet de 29ste bloed laten testen. denk niet dat ik die zelfde dag uitslag krijg, ik kan niet testen in het ziekenhuis. moet het naar het volksgezondheids lab brengen dus weet niet of je dan de uitslag meteen krijgt.
en kan in het nieuwe jaar pas met een zwangerschapstest testen. spannend.
elke ik duim voor je....wanneer mag je testen?? volgende week dinsdag??
liefs merry

Asa Torell

Asa Torell

22-12-2008 om 20:54

Ik duim

voor jullie allebei, Merry en Elke! Voor een super 2009!

Elke

Elke

22-12-2008 om 21:20

Merry en asa

Heej Merry,

De dagen kruipen voorbij! De eerste week is morgen voorbij, maar ik weet helemaal niks... Wordt helemaal gek van mezelf en volgens mij mijn vriend ook. Ik ben nogal snel op mijn teentjes getrapt... Gelukkig weet hij hoe hij met me om moet gaan Tis zo'n lieverd.

Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, dus ik weet niet wat ik moet denken...

Wanneer weet jij iets meer Merry?

Asa: bedankt voor je steun!

Liefs Elke

Hedda

Hedda

23-12-2008 om 08:35

Gezellige kerstdagen

heel veel sterkte met wachten in die rot dagen. hopelijk hebben jullie wat afleiding in deze dagen. voor iedereen die ons steunt ook gezellige kerstdagen. liefs hedda

Ja die vreselijke

wachtdagen, oh my god... wat duren die langgggg. Hopelijk is het gezellig bij jullie met bezoek en lekkere hapjes.
Fijne dagen !

Lean1

Lean1

23-12-2008 om 12:56

Merry en elke

Wachten sucks!!!! Sorry voor mijn taal, maar het is toch ook vreselijk......

En Elke, heel veel vrouwen hebben geen innestelingsbloeding, dus het zegt allemaal helemaal niets.

Manda, jij had dat deze keer toch ook niet?

Ik ga weer aan het duimen voor juliie!!

Lean

Klopt

ik had geen innestelingsbloed en ook deze keer geen enkel symptoom, die kwamen pas met een week of 7.

Allemaal

ja bah wachtdagen, maar op één of andere manier ben ik er nu anders mee bezig dan de vorige keren. misschien komt het ook omdat ik nu weer iui heb gehad en geen embryo terugplaatsing. met een embryootje voel je je toch wel heel speciaal, je hebt al een klein iets in je buik zitten. gek he.
nou we wachten rustig af.
meiden allemaal een hele fijne kerst, lekker genieten van alles.
liefs merry

Elke

Elke

23-12-2008 om 20:48

Oh manda

Ik hoop ook echt dat het bij mij ook zo is!! Ik wordt echt helemaal gek van mezelf!! Ik ben blij dat het bijna kerst is, want deze dagen vliegen voorbij.

Ik voel me vooral 's avond ellendig... (kan ook van de prygnyl zijn, staat in de bijsluiter) Kan wel om iedere scheet janken...

Gelukkig krijg ik veel steun van mijn lieve manneke en ik vind ook veel steun hier op het forum

Zo, dat ben ik ook weer ff kwijt.

Liefs Elke

Elke

Elke

24-12-2008 om 17:06

Geen ingevroren emmy's

Heej dames,

Hebben net een brief gekregen dat ze geen emmy's hebben kunnen invriezen Ik hoop zo dat deze blijft hangen!

Ik werd vanmorgen wakker en had echt het gevoel dat ik ongi moest worden, maar dat kan nog helemaal niet (voel ik nooit van te voren). Dames ik wordt gek!!!!

Fijne feestdagen!

Liefs Elke

Gek

ach dan word je toch lekker gek, misschien wel goed om er aan toe te geven en lekker een potje hysterisch te janken.

Ik duim voor jouw embryo'tje, misschien zit het inmiddels lekker vast geplakt zonder dat jij het weet

Elke

jammer dat er niks kan worden ingevroren, dus hopen dat deze lekker gaat nestelen bij je.
ooh erg he die wacht weken, ik vind zelf altijd de tweede week het ergste, dan weet je wat er kan gebeuren. of ongesteld of.... (durf het haast niet te zeggen hihih) zwanger.
ooh meid ik leef met je mee. ik ben deze keer zelf erg rustig er onder, na zoveel pogingen durf ik niet te hopen, ik hou mijn hoofd koel voor zover dat lukt, en als ik weer dingen begin te voelen of na te denken, weet ik mezelf wel weer op aarde te praten. ik ben blij dat iui en ifv enz bestaat maar, wat is het een zwaar traject.
meiden een hele fijne kerst, lekker genieten. sterkte.
liefs merry

Elke0

Elke0

25-12-2008 om 16:39

Erg vroeg getest...

Maar ik zag zeker een lichte streep!
Ik pin me er niet op vast, want ik mag dinsdag eigenlijk pas testen. Als het een echte streep is, zou hij morgen dan beter zichtbaar moeten zijn of kan ik beter wachten??

Liefs Elke

Elke

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh ELKE!!!!!!!!!!!!!!! Positieve streep is ZWANGER!!!! JA, je vbent er nog lang niet, maar nu al positieve test geeft hoop zeg!!!!!!!

gezegend kerstfeest!!!

Jeetje dat is mooi

wat een mooie 1e kerstdag elke. dit zou geweldig zijn.
hou even in de gaten dat je op pregnyl positief kan testen, ik wil je geen domper geven op je feestvreugde
dus nog even door testen meid.
succes ik duim nog steeds voor je. als het echt zo is heb je kerstkadootje gekregen hihih
liefs merry

Elke

Elke

26-12-2008 om 09:59

Vandaag weer getest

En het streepje is nu veel duidelijker!! Ik dacht eerst ook dat het misschien van de pregnyl was, daar het streepje zo licht was, maar nu geloof niet dat het van de pregnyl was, want dan wordt het streepje niet donkerder! Ik het nog niet geloven, maar mijn kerst kan niet meer stuk!!!

En voel jij al iets Merry? Ik voel trouwens helemaal niks

Liefs Elke

Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ELKE ! Oh wat ontzettend mooi, wat leuk, van harte, wat fijn dat het gelukt is ! Ik ben heel blij voor je, wat een mooi kerst nieuws !

En tuurlijk voel je nog niets, het is er nog maar net, wacht maar over een paar weken loop je net als ik met een moe en misselijk lijf

oh geweldig dit !

Jieeeeehoeeee

oooh wat super meid, van harte gefeliciteerd.
jeetje de eerste keer en meteen zwanger WOAAAAAWW.
wat een mooie afsluiting van het jaar en wat ga je een mooi nieuw jaar tegemoet.
hier is alles nog het zelfde, moet maandag bloedprikken, en mag de week erop pas testen met een zwangerschaps test, dus ik zit nog heerlijk in de wachtweken.
gelukkig heb ik het druk, dus weinig tijd om er aan te denken.
elke ik ben super blij voor je, geniet van alles meid.
hoe is het met de rest van de dames??
liefs merry

Elke

Wat een geweldig goed nieuws meid!
jouw kerst kon natuurlijk niet meer stuk.
Merry hopelijk ga jij ook 2009 zwanger in!
Veel liefs en goeds voor jullie allemaal gewenst.
Groetjes Beele.

Asa Torell

Asa Torell

27-12-2008 om 13:11

Elke!

Wow, geweldig!! Gefeliciteerd!

Lean1

Lean1

27-12-2008 om 13:48

Elke

Geweldig!!!! Heel erg gefeliciteerd!!!!!!!

Vind het geweldig voor jullie!

Lean

Elke

Elke

29-12-2008 om 08:29

Wederom getest

En weer positief!!!! Kan het haast niet geloven

Ik kan het nieuwe jaar niet beter gaan beginnen!

Liefs Elke

Oh wat leuk

Elke, wat gaaf dat het gelukt is, oh ik moet meteen weer aan mijn eigen positieve testen denken, onbeschrijvelijk. September 2009 !

Elke

Elke

29-12-2008 om 15:06

Raar gevoel

Ben echt super blij, maar ik heb alleen een heel apart gevoel. Het is een soort van ongi krampen. Dit gevoel heb ik alleen maar als ik al ongi ben, maar dan erger... Ben niet bang dat het mis gaat

Is dit normaal?

Liefs Elke

Merel78

Merel78

29-12-2008 om 15:28

Inbraakje elke

Elke, ik heb dat gevoel elke keer gehad nadat ik met de pil gestopt was (toen met mijn dochter, en nu trouwens weer). De eerste twee keer werd ik gewoon netjes ongesteld, de derde keer dacht ik helemaal dat ik ongesteld zou gaan worden (want: kramp, zoals jij dat beschrijft) en toen bleek ik zwanger. Volgens mij kan het nog alle kanten uitgaan. Ik hoop voor jou echt dat het niet misgaat.

liefs, merel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.