Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Merry

Wat maak jij het spannend meid, ik lees elke dag hier met je mee en hoop ook met je mee, ik heb deze ronde mijn eerste IUI gehad en onze NOD zijn zowat gelijk, de mijne is op 23/11 dus aanstaande zondag!
Ik durf nog niet te testen, maar lees vol spanning jou test verhaal, ik blijf voor je duimen!

groetjes Beele.

Wat een rare dag

ik testen waar geen wijs uit te komen is, mijn vader geopereerd wat gelukkig is goed gegaan. vanochtend zou ik koffie pakken op stal (bij mijn paarden) met een ander vrouwtje, gaat zij ineens onderuit, valt flauw maar ik weet dat zij iets met haar hart heeft, dus ik schrok me dood. gelukkig kreeg ik haar weer bij. en was er verder niks aan de hand, maar jeetje wat schrik je dan. dus ik heb mijn dag wel weer gehad.
hier nog steeds geen rode duivels te bekennen, gelukkig. dus geen bloed geeft moed!!! ik heb de test weer in de aanslag voor morgenvroeg, dus als ik uit mijn bed stap is dat natuurlijk het eerste wat ik doe.
ooh wat spannend beele, ik zal ook voor jou duimen. ik hoop het zo dat we samen naar het draadje van manda mogen. test ook nog maar niet, straks zit je in het zelfde pakket als ik pfff
sterkte
liefs merry

Elke

Elke

20-11-2008 om 23:37

Merry

Je houdt het wel spannend!! Ik duim om morgen een super bericht te lezen!

Liefs Elke

Test is

niet positief. maar ben nog steeds niet ongi. maar denk dat het voorbij is. nou ja ik snap er niks van. ik zal morgen nog een keer testen als ik nog niet ongi ben, want dat is mijn echte test dag maar ik denk dat het niet zo is.
liefs merry

Misschien

toch te vroeg, maar dit moet ontzettend kl#te voelen!
Ik hoop van harte dat hij morgen wel positief is, ik denk aan je!
Heel veel sterkte meid!
Knuffel, Beele.

Geen bloed geeft moed

zeggen we dan maar weer, maar ben bang dat het voorbij is. ik voel nog steeds geen krampen, en dat is bij mij altijd wel erg aanwezig. zal ik straks even met het ziekenhuis bellen of moet ik nog even wachten? ik wil wel een bloedtest, en wie weet kunnen ze me zeggen of de ongi uitblijft door de medicijnen. och mensen ik weet het niet meer.
beele houdt jij het nog?? zenuwslopend, gek makende tijd dit. ik hoop het zo voor je.
liefs merry

Merry

oh die twijfel, vreselijk. Je bent nu op dag 11 toch en meestal de 9e of 10e dag ongi ? Officieel mag ik 14 dagen na tp pas testen.

Ik heb nog wel hoop omdat je nog geen krampen hebt. En wat een rare dag heb jij gisteren gehad.

Ziekenhuis gebeld

ik heb het toch maar gedaan, even gebeld. doordat ik een cryo heb teruggeplaatst heb gekregen mag je op de twaalfde dag testen, normaal met ivf op de veertiende dag. maar ze dachten toch dat het te vroeg was om te testen, dus er is nog hoop. zei zeiden ook zolang je niet ongesteld wordt, kan het nog alle kanten op gaan.
dus stiekem houden we nog een beetje hoop. ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden, dus wie weet.
liefs merry

En nog nieuws?

jeetje het moet er toch nu van komen, na al die pogingen een beetje geluk, zou toch wel zo verdient en eerlijk zijn.

Nog steeds niks

zit de hele dag al broek te loeren, maar helemaal niks. voel nog steeds niks dat er op duidt dat ik de duivels op visite krijg. ben alweer vreselijk misselijk de halve dag. toen ik thuis kwam van werk, ben ik meteen op de bank gaan liggen met een dekentje en een kop thee.
pfff slopend. mijn man heeft de hoop eigenlijk al op gegeven, tja ik heb nog steeds zo iets van geen bloed geeft moed, stille hoop maar ben wel bang dat het voorbij is.
liefs merry

May

May

22-11-2008 om 11:05

Bij mij gaven de tests ook niets aan...

en ik werd ook helemaal gek. 's nachts nog een test gedaan die negatief was. En de volgende dag in het ziekenhuis bleek ik wel degelijk zwanger. Dus: zolang je niet ongesteld bent, is er HOOP (en mijn zoon is alweer vier...)

Nog steeds niets

en vorige keren was je nu dus al 2 dagen ongesteld ? Ik heb toch echt het idee dat je zwanger bent nu je nog steeds misselijk bent.

Ik blijf erin geloven totdat het tegendeel bewezen is, sterkte met die vreselijke onzekerheid.

Nog niks te bespeuren

en dan ook echt niks te bespeuren, ooh may je geeft me wel weer wat hoop. normaal was ik nu al drie ,vier dagen ongesteld. ik heb vanochtend weer een test gedaan maar weer negatief. het kan bij mij ook nooit normaal gaan hahah.
manda je mag bijna voor de echo, nog een paar daagies.spannend
liefs merry

Lean1

Lean1

22-11-2008 om 21:05

Merry

Poeh, Merry.......

Wat een spannend verhaal maak je er van. Ik blijf hopen en duimen!!!!

groeten en sterkte, Lean

Asa Torell

Asa Torell

22-11-2008 om 21:53

Merry

Ik duim hier hard mee voor je!

Merry

ik hoop het zo voor jullie, oh het zou zo geweldig zijn. Nou ik zal zo nog een keer over mijn zwangere afrikaanse beeld en ook over mijn eigen buik aaien en aan jullie denken.

Morgen naar het ziekenhuis

morgen bloedprikken, vind het gewoon eng, ik wil het eigenlijk niet eens weten, ik ben bang dat het negatief is, en dat er wat anders aan de hand is. ik blijf volgens mij liever in ontwetenheid dan dat ik het weet. ben zo bang voor de teleurstelling, voor niks gehoopt, weer dat verdrietige gevoel. aan de andere kant wil ik het wel weten aangezien de test ook wel positief kan zijn, wat ik nog nooit heb gehad,zou niet weten hoe het voelt. er gaan alweer dingen door mijn hoofd waarom ik niet ongesteld word, een verstopping,buitenbaarmoederlijke zwangerschap, gewoon door de spanning. het enige wat ik kan doen is doorademen en wachten op de dag van morgen.
bedankt voor de lieve berichtje die jullie achterlaten, wie had ooit gedacht dat een forum zoveel steun kon geven. hoe gaat het met jullie allemaal?? is er op dit moment nog iemand bezig met de behandeling??
liefs merry

May

May

23-11-2008 om 11:19

Ik ga voor je duimen!

Je bent nog niet ongesteld, daar gaat het om!!!!!!

Lean1

Lean1

23-11-2008 om 11:23

Merry

heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis...Laat je het snel even weten? Hoe laat moet je er zijn?

Groeten,

Lean

Eng

ja ik voel dat ook terwijl het mijn situatie niet eens is. Nou vandaag maar door zien te komen. Volgens mij is de kans op een buitenbaarmoederlijke zw. heel erg klein bij ivf. Mocht het niet goed zijn dan denk ik eerder aan een vroege miskraam, maar ook daar ben je volgens mij niet zo misselijk van.

Ik geloof nog steeds in het gouden cryo'tje !

Voel me net zo'n dom kippetje

hahah ik zal zo naar het ziekenhuis om te bloedprikken, ik loop hier rond als een kip zonder kop hihihi.
het zal wel niet dat ik positief test. maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ben nog steeds misselijk, maar ben bang dat het van de medicijnen komt, en dat daardoor er ook geen menstruatie loskomt.
we kunnen alleen afwachten, vanmiddag het verlossende woord.
liefs merry

Ya

Ya

24-11-2008 om 09:37

Merry

O Merry, wat spannend voor je zeg. Voel hier ook de zenuwen.
Ik duim nog even heel hard voor je hoor.
Groetjes Ya

En?

ik hoop het gewoon zo !

Hier morgenochtend spannend, de 1e echo, kijken of het er 1 of 2 zijn, vriend zegt 2, ik hoop 1

Oh sini

mag ik even een shotje valium....

Petr@

Petr@

24-11-2008 om 15:21

misschien zijn het er wel vier?

)))

Mislukt

test was negatief, ik had het gevoel al, dus kijk er niet van op, wel een traantje weggepinkt.
manda succes morgen, laat je het horen hoeveel het zijn?? als je nou teveel hebt neem ik er één over van je hahah.
liefs merry

Nee!

Merry, wat erg !
Nee maar hoe kan dat nou, hoe kan je dan zo misselijk geweest zijn en dat dat je niet ongesteld bent geworden. Hoe verklaren ze dat dan ?

Wat ontzettend verdrietig, *(&^&^$^%#$*^%$ ik gun jullie het zo. Ongelovelijk wat is het leven toch soms ontzettend oneerlijk.

Nou echt

wat jammer, volgens mij moet er wel wat zijn geweest hoor, je loopt nu ver over tijd en je bent nog steeds niet ongesteld.

Hebben ze nog een echo gedaan oid, het is toch raar dat je nog steeds niet ongesteld bent.

Komt door de medicijnen

dat ik nog niet ongesteld ben, de misselijkheid idem dito. dus mag nu stoppen met de medicijnen dus zal over een paar dagen wel ongi worden. weer een kans voorbij, ik ben bang dat het nooit gaat lukken, we hebben nog één poging staan. maar ga morgen bellen met die kliniek waar ik het al eens over heb gehad, zien wat die kunnen betekenen voor ons.
liefs merry

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.