Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Merry

ik ga duimen voor de volgende poging want het kan gewoon wel !

Adoptie ? Ik wou zelf graag adopteren maar vond mezelf bij nader inzien niet geschikt (zelf namelijk geadopteerd) en vriend stond er niet met volle 100% achter.

Hedda

Hedda

24-11-2008 om 19:18

Merry

Wat ontzettend teleurstellend. Ik voel met je mee, ik had het zo gehoopt voor je. Sterkte!

Je mag me vragen over de kliniek waar je misschien naar toe wil gaan. Ik loop namelijk ook in het Barrahus.

Liefs Hedda

Hedda

Hedda

24-11-2008 om 19:19

Mandarijn

Heel veel succes morgen met je echo. Ik ben reuze benieuwd!

Liefs Hedda

Hedda

ja wij gaan ook naar barrahus, we hebben enige tijd geleden al een intake gesprek gehad, maar aangezien dat vlak na het gesprek een ivf poging gepland stond ben ik daar eerst nog daar mee door gegaan, daarna kwam er dus een cryo je zit dan in de molen en gaat dus gewoon maar door. nu hebben ze me in het ziekenhuis pas in april weer ingepland, dus heb ik zoiets van ik wil naar barrahus.
hoe bevalt het jou daar??
liefs merry

Hedda

zie net hier beneden dat je in de wachtdagen zit, sterkte met wachten ik zal duimen voor je.
liefs merry

Asa Torell

Asa Torell

25-11-2008 om 00:04

O merry

Wat erg!!! Wat vreselijk verdrietig dat het niet gelukt is. Sterkte, het is vast toch wel een flinke klap weer.

Zet hem op!

want het kan wel, soms lukt het. Ik ben net thuis van een prachtige echo, het is nu 0.7 cm groot en het had een kloppend hartje (het is er 1) ! Ik gun dit iedereen, Merry Hedda alle andere vrouwen die nu bezig zijn, het kan zomaar opeens raak zijn.

Ya

Ya

25-11-2008 om 10:53

Mandaaaaaaaaaaaa

Wow super zeg. Gefeliciteerd.
Ben super de super blij voor jullie.

Liefs van Ya

Rembrand

Rembrand

25-11-2008 om 11:29

Manda!

Wat een opluchting !!
En nu heel voorzichtig gaan genieten !
Warme groet,
Rembrand.

ayla

ayla

25-11-2008 om 11:31

Gefeliciteerd

waauuww wat een super goed nieuws, meis geniet ervan de komende 7 maanden

Hedda

Hedda

25-11-2008 om 12:13

Manda

wat een geweldig nieuws. heerlijk, ik krijg er helemaal een warm gevoel van. geniet van dit wonder! gefeliciteerd. liefs hedda

Dát is goed nieuws!

Gefeliciteerd Manda!

Mayte*

Mayte*

25-11-2008 om 12:39

Wat heerlijk manda!

Zo vurig gewenst door jullie en zo van harte gegund door ons allemaal. Eindelijk echt -officieel vastgesteld- zwanger. Ik wed dat je zelfs geniet van alle kwaaltjes die erbij horen. Er groeit weer een kindje in je buik!!

Petr@

Petr@

25-11-2008 om 12:47

Super!

Gefeliciteerd! Hopelijk kan het genieten nu écht beginnen...

Petr@

Manda!

Een goede echo, wat goed!! Van harte en ga lekker genieten van het minimensje dat je bij je draagt!

Ivf

ik ben zo blij dat er ivf is en wat hebben we een geluk gehad. Ik hoop dat het voor iedereen dit jaar of anders de volgende ronde in 2009 ook gaat lukken !

Achteraf ook een goede keuze geweest om er 2 terug te laten plaatsen, stel nou dat net de verkeerde was teruggeplaatst dan was ik nu niet zwanger geweest ! Gek idee hoor

Wat heerlijk

voor jullie, ga je nu echt lekker op je roze wolk zitten?? hihih. meis ik wens je heel veel geluk, en geniet ervan hè. dus toch één, je gevoel was goed. toppie hoor.
liefs merry

Mayte*

Mayte*

25-11-2008 om 16:07

Merry, een arm om jou heen

En heel veel liefs jouw kant op om het verdriet en de teleurstelling een beetje te helpen helen.

Merry

hopelijk ben je nu ongesteld geworden anders zit je daar ook maar op te wachten. Oh wat vind ik het kloten, ik had jou ook heel graag vandaag willen feliciteren. Ik denk aan je hoor en blijf je aanmoedigen hoor en ik heb een geduldig luisterend oor.

Elke

Elke

25-11-2008 om 19:37

Merry

Wat klote voor je!!! Sterkte ermee.

Liefs Elke

Elke

Elke

25-11-2008 om 19:38

Manda

Gelukkig ook goed nieuws in dit draadje!
foto!!! hahaha

Geniet er maar fijn van!

Liefs Elke

May

May

25-11-2008 om 19:53

Merry

He, ik had zo hard voor je geduimd. Heel veel sterkte!!!!

Heeft iemand wat aan een handig

dingetje om de pregnyl flesjes mee open te breken ? Ik heb heb het hier nog liggen en stuur het graag op.

het is een soort plastic huls achtige ding wat je op de ampul zet en zo makkelijker kan breken.

Bedankt allemaal

voor jullie lieve woorden, doet me goed. ik hou mijn koppie hoog en probeer weer verder te gaan, even slikken en weer doorgaan...toch??
manda ik ben zo blij voor je, geeft mij en denk ook wel andere meiden hier weer wat hoop dat het toch kan.
hedda zou jij mij wat meer kunnen vertellen over barrahus?? ik heb wel een intake gesprek gehad maar ben benieuwd naar wat verhalen van mensen die het zelf meemaken. er komt zoveel informatie op je af in zo'n gesprek, dat ik de helft niet meer weet hihihihi.ik wil één dezer dagen er heen bellen, ik zou het vandaag doen maar kon de moed niet vinden, ik moet even een paar dagen verder zijn, dat dit alles weer wat gezakt is.
maar iedereen bedankt voor het duimen en de lieve woorden, geweldig.
liefs merry

Overgebleven medicatie

kan ik geven aan de kliniek, dit geven ze aan mensen die in het weekend meteen willen beginnen. Geen idee of het ik het zo kan opsturen, want dan is het uit de koelkast geweest. Zal het nog na bellen, anders moet ik weer die rit maken.

Ooh ja

manda ik ben nog niet ongi, denk dat het ook nog wel een paar daagjes gaat duren. ik voel ook nog niks aankomen. ben nog steeds wel wat misselijk, dus voelde me nog niet echt optimaal vandaag pfff. morgen weer een nieuwe dag, en hopen dat die weer wat beter voelt dan de afgelopen dagen.
he meis ga je lekker genieten, en dat doe nu natuurlijk wel je hebt zo je best er voor gedaan.
liefs merry

Elke

Elke

25-11-2008 om 22:34

Ikke manda

Ik zou dat graag willen kopen/krijgen van je. Ik moet nog beginnen met spuiten

Liefs Elke

Hedda

Hedda

25-11-2008 om 23:14

Merry

ik vertel je er morgen over, ik zit nu met mijn telefoon te mailen en dat is zoveel gedoe.

Elke

je mag het zo hebben, ik stuur het gewoon naar je op, het is een dingetje van niets maar wel handig.

Mail maar je adres naar [email protected]

Hedda

Hedda

26-11-2008 om 11:42

Merry

Het is wel super dat je al een intake hebt gehad want dat duurt altijd wel een paar maanden voor dat je kan komen. Je kunt eigenlijk gewoon bellen denk ik voor een afspraak. Dat hebben jullie waarschijnlijk al wel besproken. Wacht niet te lang want ze gaan 19 december dicht voor 2 weken.

Ik ben erg tevreden over het Barrahus. Kan niet anders zeggen. Het is zo persoonlijk en daar voel ik me erg goed bij. Hoeveel de dokter al wel niet heeft uitgezocht om het te laten slagen dat is echt heel bijzonder. Hij kijkt echt naar jou lichaam hoe die functioneert. Niks geen protocol wat hij handhaaft. Het is dan nog wel niet gelukt maar ik weet al meer van mijn lichaam hoe het reageert op alles dan dat ik ooit heb geweten. Hij prikt je bloed, hij heeft mijn urine laten onderzoeken. Mijn progesteron is te laag en mijn schildklier heeft een afwijking en dat is belangrijk voor een evetuele zwangerschap. Ik had dit niet gewten als ik nog in Liederdorp was gebleven. Ondanks dat het me daar ook erg goed beviel, ook hele lieve mensen maar daar handhaven ze een protocol wat voor mij niet werkte, tenminste dat voelde zo. Dokter heeft het langzaam aan wel over icsi maar daar wacht ik liever nog even mee. Nog 2 keer iui denk ik...
Daarna zullen we toch overstappen op icsi. Dokter is bang dat het sperma wat echt heel goed is toch afwijkend is en om allerlei onderzoeken te doen, wat veel tijd vergt vindt hij het beter om dan direct met icsi te beginnen. Word het sperma iets geholpen en dat kan het misschien ook wel zijn. Ik heb 3 keer ivf gedaan en dat is toen ook mislukt dus wie weet... Spannend allemaal he? Ach ik word er steeds makkelijker in, telkens weer je grenzen verleggen. Heel eerlijk als de poging mislukt is het op een 1 of andere manier dat ik denk dat ik nooit moeder zal worden en dat is vreemd omdat ik toch positief ben. Herken je dat? Ik vind het een vreselijke gedachte. Misschien is het wel dat ik mezelf verstop, voor die emotie dat ik van mezelf het niet erg mag vinden dat het telkens maar mislukt omda ik toch een leuk leven heb. Maar de gedachte zonder kinderen dat lijkt me zo ongezellig omdat ik weet dat we lieve ouders zullen zijn.
Vraag me wat je wil weten Merry ik probeer ze te beantwoorden.
Hopelijk voel je je goed en kun je verder.

Liefs Hedda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.